p2p verkoissa häirintää

dfsfj342

Olen huomannut että jossain torrenteissa on kauheesti häirintää ja omaa konetta on terrorisoitu verkossa hirveesti. Yritetty kaataa ja sillai. Lisäksi ovat saaneet tuhottua melkein valmiita torrentteja.

Kaikki oon saanu kuitenkin ladattua mutta tietoliikennettä on kyllä häiriköinti oikein olan takaa. Tietoliikenteen häirintähän on rikollista ja laitonta eli melkein on tehnyt mieli tehdä rikosilmoitus häirinnästä KRP:lle. Tuntuu että verkossa on jotain koneita jotka häiriköi ja pyrkii kaatamaan etenkin melkein valmiita torrentteja. Kannattaa ottaa varakopio. Ite olen ottanut eikä ole kadonnut kuin muutama mega.

Joka tapauksessa tuntuu auttavan kun vaihtaa ohjelmaa eli ne ilmeisesti ei huomaa sitä jos vaihtaa. Ubuntu Azureus on osoittautunut aika tehokkaaksi eli sitä eivät ole saaneet kaatumaan. Transmissionin ovat saaneet kaadettua pari kertaa. Jatkoin Transmissiolla ladattua Azureuksella ja pystyi lataamaan. Siis Linux. Linux on aika kestävä häirinnöllä. Windows konekin tuntuu kestävän aika paljon terrorismia jos on palomuurit kunnossa mutta sitten liikenne ei välttämät pelaa kauhean hyvin ainakin vuze valittaa että on portit kiinni.

8

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewefs

      ei ole ollut mitään ongelmia xp utorrent ja vista utorrent.

      mitä muuten tarkoitat "kaatumisella"?

    • Lääkkeet ottamatta?

    • Vika on todennäköisemmin yhteyksissäsi, laitteissasi tai softassasi.

    • 22

      Riistäjä järjestöt saattavat panna feikkejä tiedostoja jakoon, mutta muuten pane koneesi kuntoon.

    • jaru..,,..

      Näin saattaa tulevaisuudessa käydä,mutta EI tällä hetkellä!!

    • NäinSeOn

      Joskus 50000 seediä, muka. Kun kattoo että 10000 on yritetty ottaa yhteyttä ja kaikki on muka down. Niin kyllä siinä on ihan selvästä häirinnästä kyse.

      Eikä ole todellakaan enää mikään uusi ilmiö.

    • uouoi

      Uskon että konettani vastaan on hyökätty järjestelmälisesti ja yritetty kaataa. Onneksi Linux on aika tukeva eli eivät saaneet kaadettu kuin transmissionin. Ilmeisesti vainosivat sitä. Pystyivät myös tuhoamaan jo ladatun tiedoston eli jonkinlainen laiton koneelle tunkeutuminen eli tietomurto kyseessä. Otan kuitenkin aina varakopion jo ladatusta tiedostosta aika ajoin eli oli helppo korjata.

    • VerkkoHäirikkö

      Tässä latasin justiin yhtä uutuutta ja oli täysin selvää, että latausta häiriköitiin ja yritettiin sabotoida monilla eri tavoilla.

      Tämä ei ole mikään uusi asia. Muistaakseni törmäsin tähän ongelmaan jo yli 5 vuotta sitten aikaisemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe