Nyt minä tämän jonnekkin päätän vuodattaa.
Minua oikeasti ärsyttää se, että tämän vuosikymmenen loppupuoliskon Tex Willerit ovat vain varjo siitä, mitä ne olivat vielä kymmenen vuotta sitten. Kaikkien oikeiden Willer-piirtäjien ja kuvittajien vaipuessa haudan lepoon jäljelle jäävät enää surkeat töhertelijät ja käsikirjoittajat, joiden jutut ovat Aku Ankan länkkäri-
seikkailuiden tasoa. Ja jos otat asian puheeksi, esim. Kvaakissa vastaasi tulee kymmeniä vihaisia "asiantuntijoita" jotka ovat sitä mieltä, että minä vain haluaisin jarrata kehitystä.
Ainoa lohdutukseni ovat satunnaisesti ilmestyvät klassikkotarinat, jotka ovat kuitenkin vain parin numeron mittaisia. Esimerkiksi suuret maestrot, kuten Carlo Marcello, Aurelio Galleppini, Jesus Blasco tai Guglielmo Letteri, jotka oikeasti osasivat piirtää. Ja mihin ovat jääneet ne elossa olevat mestarit, kuten Fabio Civitelli, G. Ticci, Vincenzo Monti jne. MISSÄ KAIKKI HEIDÄN VIIME AIKOINA TULLEET TEOKSET OVAT?!?
Minä tiedän, että niitä on, joten miksei Egmont ole julkaissut niitä?
Sieltä suolletaan vaan niitä surkeita"Uusien sukupolvien" Tex piirtäjiä, jotka töhertelevät kuvia, jotka ovat verrattavissa Spider Man, tai Batman sarjisten supersankari kuviin. Esimerkiksi tämä uusin Maxi Tex, Paholaisen Eskadroona, jonka piirtäjänä oli joku helkkarin COSSU, tai joku vastaava.
MIKSI NIITÄ JULKAISTAAN, JOS VARASTOSSA OLISI MYÖS OIKEIDEN PIIRTÄJIEN JA KÄSIKIRJOITTAJIEN SUOMENTAMATTOMIA TARINOITA!?!??!
Sori, mutta tää oli pakko purkaa johonkin.
Tex Willerien laatu on kärsinyt.
Se on.
0
478
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056