Ratchet And Clank

kipa91

Siis saako Ratchet and Clank-ps2 pelissä jonkun riippuliitimen?Jos saa niin miten?Olen mennyt kyseisen pelin kahdesti läpi,mut ei näy mitään.Tiltin peliarvostelussa puhuttiin jostain riippuliitimestä...Help,please..

10

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirmeli

kyllähän sieltä riippuliitimen saa, ja sitä tarttee että pääsee koko pelin sihheen aikusiten oikeesti läpi! siitä on kyl aikaa ku sen oon ite pelannu läpi, mut muistaakseni se oli pelin suht'koht puolessavälissä, siinä maassa mis kerätään aavikolta kristalleja ja vaihdetaan niitä pultteihin siltä hassulta äijältä.
      aavikon laidalla , kun seisot sen äijän vieressä naama aavikolle päin, pitäisi vasemmalta puolellta ennen sitä aavikkoa, löytyä sellanen luola mistä lähdetään menemään alaspäin, ja sieltä perältä löytyy se riippuliidin.
      näitä ohjeita ei nyt varmaan sekavammin olis enää voinu kirjottaa.. jos et vieläkään tahdo löytää sitä glideria niin laita googleen hakusanaksi ratchet&clank 2 walkthrough, niin sieltä ainakin löytyy neuvoja.

• Morgoth

On yhtä kuin Glider :D Sen saa sieltä kristalliplaneetalta, etkä voi edes vetää peliä läpi ilman sitä. :D

• kipa91

siis onko se ratchet and clank2-pelissä se riippuliidin?mulla on itellä ykkönen....

• pirmeli
        kipa91 kirjoitti:

siis onko se ratchet and clank2-pelissä se riippuliidin?mulla on itellä ykkönen....

kakkosessahan se riippuliidin on... hyvin sä vedät :) eli hanki kakkonen, se on kans hyvä peli.. tosin ykkönen on henk.kohtanen suosikki, mut pakkohan sun on nyt päästä testaamaan sitä liidintä ku tiedät mis se on ;)

• kipa91
        pirmeli kirjoitti:

kakkosessahan se riippuliidin on... hyvin sä vedät :) eli hanki kakkonen, se on kans hyvä peli.. tosin ykkönen on henk.kohtanen suosikki, mut pakkohan sun on nyt päästä testaamaan sitä liidintä ku tiedät mis se on ;)

totta turiset...eiku kauppaan...;)

• kipa91
        kipa91 kirjoitti:

totta turiset...eiku kauppaan...;)

ongelma on nyt se,että oon alkanu ykkösessä keräämään niitä loppujakin kultaruuveja(ja ostamaan kulta-aseita)mutta en mitenkään älyä,miten Orxon- ja Veldin-planeetoilta saa kultaruuvit(kummassakin on yksi löytämättä).
        Orxonilla se ongelma ruuvi on sellasen kielekkeen päällä(Clank kerää niitä pikkuötököitä,ja taivaalta tippuu pommeja).tiedän että sinne menee semmonen reitti,mutta kun sen reitin toisessa päässä on sellanen rautaovi siinä suulla,ni miten sen ruuvin saa sieltä?kielekkelle ei voi lentää(on yrittetty)koska alla on laavaa. jos saitta selvää,neuvokaa!!!ja Veldinillä se ruuvi on sellasen sinisen pyörivän valo-oven takana,ja siellä hyppii sammakko.miten sen saa? Kiitos suunnatomasti,jos neuvotte...=)

• norsu
        kipa91 kirjoitti:

ongelma on nyt se,että oon alkanu ykkösessä keräämään niitä loppujakin kultaruuveja(ja ostamaan kulta-aseita)mutta en mitenkään älyä,miten Orxon- ja Veldin-planeetoilta saa kultaruuvit(kummassakin on yksi löytämättä).
        Orxonilla se ongelma ruuvi on sellasen kielekkeen päällä(Clank kerää niitä pikkuötököitä,ja taivaalta tippuu pommeja).tiedän että sinne menee semmonen reitti,mutta kun sen reitin toisessa päässä on sellanen rautaovi siinä suulla,ni miten sen ruuvin saa sieltä?kielekkelle ei voi lentää(on yrittetty)koska alla on laavaa. jos saitta selvää,neuvokaa!!!ja Veldinillä se ruuvi on sellasen sinisen pyörivän valo-oven takana,ja siellä hyppii sammakko.miten sen saa? Kiitos suunnatomasti,jos neuvotte...=)

Hae vaikka tuolta gamegaqs.comista walktrough. R&C3:ssa on muuten nettimoninpeli, eiks oo vähän siistii!

• kipa91
        norsu kirjoitti:

Hae vaikka tuolta gamegaqs.comista walktrough. R&C3:ssa on muuten nettimoninpeli, eiks oo vähän siistii!

ei onnistunu...oon saanu jo orxonista kaikki kultapultit mutta Veldinissä on siellä sinisen valo-oven takana kultapultti. Ja mitenhän sinne pääsee????!?? help,please...

• kipa91 kirjoitti:

ei onnistunu...oon saanu jo orxonista kaikki kultapultit mutta Veldinissä on siellä sinisen valo-oven takana kultapultti. Ja mitenhän sinne pääsee????!?? help,please...

Siis sen orxonin kultapultin sai, ku ampu ratchetil sieltä clank paikasta visibombil sen tunnelin auki ja siel on monia tukkeita, ja ne kaikki pitää osata tuhota. Se veldinin on iha sika kiva! Mee sinne oven eteen ja siellähän on sisässä sammakko. Ota Taunter(torvi) ase esiin ja ammu sillä ovea ja se sammakko tulee sen napin päälle ja avaa sen oven! Kekseliästä! XD

• Hutsinda

Orxoniin tarttis apua. Miten pääsen sinne infobotin luo joka on siellä jossa on niitä rapusaksiöllömöllöjä? Koittanu hypätä mutta ei onnistu millään :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe