Kuinka monta kertaa luettu? +?

Jill 1234

Tää kysymys on varmaa ollu sata kertaa esillä mutta en jaksanu alkaa selailee jotan....
Kuinka monta kertaa olet lukenut Poter kirjat? En tie uskotteko mut mulla on menny jo yli 20 ensimmäisten kanssa ja 13. meen viimisen kaa. Kun aloitin lukee oli ilmestyny ekat kolme. Ja siit lähtien oon lukenu niit. Nykyään ku luen sarjan loppuu, alotan alusta.

Sitte olis viel yksi kysymys. Mihin tupaan kuuluisit? Ja nyt TOSISSASI ja perustelut perään! Olen väsyny vastaukseen : rohkelikkoon...kui?... harry on siinä!´Ei siis minulla ole mitään rohkelikkoa vastaan, mut jos perustelu on tollane ni sitte on!

Omasta mielestäni olen luihuinen. Ei siinä musta ole vikaa. Tupa sekin on, vaikka menneisyys on vähän synkkä. Osaan olla kiltti, mukava ja tollee. Mut olen hyvin viekas ja kunnianhimoinen. Oma etu on välillä hyvin tärkee, mut osaan auttaa kaveria. Menen yleensä missä aita on matalin tai sitten keksin keinon välttää epämieluisat tehtävät.

Hmm... Siin tais olla kaikki... Siitä vaa vastailee :D !!!

6

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anton 10

      Olen lukenut jokaisen kirjan noin 10 kertaa , ja luulen että kuuluisin korpinkynteen , koska en ole erityisen rohkea tai viekas , mutta terävä olen. xD

      • Memex

        kuudes kerta vasta menossa 8<

        Oisin varmaan luihunen, kun en oo ahkera tai viisas >xD


      • dumledore on homo!!!
        Memex kirjoitti:

        kuudes kerta vasta menossa 8<

        Oisin varmaan luihunen, kun en oo ahkera tai viisas >xD

        Olen lukenu kaikki kirjat jtn. 6 kertaa paitsi kv:n vaa 4 kertaa..

        Kuuluisin varmaa rohkelikko tai luihune.. oon rohkee mut teen kyllä yleensä kaiken omaan pussiin ja jos alotan tekemää jotain nii teen sen kerralla kunnolla.


    • Velma

      Vikan oon lukenu kaks kertaa, kaikki muut 5-10 kertaa vähän vaihtelevasti. Nyt pikapuoliin olis tarkoitus aloittaa Potter-maraton ja lukea kaikki putkeen. :)

      Menisin ehkä Korpinkynteen mieluiten kun oon aika kirjatoukka. :D

    • Ensimmäisestä viidenteen oon lukenut seitsemän kertaa ja kaks viimeistä neljä kertaa.

    • potterfani-84

      ekat kirjat(1-4) on luettu varmaan 30 kertaa, viides semmonen 15 kertaa, kuudes 10-15 kertaa ja vika kirjakin jo varmaan 10 kertaa. Mun tupa on Rohkelikko, sillä olen mielestäni aika rohkea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe