Renault laguna v96 ei lämpiä

Kaaleppi

Oisko kenelläkään tietoa kun renault laguna ei lämpiä, lämmityslaiteen molemmat kennon putket kyllä lämpiää
moottoritilassa, mut sisälle ei tule lämmintä ilmaa.
Olisin kiitollinen pienimmästäkin vihjeestä, koska alkaa olla jo kylmä ajella.

[email protected]

3

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksu ykkönen

Jos moottorin lämpö on normaali eikä järjestelmässä ole ilmaa, niin yksi mahdollisuus on että lämmityslaitteen kennosto on yksinkertaisesti tukossa.

Omassa vanhassa autossa kauan sitten oli samoja oireita ( ei kylläkään rellu). Kun lämmityslaitteen kennosto vaihdettiin niin johan alkoi lämmetä. Vanha kenno oli kalkkeutunut ja mitä lie kaikkea paskaa kerännyt ettei lämmin vesi yksinkertaisesti enää osunut lamelleihin ja varmaan virtauskin oli heikkoa.

Jos muuta syytä ei löydy niin ehkä kennosto on vaihdon tarpeessa.

• Onyx

Ei muuta kun uusi kenno paikalle tosin helpommin sanottu kun tehty, ja tietysti samalla uusi termari näitä
        löytyy kohtuuhintaan vaikkapa Motonetistä, kenno 79€ ja temari 6.50€

• Renu19

Lagunaan muistaakseni kenno on kohtuullisen helppoa vaihtaa, kun putket irtoavat itse kennosta, mutta kannattaa nyt kyllä kiinnittää huomiota jäähdytinjärjestelmän kuntoon. Käyppäs lukaisemassa tuo: http://f4u.fi/timo/autot/neste.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe