Uutinen...

MIetintää&yxajatus..

11

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietintää&yxajatus..

      Siis Navia pyydettiin esiintymään elokuvaan:o... eikä suostunut...

    • ikuinen fani

      Vahvistuu ajatus että feikit esiintyy filmissä. Lähikuvia ei ole Michaelista noissa mainospätkissä lainkaan.

      Tässä taitaa olla kyseessä suuremman luokan rahastus. Elokuvantekijät tietää mikä suosio Michaelilla on ja olivat varmoja että kassa tulee kilisemään.

      Menen toki kuvan katsomaan, saas nähdä mitä mielipiteitä se herättää. Keskustellaan elokuvasta kun on se nähty.

      Luin Michael Jacksonin elämästä eilen kuusiosaisen jatkokertomuksen viimeisen osan, ilmestyi Me Naiset lehdessä ja se sai minut todella surulliseksi. Siitä kävi ilmi ettei Michael olisi ollut kunnossa keväällä. Katsoin myös erään Michaelin pitkäaikaisen yhteistyökumppanin kanssa, oli harjoitellut hänen salillaan kauan sitten ja nyt keväällä käynyt lähinnä hengailemassa hänen kanssaan ja ei olisi treenannut.

      Michaelin kunnosta on täysin vastakkaisia kertomuksia liikkeellä. Me Naisissa kerrottiin että oli käynyt vain kaksissa harjoituksissa This is it-konserttia varten.

      • """"@@

        vaikka kylläkin moneen muuhun juttuun joita harjoituksiin osallistuneet ovat kertoneet Se, että hän lopetti syömisen ja laihtui vaikuttaa uskottavalta ja sekin, ettei hän aina jaksanut tulla harjoituksiin, mutta toisaalta mukana olleiden tanssijoiden kertomuksista saa kuvan, että MJ oli vaativainen ja läsnäoleva johtaja. Hän ei olisi tyytynyt tusinatuotantoon vaan kaikki piti olla viimeistä piirtoa myöten. Varmaan on paljon totta kuitenkin siinä mitä kirjoitetaan This is not it sivulla ja raha haiskahtaa kyllä kieltämättä aika hurjasti. Mutta boikottiinkaan ei tee mieli heittäytyä kun on kova hinku nähdä.. Niin se vaan toimii.


    • Mietintää&yxajatus..
      • ikuinen fani

        Luin aamulla Ilta-Sanomat netistä ja en tiennyt itkeäkö vai nauraa.

        Surullista oli lukea miten Michaelin lapset ovat reagoineet isänsä menetykseen. Saavatko he kaiken tarvitsemansa avun ja tuen. Kuulsotaa huolestuttavalta ettei Prince käsittele asiaa mitenkään muiden kanssa.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1745414
        - Paris ajattelee isäänsä ja puhuu hänestä jatkuvasti. Hänellä menee hyvin, hän kirjoittaa paljon ja pukeutuu isänsä paitoihin, jotka tuoksuvat yhä hänelle, La Toya kertoo.

        - Hänen huoneensa seinät ovat täynnä Michaelin julisteita ja hän katsoo häntä nauhalta jatkuvasti.

        Prince sen sijaan ei ole avautunut isänsä kuoleman jälkeisistä tunteista.

        - Hän ei halua puhua siitä, La Toya kertoo Daily Mirrorille.

        - Menetys on vielä liian lähellä, hän uskoo.

        - Ja Blanket on surullinen, ujo pieni poika. Hän itkee paljon. Kukaan ei voi tuoda hänen isäänsä takaisin ja se on hyvin kipeä paikka.


      • tosi harkittuja
        ikuinen fani kirjoitti:

        Luin aamulla Ilta-Sanomat netistä ja en tiennyt itkeäkö vai nauraa.

        Surullista oli lukea miten Michaelin lapset ovat reagoineet isänsä menetykseen. Saavatko he kaiken tarvitsemansa avun ja tuen. Kuulsotaa huolestuttavalta ettei Prince käsittele asiaa mitenkään muiden kanssa.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1745414
        - Paris ajattelee isäänsä ja puhuu hänestä jatkuvasti. Hänellä menee hyvin, hän kirjoittaa paljon ja pukeutuu isänsä paitoihin, jotka tuoksuvat yhä hänelle, La Toya kertoo.

        - Hänen huoneensa seinät ovat täynnä Michaelin julisteita ja hän katsoo häntä nauhalta jatkuvasti.

        Prince sen sijaan ei ole avautunut isänsä kuoleman jälkeisistä tunteista.

        - Hän ei halua puhua siitä, La Toya kertoo Daily Mirrorille.

        - Menetys on vielä liian lähellä, hän uskoo.

        - Ja Blanket on surullinen, ujo pieni poika. Hän itkee paljon. Kukaan ei voi tuoda hänen isäänsä takaisin ja se on hyvin kipeä paikka.

        kommentteja. Varmasti kaikki lapset käsittelevät tunteita omalla tavallaan. Tytöillehän tunneasiat ovat yleensäkin helpompia kuin pojille, joten onko ihme jos Paris näyttää työstävän tunteitaan parhaiten. Mutta voi sentään, olen kateellinen lapselle - minäkin tahtoisin käyttää Michaelilta tuoksuvia paitoja ;-)


      • Maikkeli 4ever
        ikuinen fani kirjoitti:

        Luin aamulla Ilta-Sanomat netistä ja en tiennyt itkeäkö vai nauraa.

        Surullista oli lukea miten Michaelin lapset ovat reagoineet isänsä menetykseen. Saavatko he kaiken tarvitsemansa avun ja tuen. Kuulsotaa huolestuttavalta ettei Prince käsittele asiaa mitenkään muiden kanssa.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1745414
        - Paris ajattelee isäänsä ja puhuu hänestä jatkuvasti. Hänellä menee hyvin, hän kirjoittaa paljon ja pukeutuu isänsä paitoihin, jotka tuoksuvat yhä hänelle, La Toya kertoo.

        - Hänen huoneensa seinät ovat täynnä Michaelin julisteita ja hän katsoo häntä nauhalta jatkuvasti.

        Prince sen sijaan ei ole avautunut isänsä kuoleman jälkeisistä tunteista.

        - Hän ei halua puhua siitä, La Toya kertoo Daily Mirrorille.

        - Menetys on vielä liian lähellä, hän uskoo.

        - Ja Blanket on surullinen, ujo pieni poika. Hän itkee paljon. Kukaan ei voi tuoda hänen isäänsä takaisin ja se on hyvin kipeä paikka.

        Jos Price ihan oikeesti joutui kattomaan vierestä isänsä elvytysyritystä (kuten lehdistä on saanu lukea), en yhtään ihmettele jos poikarukka ei halua asiasta puhua. On voinu jäädä jonkinlainen kauhukuva mieleen...


    • Mietintää&yxajatus..
    • Suhtautukaa näihin uutisiin aina todella kriittisesti, saattahan näin olla - tai ei vain saata -- nimittäin on niin, että MEDIA ainakin rahastaa ihmisiä Michaelin ns. kuolemalla. Voisin jopa sanoa, että suurinosa Michael Jacksoniin liittyvistä uutisista ovat täyttä potaskaa.

      - Blue

    • Mietintää&yxajatus..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe