Mistäköhan johtuu kun auto otta aina pitkän startin? eli startti pyörittä pitkään ennen kuin moottori kynnistyy noin 4-5 sekuntia. Auto käy kuitenkin normaalisti ja mottori vetää normaalisti, jos polttoaine järjestelmässä olisi ilmaa tai hehkut palaneet auto käynistyisi uudelleen startatessa normaalisti.
Onko kenelläkään tietoa esim jakopäässä siaitsevasta pyörimisanturista voisiko aiheuttaa oireen? tai mahdollisesti voiko jako olla asteen tai kaksi pielessä? Hampaalla se ei ainakaan ole pielessä.
POlo 1.4 tdi vm 02
4
420
Vastaukset
- dfsdfhdhjjhgfdd
sitä pit hehkuttaa muutama sekunti enne starttimoottorin käynnistämistä. Jos näin ei tehnyt aikaa me juuri viitisen sekuntia, jotta kone käynnistyi.
- Kokeileppa
kylmänä hehkuttaa pidempään mitä hehkuvalo palaa, eli kun hehkuvalo sammuu odotat vielä n. 5-10sek ja sitten startti. Ainakin muutaman vuoden vanhemmissa vehkeissä hehkuttaa vaikka valo sammuu.
Jos lämpimänäkin joutuu sahaamaan käyntiin niin ajoitus saattaa olla vähän pielessä.- jsv28
voisin tarkistaa asian. Tuon hehkun olen pois sulkenut koska auto tekee aina startatessaan saman oireen.
- jsv28
Jos lämpimänäkin joutuu sahaamaan käyntiin niin ajoitus saattaa olla vähän pielessä. ??
Hampaalla vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781