tyhjäkäynti ongelma

kodiak

missähän vika,kodiak 400 tyhjäkäynti joskus käy hyvin mutta joskus ei millään .mistähän kannattas lähteä hakemaan vikaa.

6

5149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammy

      Mulla on sama homma, lähtee laakista käyntii ja käy sillon tyhjäkäytiä niinkun pitääkin. No sitte ajelen koneen lämpöseks ja pysähdyn ja jätän tyhjäkäynnille, eipäs käykkään enää, meinaa sammua, ihankun ei sais kasoo tarpeex. Siinäkohtaa kun raotan ryyppyä pikkasen niin rupee käymään niin pirusti. Olen koittanut tässä kehitellä jonkinnäköstä kuvaa päähäni mistä homma vois johtua. Mutta toisinaan ajon jälkeen kone taas käy ihan hyvin, eli mistä vaihtelusta on kyse??? Yritän vähän säädellä kaarasia vielä, tai jotain...

      Mut tosiaan jos joku osais sanoo mistä kannattas lähtee penkoo, auttas meitä molempia varmaan.

      T: Suzuki Sammy

      • maskem134

        Kuulostais bensapumppu vialta... Jos mönkijöissä on kalvopumppu, niin se melkein on varma et se vika on pumpussa. (olen kelkkamiehiä)


      • saku
        maskem134 kirjoitti:

        Kuulostais bensapumppu vialta... Jos mönkijöissä on kalvopumppu, niin se melkein on varma et se vika on pumpussa. (olen kelkkamiehiä)

        Oli samanmoisia ongelmia eikä vikaa tuntunut löytyvän mistään. Kunnes sitten poks.... ja vika olikin ollut kiertokangen alapään laakerissa.


      • Sammy
        saku kirjoitti:

        Oli samanmoisia ongelmia eikä vikaa tuntunut löytyvän mistään. Kunnes sitten poks.... ja vika olikin ollut kiertokangen alapään laakerissa.

        Joo, toi on varmaan sit se viimenen vaihtoehto. Mulla on kyllä toi kaasari vähän väärissä säädöissä näköjään, sain vähän uusia lukemia tänään. Toivon että niistä olis jotain apua ja laakerit olis kunnos. Toi on kyl vanha peli 92, mut kilsoja mittarin mukaa vaa 63xxKM, tiä sitte tunneista... Bensapumppu kyl tuntus pelittävän noin muuten, pystyy ajaan ihan kybällä silti vaikka ei tyhjäkäynti aina onnistukkaan. Tos pollen tapauksessa sopii kyl epäillä noita kumpaakaan skenaarioo, ellei o sitten valmistusvikaa ollu... Aika näyttää


      • Tommi
        Sammy kirjoitti:

        Joo, toi on varmaan sit se viimenen vaihtoehto. Mulla on kyllä toi kaasari vähän väärissä säädöissä näköjään, sain vähän uusia lukemia tänään. Toivon että niistä olis jotain apua ja laakerit olis kunnos. Toi on kyl vanha peli 92, mut kilsoja mittarin mukaa vaa 63xxKM, tiä sitte tunneista... Bensapumppu kyl tuntus pelittävän noin muuten, pystyy ajaan ihan kybällä silti vaikka ei tyhjäkäynti aina onnistukkaan. Tos pollen tapauksessa sopii kyl epäillä noita kumpaakaan skenaarioo, ellei o sitten valmistusvikaa ollu... Aika näyttää

        vaihappa tyhjäkäyntisuutin pykälää isommaksi...


    • Anonyymi

      samavika oli tarkastin kaikki välykset ja ajotuksen vaihdoin kaasutimen ei autanut mutta nyt heureka kiinalainen tulpanjohto sylkikipinän mihikä sattui vaidoisen nyt humppaa iloiseti jes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe