Mikä puhelin Turkkilaiselle?

Rakastunut Hölmö?

Rakastuin matkallani Turkkilaiseen Miehen. Mutta nyt hän sanoi että tarvitsisi puhelimen että voisi pitää yhteyttä sairaaseen sukulaiseensa. Minkälaisen puhelimen voisin ostaa? Mitkä Nokian Puhelimet toimivat turkissa?

10

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

No hölmö olet joo. Sairaaseen sukulaiseen pitää yhteyttä, ei sinuun? Ja sinun pitäisi ostaa puhelin, miksi?
      Minäkin olen rakastunut mutta kyllä miehellä ihan oma puhelin on käytössä millä soittelee / viestittelee minulle ja sukulaisilleen.

• kauppaan vain

kauppaan missä myydään hyviä puhelimia ja kyselet myyjältä. Myyjät osaavat varmastikin antaa ohjeita ja tietoja millainen puhelin kannattaa ostaa.

• Elämän ihana keveys

kanssa kunnollinen ja kallis esim.Nokia 97(varmasti toimii Turkissa ja jollei toimi voi sen aina myydä) ettei kultasi tartte hävetä KÖYHÄÄ ulkolaista tyttöystävää. Voit samantien hankkia siihen rajattoman liittymän sekä auton, josta hän voi soittaa niin halutessaan. Älä kuitenkaan unohda asusteita ja kunnollisia kenkiä. Myös muutama satanen tilille kuukausittain helpottaa yhteydenpitoa sairaaseen sukulaiseen.

• Turkissa myydään kaiken merkkisiä puhelimia pikkukylien sekatavarakaupoissakin. Eikä ne ole kalliita siellä. Jos kaverilla ei ole rahaa ostaa itse puhelinta, sano hänelle "gule gule".

• Möhmed the fuck

Lähetä ko Mehmetille 1000 euroa heti,niin hän voi ostaa itse puhelimensa.

• .Meisseli22

tonni puhelinlaskuihin-näin ensi hätään.

• MuslimiHomostelija

tarvitsee retrotrendikkään mobira citymänin puhelimekseen!!

• opijo

ei voi ymmärtää, että vielä tänä päivänä suomitytöt antaa käyttää itseään hyväkseen..usko vaan, turkki on täynnä kännyköitä. ja kunnon mies ostaa sinulle kännykän, ja vielä sim-kortin kanssa.. herää jo!! ja älä munaa suomitytön mainetta. ei se noissa turistipaikoissa kummoinen ole. taksillekkin on parempi ilmoittaa olevansa vaikka hollantilainen, saksalainen tai mikä muu vaan kuin suomalainen. ei tule härskejä ehdotuksia.

• White trash ho's

maalaismollukoita/Lähiöpossuja vaan.

• ei orja

Älä missään nimesä mene ostamaan puhelinta etkä mitään muutakaan. käyttää sinua hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe