Pirteitä ja laulavaisia seeprapeipon poikasia olisi uutta kotia etsimässä 4 kpl; kolme koirasta ja yksi naaras.
Poikaset ovat kuoriutuneet syyskuun alussa.
Myös kaksi pesivää pariskuntaa olisi kaupan. Kaikki poikaset ovat väriltään greytä, eli perusharmaita. Aikuisissa löytyy myös fawn ja vaalean harmaa.
Hintana olisi 15e/2kpl. Mieluiten siis väh. kahta kerralla (ellei kotona odota joku yksinäinen), useamman saa vielä edullisemmin.
Tiedustele sähköpostilla [email protected]
Seeprapeippoja Seinäjoen seudulla
Tööt-tööt
1
633
Vastaukset
- leila4
minkä ikääsiä sun peipot on,mulla on uros joka on ollu meillä jo 6,5 v.sen pari kuoli jo puol vuotta sitte.luulin et eetu menöö pian peräs,mutta tuola se sirkuttaa ku mikäki.peilille toimittaa.olis kiva tietää onko kellää noin vanhaa peippoo.tiedätkö sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714