Viime perjantaina, iltapimeällä, meinasin ajaa Porvoon keskustassa kolarin mopotytön kanssa, jolla oli toinen tyttö kyydissä. Ihan suoraan hidastamatta tuli vasemmalta eteen. Vasemmalta tulevahan väistää silloin kun risteys on tasa-arvoinen, kortittomille tiedoksi. Reagoin onneksi riittävän nopeasti, ja löin jarrut kiinni. Renkaiden kumit vaan kärysi... Ei tainnut tyttö tajuta miten lähellä oli ettei hän jäänyt alle. Kaikki eivät välttämättä edes katso tässä tilanteessa kunnolla vasemmalle kun ilman muuta odottavat kanssaliikkujien noudattavan sääntöjä. Tämä oli jo toinen kerta vuoden sisällä kun olin vastaavassa tilanteessa Porvoossa. Edellisellä kerralla tyttö tuli Aleksanterinkadulle kolmion takaa eteen. Eikä loppuelämä halvaantuneena vihanneksena varmaan ole tavoiteltavaa, vaikka olisi ollut oikeassakin.
Opettakaa vanhemmat ihmeessä lapsillenne perusliikennesäännöt tai jättäkää mopo ostamatta. Ainakin jos rakastatte lastanne ja haluatte pitää hänet terveenä luonanne.
Opettakaa hyvät vanhemmat liikennesäännöt
Autolija Borgåst
2
249
Vastaukset
- pyörällä pääsee
Ennen vanhemmat tiesi että tytöt eivät mopoja tarvitse, polkupyörä riittää. On se kummallista kun perheessä ei ole poikaa niin sitten ostellaan tytöille mopoja suuressa toivossa että tyttö muuttuu kauan toivotuksi pojaksi.
- MIES eikä Mika
Onnettomuuslukujen mukaan asia on kyllä niin että pojille ei pidä ostaa mopoa – eikä autoakaan :-) Joten asiallinen kysymys jokaiselle vanhemmalle joka ostaa pojalleen mopon olisi kyllä "mitä sinä mopon ostat sille, kun se on poika, nehän todistetusti osaa sellaisilla ajaa???"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691