Miksi naiset jakaa yliopistolla persettä?

Yliopistoseurailija

Olen ollut yliopistolla noin 15 vuotta töissä. Suurinpiirtein kaikilla miespuolisilla professoreilla on jossain vaiheessa rakastajatar, yleensä naispuolinen jatko-opiskelija. Professoreilla on ja naisilla on yleensä oma kumppani, mutta se ei mitenkään tahtia haittaa.

Yhteisiä kuherteluhetkiä vietetään sitten matkoilla erilaisissa seminaareissa ja konferensseissa sekä kotimaassa että ulkomailla. Eikö siipat tosiaan tajua mitään kotona? Ja ihmettelen kyllä näiden ihmisten käytöstä myös. Raha valta ilmeisesti kiehtoo naisia ja toisaalta taas proffia nuori pimpsa.

24

3805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen vain

      Onko sinulla väitteittesi tueksi mitään todellista faktaa, vai onko kaikki vain luulojasi ja mielikuvituksesi tulosta? Taidat vain olla vain kateellinen, kun muut ovat kyenneet etenemään yliopistourallaan, mutta sinä et.

      Kateutta ja selkään puukottamista yliopistoissa kyllä riittää.

    • fm

      Jos toi väite on osittain totta, niin en ylläty siitä yhtään. Tuollaista on vaan hankala todistaa. Mutta se, että kaikilla miespuolisilla proffilla olisi nuori jatko-opiskelijarakastaja hieman epäilyttää - siihen en täysin usko. Mutta eiköhän noita rakastajia (alainen-esimies jne.) mahdu moniin muihinkin työyhteisöihinkin, kuin pelkästään yliopistoon. Tuskin yliopistolaitos poikkeaa siinä muusta yhteiskunnasta mitenkään. Olen myös yo:ssa opiskellut...

    • Valmistunut jo

      Naispuolisia opiskelijoita on tuhatmäärin enemmän kuin miespuolisia proffia, ja silti sinun mielestäsi ongelma on naisten seksikäyttäytymisessä eikä noiden proffien. Et sinä ainakaan logiikkaa ja tilastotiedettä opiskele...

    • sepäni

      miehet jakaa munaa? Raskasta kieltäytyä luusereista koko ajan kun vain paras pääsee..

    • R-iina

      Haha, no eipä tulisi mieleenkään käydä muhinoimaan yhdenkään oman yliopistoni proffan kanssa! :D Keskustelunaiheena naurettava, asiasisällöstä puhumattakaan.

      • ddsdwas

        Oisko siksi kun älykkäät miehet ovat niin harvassa, etteivät kaikki halukkaat naiset voi oll aprofessoreiden vaimoja, heidän on tyydyttävä olemaan tyttöystäviä.


    • sivusta katsottu

      Ex puoliso opiskeli turussa psygologiaa, eikä se hänelle ollut mitenkään vieras tapa elää elämää, ei töissä eikä opikelussa, eli mennä pepunjakamisella eteenpäin.
      Ainoa mikä häntä harmitti muka oli avioliiton loppuminen.
      Kyllä vähän mietin minäkin sitä ???

      • Neuvokaa ihmeessä!

        Kannattaisiko miestenkin pyllistää, jos miespuolinen proffa sattuisi olemaan niitä miehiä? Ja miten käy, jos ei satu? Entä millaisella melalla voi hurmata naisproffan?


    • "rakastajatar"

      No hohhoijaa miten väsynyttä... Kuten edellä sanottiin, romansseja mahtuu kaikkiin työyhteisöihin. Yliopistolla saatetaan viettää pitkiä päiviä töissä ja sitten on tietenkin yhteiset työmatkat ulkomaille ym., ihmehän se olisi, jos ei siellä koskaan ihmisten välillä kipinöisi. Mutta vastatakseni kysymykseen, itse olen "jakanut persettä" ihan vain sen vuoksi, että on sattunut huvittamaan. Ja kyllä, olen nuori ja hyvännäköinen jatko-opiskelija ja olen ollut salasuhteessa vanhemman, naimisissa olevan professorin kanssa. Mitään urallista hyötyä en ole sillä saanut enkä hakenut. Raha ja valta ei kiehtoneet, mutta älykäs, komea ja seksin saralla osaava mies sen sijaan kiehtoivat. Ottaako päähän?

    • kaikkea sattuu

      Nyt professorina ei kyllä ole ollut suhdetta ainoaankaan jatko- tai perusopiskelijaan, mutta aiemmin kun hoidin yliopistonlehtorin virkaa oli pari lyhyttä ja yksi pidempi suhde yliopistomme perusopiskelijatyttöihin. Tosin se pdempi suhde oli eri alan opiskelijaan, eli hän ei ollut ikinä opiskeijana minun kursseillani.

      Muutamaa aloituksessa kuvailtua suhdetta olen kyllä todistanut vierestä ja ompa yliopistolla pari pariskuntaakin joissa professori on nainut ex-jatko-opiskelijansa.

    • seurailtu täälläkin

      Sanokaa että onko epäilyttävää, jos proffalla on jatko-opiskelijan numero tallennettuna puhelimeensa? Vai onko se ihan yleistä?

      • Kummia ajatuksia

        Laskin juuri, että minulla on parikymmentä jatko-opiskelijan puhelinnumeroa puhelimessani. Miten muuten minä otan heihin puhelimella yhteyttä?


      • Eräs proffa

        Mulla on kanssa useamman jatko-opiskelijatytön numerot puhelimessa, mutta täytyy käyttää peitenimiä, ettei äkäinen vaimo tajua mistä on kyse. Opiskelijoiden nimet on:

        1. BOOTYCALL 1

        2. BOOTYCALL 2

        3. BOOTYCALL 3

        4. BOOTYCALL 4


    • Työpaikka

      Onko pomolla yleensä alaisen puhelinnumero puhelimessa? Onko projektiryhmällä toistensa numerot?

    • seurailtu täälläkin

      Ok, olen pahoillani, ehkä olen vainoharhainen. :) Ilmeisesti perusopiskelijoita ei puhelimeen tallenneta, mutta jatko-opiskelijat kylläkin. Aika paljon ohjattavia sinulla kyllä. :) Kyseinen proffa on kyllä muutenkin aikamoinen flirtti.

      • Kummia ajatuksia

        Onhan niitä: jatko-opintoja harkitsevia, juuri aloittaneita, väitöskirja valmistumassa ja väitöskirja valmistunut sekä muutama läheisen alan tai vieraan yliopiston jatko-opiskelija. Ei siinä luokkaansa kohti monta tule.


    • ahdistaa1

      Entäs jos musta tuntuu, et proffa on yrittänyt jatkuvasti tarjota mulle kaikenlaisia "lisäetuja", joista en aluksi huomannutkaan, että muut ei taida niitä saada, eli hän yrittää siis ilmeisesti saada mua kiitollisuudenvelkaan, koska viime aikoina hän on alkanut vihjailemaan, että kohta olisi "vastapalvelusten" aika. Ahdistaa!? Nii ja olen siis naisopiskelija ja kyseessä on miesproffa, tietenkin. Ja tarkoituksena olis luoda akateemista uraa, mutta ihan kunniallisesti, kiitos. Mitä olen näistä tapauksista lukenut, niin häirinnän vastaiset komiteat voivat lähinnä vaan siunailla ja "tukea tilanteessa" varsinkin, jos proffalla on vakivirka, ja tällä on. Eikä Suomessa näytä opettajat tai vielä vähemmän proffatkaan edes alaikäisen raiskauksesta saavan kuin vuoden, parin EHDOLLISTA vankeutta ja työpaikkakin säilyy, minkä lisäksi nimeäkään ei aina paljasteta. No ihmekös, jos tämä innostaa raiskaamaan!? Miten mun kannattais toimia, tilanne oikeasti ahdistaa ja tällä proffalla on kyllä paljon sananvaltaa mun tulevaisuudenkin suhteen, valitettavasti... Olen hiljainen ja ujo tyttö; joku muu olis varmaan tilanteeseen tyytyväinen.

      • eräs proffa

        If you can't take the heat, get out of the kitchen!

        Nämä asiat pitää huolellisen ohjaajan ottaa selville heti ensitapaamisella. Itse valitsen vain nuoria naisia jatko-opiskelijoiksi (naisvaltainen ala) ja kriteerit ovat seuraavat:

        1. Hyvä ulkonäkö
        2. Kunnianhimoisuus
        3. Akateemisesti korkeintaan keskinkertainen (tärkeää!)

        Näillä kriteereillä tarvittavia julkaisuita syntyy hyvässä yhteishengessä. Tytöt keskustelevat mielellään omasta tutkimuksestaan viinilasi kädessä ja ymmärtävät hypätä sängyn kulmalle peppu pystyssä, kun vähän vinkkaa asiasta. Viisi vuotta olen ollut tutkimusryhmän vetäjänä ja aina kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja kiitollisia.


      • eräs proffa
        eräs proffa kirjoitti:

        If you can't take the heat, get out of the kitchen!

        Nämä asiat pitää huolellisen ohjaajan ottaa selville heti ensitapaamisella. Itse valitsen vain nuoria naisia jatko-opiskelijoiksi (naisvaltainen ala) ja kriteerit ovat seuraavat:

        1. Hyvä ulkonäkö
        2. Kunnianhimoisuus
        3. Akateemisesti korkeintaan keskinkertainen (tärkeää!)

        Näillä kriteereillä tarvittavia julkaisuita syntyy hyvässä yhteishengessä. Tytöt keskustelevat mielellään omasta tutkimuksestaan viinilasi kädessä ja ymmärtävät hypätä sängyn kulmalle peppu pystyssä, kun vähän vinkkaa asiasta. Viisi vuotta olen ollut tutkimusryhmän vetäjänä ja aina kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja kiitollisia.

        Tuli mieleen vielä mainita, että jotkut näistä kauniista ja kunnianhimoisista pyrkyritytöistä on siittä persoonallisia, miten he välillä ilmeilevät halveksuvasti seksin aikana. Niissä koppavissa naisissa on jotain kiihottavaa, kun he vapaaehtoisesti alistuvat valta-aseman edessä.


      • ahdistaa1
        eräs proffa kirjoitti:

        If you can't take the heat, get out of the kitchen!

        Nämä asiat pitää huolellisen ohjaajan ottaa selville heti ensitapaamisella. Itse valitsen vain nuoria naisia jatko-opiskelijoiksi (naisvaltainen ala) ja kriteerit ovat seuraavat:

        1. Hyvä ulkonäkö
        2. Kunnianhimoisuus
        3. Akateemisesti korkeintaan keskinkertainen (tärkeää!)

        Näillä kriteereillä tarvittavia julkaisuita syntyy hyvässä yhteishengessä. Tytöt keskustelevat mielellään omasta tutkimuksestaan viinilasi kädessä ja ymmärtävät hypätä sängyn kulmalle peppu pystyssä, kun vähän vinkkaa asiasta. Viisi vuotta olen ollut tutkimusryhmän vetäjänä ja aina kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja kiitollisia.

        En ole vielä kyseisen proffan jatko-opiskelija, mutta otin asian puheeksi;ehkäpä hän tunnusteli maaperää...


      • Älä alistu

        Jos asia on niin kuin kerrot, että proffa koplaa yhteen yliopistolta saamasi edut ja yksityiset vastapalvelukset, silloin olisi parasta nauhoittaa keskustelut ja tehdä rikosilmoitus.

        Yleensä todistettavaa yhteyttä suosimisen ja sopimattomien ehdotusten välillä ei kuitenkaan ole. Ovatko vihjaukset toistuvia ja sellaisia, että ne voitaisiin tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi? Jos ovat, mene proffan esimiehen tai kenen tahansa luotettavalta tuntuvan tiedekunnan hallintohenkilön puheille kertomaan epäasiallisesta käytöksestä. Lähentely ei ole rikos eikä se riitä syyksi erottaa tekijää, mutta yliopistolla on velvollisuus suojata sinua, kuten muita opiskelijoita ja työntekijöitä, seksuaaliselta häirinnältä. Vaikka sinun valituksesi ei näyttäisi johtavan mihinkään, seuraava valitus samasta tyypistä otetaan todella vakavasti.

        Älä ryhdy tuon proffan jatko-opiskelijaksi, vaan hakeudu minne tahansa muualle opiskelemaan. Kun joku yliopistoyhteisössä alkaa menettää opiskelijoita asiattomuutensa takia, se huomataan.

        Seksuaalinen vihjaus tai lahjuksen pyytäminen ei ole raiskaus. Varo käyttämästä raiskaus-sanaa, kun raiskausta ole tapahtunut, jottet itse joudu vaikeuksiin.


      • Jakaisin

        En mä kyllä noita vanhempia miespuolisia professoreita panisi, mutta meidän laitoksen naisprofessori on kyllä sellainen, että ryhtyisin ihan mielelläni hänen rakastajattarekseen. Harmi ettei hän lähentele tuolla innolla kuin tämän ketjun perusteella miehet. Jos luet tämän oi sinä ihana naisproffa, niin kokeile huviksesi lesbiaanista romanssia, jonka yliopistomaailma sinulle nyt tarjoaisi... :D


    • ari_zwag

      Nais-hminen kuuluu homosapiensin ala-lajiin, kyllähän sinä sen tiedät? Nais-ihminen on rakeenteeltaan hakeutuva vahvojen ja vaikutusvaltaisten mies-ihmisten läheisyyteen keinolla millä hyvänsä. Tätä jokapäiväistä riesaa täytyy meidän mies-ihmisten koettaa sietää parhaamme mukaan, kunnes nais-ihminen kehittyy kylliksi opiskellakseen vastuullisesti kansamme korkeakouluissa.

    • persenuolija

      En tiiä saatana.Proffat vaa haluaa saatana sitää kuuluisaa palatsia,koska ei ne kärtyset munanpäät voi ikinä saada oikeeta naista.Olen kuulut juttua et proffien mielestä yliopistotyttöjen tuhero aika makeeta ja sisäänsästemmaava,Proffien pikku nakit ovat valmiita menemään kuumaan grilliin.Ehkäsy turha.Mun milestä proffat tekevät oikein,koska se aika kovaa duunia.Nuoret naiset saavat hyvää kokemusta mustilta sutenööreiltä .ennen kuin lopetan sanon proffilla on kullirenkaita ja vibraattoreita perseessä.Menkää oikeisiin töihin.KIIITOS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe