Sami lähtee kuka pitää edes jonkinlaista toimintaa talossa, Sampoko sängyssä makaamalla ??
Jos
5
321
Vastaukset
- #Rölli#
suuri aktiviteetti on istua sängyssä suu auki kun Pölhökustaa.
- wwwwwwwww
sinne silloin Aso ja Toni.
- "Kopkop"
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
- ...................
"Kopkop" kirjoitti:
siitä tulisi "musiikki loppuisi" jos posetiivari lähtisi ja apinat jäisi.
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan... - ......
................... kirjoitti:
Samin jäävän taloon. Jos lähtisi, itselleni katsojana tulisi pettymys, koska kolmiodraaman ainekset ovat nyt mahtavasti kasassa.
Äänestetään Sami ulos vasta myöhemmin. Samille .
Sampo joutaa kotiin nukkumaan. Ei tuota kilpailua ennenkään ole nukkumalla voitettu. Siellä pitää tapahtua, tai on pelistä pois.
Tällä hetkellä asenne ratkaisee ja Samissa sitä vielä tässä vaiheessa on. Huom., siis vielä. Ei Sami kisaa voita kuitenkaan...ovat jakaneet talossa, on häädetty. Siksi Samikin on "heikoilla hangilla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498