Sami lähtee kuka pitää edes jonkinlaista toimintaa talossa, Sampoko sängyssä makaamalla ??
Jos
5
321
Vastaukset
- #Rölli#
suuri aktiviteetti on istua sängyssä suu auki kun Pölhökustaa.
- wwwwwwwww
sinne silloin Aso ja Toni.
- "Kopkop"
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
- ...................
"Kopkop" kirjoitti:
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan... - ......
................... kirjoitti:
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan...ovat jakaneet talossa, on häädetty. Siksi Samikin on "heikoilla hangilla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
- 43492