YLIVALUUTTA MESTARIN KÄSKY

KIHJGJGK

24

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YES!

täysin loistavia!

Miksi suolella ei ole vastaavia virtuooseja?

• ylivaluuttamestari

Ei lähelläkään tätä päivää voi herran aika mitä tuubaa:D

• akrobaatti!

verbaaliakrobaatti!

Lisää tuota tänne. Kiitos linkittäjälle.

• Lissää

lukea. Olisiko kenelläkään linkittää lisää?

Kaveri on oikea keskustelufoorumien Paavo Nurmi ja Laila Hietamies.

• tuo kirjoittaja

Joko täysin harhainen tai sitten törkeän laskelmoiva kusettaja. Itse epäilen jälkimmäistä. Kyse on kuitenkin sponsorista, jolla on suuret tulot Capitasta.

• höyrypäät.

haukkunut keskusrikospoliisin sekä ketkä ovat erimieltä hänen kanssaan.

• Iiomato

tuntuu mulkeroiselta tosikolta. Sääliksi käy.

• todistaja.

lisäksi saat kasan syytteitä.

• .........
        todistaja. kirjoitti:

lisäksi saat kasan syytteitä.

minua haukut?

• Totuus?

Eräs KRP:n vilpitön tutkija sanoikin klupin "ennustamiseen liittyvästä järjestelmästä"; onpa nerokas keksintö, suoranainen sampo.

Muutama päivä sitten eräskin ansioitunut poliisiesimies-kaverini tervehti minua iloisesti ja heilutti reippaasti kättään kadun toiselta puolelta. Minua klubitaistelijaa, jonka nimi on isolla punakynällä raapustettu Mustaa Monopolia nuoleskelevien poliisien ja pankkiirien ilmiantovihkoon?!

Tiedämmekin pankin - on muitakin - joka oli erittäin hyvin perillä klubimme treidaustuloksista ja sanoivat omankin treidauksen menneen yllättävän hyvin.

• vartija.

taitaa treidailla vankilassa.

• Tollo!
        vartija. kirjoitti:

taitaa treidailla vankilassa.

Ei wessassa käyty valuuttakauppaa muutaku bahteina taimaassa, mitä muuta luulit?

• oli tuottoisaa
        Tollo! kirjoitti:

Ei wessassa käyty valuuttakauppaa muutaku bahteina taimaassa, mitä muuta luulit?

Eurot vaihtuivat 400% varmuudella bateihin, jotka vaihtuivat juomiin, ruokiin ja naisseuralaisten palveluihin. Kyllä se oli käytännössä ainutta valuuttakauppaa mitä Wincapitan yhteydessä tehtiin. Hannuhan tämän on jo KRP:lle tutkintavankeudessa todistanut.

• JHGFGJH
        oli tuottoisaa kirjoitti:

Eurot vaihtuivat 400% varmuudella bateihin, jotka vaihtuivat juomiin, ruokiin ja naisseuralaisten palveluihin. Kyllä se oli käytännössä ainutta valuuttakauppaa mitä Wincapitan yhteydessä tehtiin. Hannuhan tämän on jo KRP:lle tutkintavankeudessa todistanut.

EI ANNETA PERIKSI ETES VANKILASSA http://www.youtube.com/watch?v=RJ44q_5uMM4&NR=1&feature=fvwp

• piikki.

• Muisti pelaa

Kannattaa huomata luconin Tienaukseen liittymisajankohta: 5.3.2008

• valuuttamestari

nää tänne kirjoitti jos kerta kiinnostaa

• AdaFlink

... sairaalle, mutta pakko tunnustaa, että naurattaa aivan pirusti. Harvemmin on kusen kanssa ollu pidätysvaikeuksia, mutta nyt kävi silleen ohrasesti, jotta ihan oikeesti kuset tuppaa tulemaan housuun nauraessa, kun lukee tollasta.

Mua kauhistuttaa ajatella, että jollakin on vintti pimenny noin totaalisesti maallista mammonaa tavotellessaan. Tavallaan taas haluaisi uskoa, että tuollaista ei voi, eikä saa tapahtua kenenkään pääkopassa ja kirjoitukset ovat vaan provoja. Toivottavasti hänen läheisensä ovat hommanneet hänet hoitoon (sellaseen pyöreään pehmustettuun huoneeseen, jottei pääse vahingoittamaan itseään).

Ja mitaan ette voi...

• "KASSU"

porukkaa??Joo kyl piästä vippaa ja pahasti ei varmasti tolla yläkerran herralla ole mitään tekemistä valuuttakauppojen kanssa:D

• suljettu osasto
        "KASSU" kirjoitti:

porukkaa??Joo kyl piästä vippaa ja pahasti ei varmasti tolla yläkerran herralla ole mitään tekemistä valuuttakauppojen kanssa:D

noita höyrypäitä on useampi kappale.

• Tällainen Jumala joka auttaa ihmisiä selviämään elämästa tekemättä mitään leipätyötä vain rahaa vaihtamalla.

Mistähän tämän aivan uuden pika Jumalan löytäisi vanha olikin jo niin käytössä kulunut ja lupasi onnen vasta kuoleman jälkeen.

• Cluso627.

On ei se ensimmäinen vaan (SE TOINEN) Tarkoitan(SAATANA)Ei oikea Juma sekaannu mihinkään rahapeleihin tästä on lukus raamatussakin häpeäsitte capitaalit!!

• foliopää.

jä nämä sitten toitottavat tv:ssä wincapitan rehellisyyttä.

• Cluso627.

Toisen sairaan kuulkaa tunnistaa kaikki tietää sen,että minä olen sairas,mutta en ikinä ole noin sairasta tekstiä mitä Tienauslaiset kirjoittaa ne on sekattaneet Jumalanki tähän valuutta juttuun mukaan.Ihan vaan vihjeeksi kyllä kannattee tilata aika ensin yleislääkärille ja hän varmaan tuollaisilla jutuilla antaa lähetteen psykiatrille..Saattais olla lähetteen paikka EOK;llekkin?Jos kerta tosissaan uskovat että kaikista maailman ihmisistä Hannu Kailajärvi on keksinyt tuotteen jonka avulla jopa voidaan kaksin kertaistaa muutamassa vkossa pääoma lähde 45-minuuttia http://www.katsomo.fi/?progId=23106&itemId=18496

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe