Jos olet ainoana vammaisena työpaikalla, niin please, älä ala terrorisoimaan muita ei-vammaisia työntekijöitä siten että alat kertakaikkisen hygieniapaaston ja päälle päätteeksi vielä alat wc:ssä toteuttamaan itseäsi räiskimällä kusen kanssa!
Minun on vaikea ymmärtää miten noilla em. käyttäytymissysteemeillä luotaisiin sosiaalisia suhteita työyhteisössä. Kyse on kai siitä että ko. henkilö kokee alemmuutta ja kostaa tämän pahan tunteensa ei-toivottuna käyttäytymisenä. Jokainen järkeään hiukankin käyttävä ymmärtänee ettei tuollaisilla tavoilla ystäviä saa.
Miten tällaiseen käyttäytymiseen pitäisi puuttua ja kenen? Kukaanhan ei koskaan halua mennä sanomaan juuri näistä asioista ja kun kukaan ei tee mitään niin asiat sen kun pahenevat. Se, ettei asianomaiselle sanota ei tarkoita sitä etteikö selän takana puhuttaisi.
Normaalit käytöstavat ja hyvä hygienian hoitaminen kuuluvat jokaiselle, oli vammainen tai ei.
Em. esimerkillä en tarkoittanut etteikö myös ei-vammainen ihminen voisi näihin asioihin syyllistyä, mutta tässä valitettavassa tapauksessa on vammaisesta ihmisestä kyse.
Normaaleja käytöstapoja odotetaan
4
371
Vastaukset
varsinkin jos tämä pissileikkejä vessassa harrastava on esimiehesi.
- O shit
Kerropas nyt ensinnäkin, onko sinulla mitään tietoa, miten vammaiset
yleensä virtsaa, siis miehet tai naiset.
Voin kertoa näin 20 kymmenen vuoden tetrana, että homma on
välillä melkoisen sottaista, samaten tuo ulostaminen ei herran pieksut
ei ole lasten katseltavaa, varsinkin jos myöhästyy edes pikkasen.- Harmillinen tapaus
Voin kertoa sinulle että olen joskus ollut auttamassa vammaisia myös näissä vessa-asioissa joten tuttua on. Olen joskus vaihtanut vaippoja, toimittanut vatsaa jne. Aloituksessa mainittu henkilö kuitenkin on omatoiminen enkä usko että kyse on hänen tapauksessa ollut siitä että hygieninen wc-asiointi ei häneltä onnistuisi vaan jostain muusta "mielenosoituksesta".
että jotkut vammaiset kuvittelevat vamman olevan se juttu joka oikeuttaa käyttäytymään terveitä kohtaan paskamaisesti ja terrorisoimaan muita, ja samalla vaatimaan terveiltä hyvää ja kohteliasta käytöstä itselleen. voin kyllä kertoa, että noilla nimimerkin "Harmillinen tapaus" mainitsemilla asioilla ei saa muuta kun epäkohteliaan idiootin maineen paitsi itselle, niin myös muillekkin vammaisille hyvin helposti. Se on todella törkeää, joka ei missään tapauksessa ole terveiden vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625