Sami lähtee kuka pitää edes jonkinlaista toimintaa talossa, Sampoko sängyssä makaamalla ??
Jos
5
321
Vastaukset
- #Rölli#
suuri aktiviteetti on istua sängyssä suu auki kun Pölhökustaa.
- wwwwwwwww
sinne silloin Aso ja Toni.
- "Kopkop"
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
- ...................
"Kopkop" kirjoitti:
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan... - ......
................... kirjoitti:
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan...ovat jakaneet talossa, on häädetty. Siksi Samikin on "heikoilla hangilla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521