Mikä puhelin Turkkilaiselle?

Rakastunut Hölmö?

Rakastuin matkallani Turkkilaiseen Miehen. Mutta nyt hän sanoi että tarvitsisi puhelimen että voisi pitää yhteyttä sairaaseen sukulaiseensa. Minkälaisen puhelimen voisin ostaa? Mitkä Nokian Puhelimet toimivat turkissa?

10

972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

No hölmö olet joo. Sairaaseen sukulaiseen pitää yhteyttä, ei sinuun? Ja sinun pitäisi ostaa puhelin, miksi?
      Minäkin olen rakastunut mutta kyllä miehellä ihan oma puhelin on käytössä millä soittelee / viestittelee minulle ja sukulaisilleen.

• kauppaan vain

kauppaan missä myydään hyviä puhelimia ja kyselet myyjältä. Myyjät osaavat varmastikin antaa ohjeita ja tietoja millainen puhelin kannattaa ostaa.

• Elämän ihana keveys

kanssa kunnollinen ja kallis esim.Nokia 97(varmasti toimii Turkissa ja jollei toimi voi sen aina myydä) ettei kultasi tartte hävetä KÖYHÄÄ ulkolaista tyttöystävää. Voit samantien hankkia siihen rajattoman liittymän sekä auton, josta hän voi soittaa niin halutessaan. Älä kuitenkaan unohda asusteita ja kunnollisia kenkiä. Myös muutama satanen tilille kuukausittain helpottaa yhteydenpitoa sairaaseen sukulaiseen.

• Turkissa myydään kaiken merkkisiä puhelimia pikkukylien sekatavarakaupoissakin. Eikä ne ole kalliita siellä. Jos kaverilla ei ole rahaa ostaa itse puhelinta, sano hänelle "gule gule".

• Möhmed the fuck

Lähetä ko Mehmetille 1000 euroa heti,niin hän voi ostaa itse puhelimensa.

• .Meisseli22

tonni puhelinlaskuihin-näin ensi hätään.

• MuslimiHomostelija

tarvitsee retrotrendikkään mobira citymänin puhelimekseen!!

• opijo

ei voi ymmärtää, että vielä tänä päivänä suomitytöt antaa käyttää itseään hyväkseen..usko vaan, turkki on täynnä kännyköitä. ja kunnon mies ostaa sinulle kännykän, ja vielä sim-kortin kanssa.. herää jo!! ja älä munaa suomitytön mainetta. ei se noissa turistipaikoissa kummoinen ole. taksillekkin on parempi ilmoittaa olevansa vaikka hollantilainen, saksalainen tai mikä muu vaan kuin suomalainen. ei tule härskejä ehdotuksia.

• White trash ho's

maalaismollukoita/Lähiöpossuja vaan.

• ei orja

Älä missään nimesä mene ostamaan puhelinta etkä mitään muutakaan. käyttää sinua hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27