Outo "kyky"

Tietopankkimies vm.8

Elikkä tietävät kertokaa jos osaatte.

Ei ole aavistustakaan onko tämä yliluonnollista vaiko ei, mutta olen vuosien mittaan huomannut omaavani ihmeellisen...noh,sanotaan nyt "kyvyn".
Yksinkertaisesti sanottuna tiedän asioita! En tarkoita ennaltatietämistä,sehän olisi siis tuo prekognitio vaan hieman niinkuin päinvastoin (kai).
Eli esimerkki; Jos olen kahvilassa ja huoioni kiinittyy johonkin ihmiseen (mitä en edes tunne) toisinaan TIEDÄN miten/miksi se on esimerksi tullut sinne kahvile tänään, tämä päätee myös ihmisten mielipiteisiin/näkemyksiin/tekoihin ym : jotenkin vaan tiedän mikä asia/tapahtuma on saanut ko. henkilön ajattelemaan/tekemään näin.
Ja nämä tietämiset voivat olla hyvinki monitasoisia tarkoittaen esim. "Hänelle tapahui näin,jonka jälkeen tapahtui näin,näin ja näin------} siksi toimii näin"
En "tiedä" tahtoni mukaan vaan silloin tällöin.

Hemmetin vaikeesti selitetty,mutta hälläkö väliä

7

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enk-el

      Suosittelen sinulle kirjaa: http://www.ultra-lehti.com/kirjat/kir-sydamen-kieli.jpg

      Oletan sinun olevan vielä nuori, ehkä alle 30-kumppinen ja siis tyypillinen ns. uuden ajan lapsi, joilla on (vieläkin!) yliluonnollisina pidettyjä ominaisuuksia jo syntymälahjanaan, mutta jotka todellisuudessa ovat meidän kaikkien ominaisuuksia. Me emme vain yleensä ole niistä tietoisia eli ne ovat vielä aktivoimatta meissä. Sinussa tuo kyky ilmenee tuollaisena välittömänä 'ihmisen skannauksena'. Luettuasi tuon em. kirjat uskot, että alat ymmärtämään...

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Tiedätkö varmasti?

      Mitäköhän sieltä ihmisen arjesta todellisesti paljastuisi, jos uskaltautuisi kysymään tutkailemasi ihmisen todellista reittiä, tai hänen ajatuksiaan?

      On luonnollista että ihmisenä tuntee ihmisten tunteita, eli jokainen meistä voisi olla kuka tahansa, koska ihmisyys kokemuksena on yhteismitallinen.
      Tämä on kuitenkin aivan eri asia kuin faktallinen yksittäisen ihmisen ajatusten tai sen päivän reitin tietäminen jne.

      Yksi kulma "aavistamiseen" on kollektiivinen tutkimus.
      Kollektiivisia ihmiskunnan "mielenliikkeitä" tutkitaan tietokonemalleilla.
      Esimerkiksi rahamaailman [tietysti :P] pelaajilla on käytössään tieto-kone-ohjelmia jotka "aavistelevat" netti-kansan tuntemuksia ja näin he niistä tuloksista päättelevät mitkä ovat kulloinkin sijoittamisen kannalta niitä parhaita trendejä.
      Tähän liittyen väitetään, että hetkeä ennen kuin kaksois-torneihin törmättiin, tuo tieto-kone-ohjelma reagoi voimakkaalla negatiivisella piikillä, eli ihmiskunnan netti-kollektiivi tiesi jotain negatiivista tapahtuvan?

      • Oma tieni alkoi ihan ajatusten näkemisellä. Työkaverini ei uskonut, joten kehoitin menemään ja kysymään henkilöltä, oliko hän ajatellut niin kuten olin nähnyt. oli.
        Ei se ole mikään siunaus, kirous se oli kohdallani. Olla naisporukassa töissä ja nähdä myös ne ikävät asiat joita minusta ajattelivat. No se kesti aikansa.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        maagikko kirjoitti:

        Oma tieni alkoi ihan ajatusten näkemisellä. Työkaverini ei uskonut, joten kehoitin menemään ja kysymään henkilöltä, oliko hän ajatellut niin kuten olin nähnyt. oli.
        Ei se ole mikään siunaus, kirous se oli kohdallani. Olla naisporukassa töissä ja nähdä myös ne ikävät asiat joita minusta ajattelivat. No se kesti aikansa.

        Viestintä tuottaa vasta-viestintää, eli "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Tosin naisten kohdalla nuo lait heittävät 'häränäpyllyä' niin sanoakseni, eli itse en pysty läheskään aina tulkitsemaan naisten viestejä kovinkaan hyvin ja minun viestitykseni käsitetään liian usein naisten taholta aivan väärin :D.


      • Tietopankkimies 86

        Oikeassa olet "cybo-cero..."
        En tietenkään voi varmaksi mennä väittämään,että "tietämäni" asiat olisivat totta.
        Mutta kun "skannaan ihmistä" (niinkuin Enk-el mainiosti ilmaisi) on se tila/tunne niin vahva ja epätavallinen,että sen tapahtuessa jotenkin vain tiedän asioiden olevan näin.

        Voisi joskus kokeilla ja lähestyä skannaamaani ihmistä, josko saisi selville asioiden todenperäisyyden.

        Pakko mainita tämänpäiväinen "skannaus"joka ei taaskaan ole niin perkule sentään mitenkään hyödyllinen/ihmeellinen/mahtava (suurin osa tapauksista on naurettavan turhaa infoa)

        Siskoni kertoi menevänsä poikaystävänsä äidin luo syömään (ruokana siskonmakkarakeitto,sisko kertoi :D en ole ennustaja), en ole tavannut naista koskaan mutta aloin heti "skannaamaan" ja sain selville miksi tämä naikkonen valmistaa tällaisen keiton tänään ja mitkä asiat ovat vaikuttaeet juuri tämän naisen valmistustapaan tedä ko. ruokaa.

        Tiedän! Ihan helvetin naurettavaa juttua, mutta näin se vaan menee..huoh,ehkä olen sekoamssa :D


      • muistot2
        maagikko kirjoitti:

        Oma tieni alkoi ihan ajatusten näkemisellä. Työkaverini ei uskonut, joten kehoitin menemään ja kysymään henkilöltä, oliko hän ajatellut niin kuten olin nähnyt. oli.
        Ei se ole mikään siunaus, kirous se oli kohdallani. Olla naisporukassa töissä ja nähdä myös ne ikävät asiat joita minusta ajattelivat. No se kesti aikansa.

        joka osasi lukea ajatuksia. Se oli vähintäänkin hmmm ikävää.....


    • Virtue

      Ei ole totta, ihanaa että tällainen topic oli jo. Olin jo tulossa kirjoittamaan uutta kun tajusin.
      Eli siis. Itse olen 92-syntynyt tyttö ja mulla on myös tällainen outo tapa tietää asioita. En ole pitänyt sitä koskaan mitenkään erikoisena tai varsinkaan yliluonnollisena vaan ihan normaalina osana jokaista arkipäivääni, kunnes äitini alkoi tässä lähiaikoina tivata asiasta ja mua alkoi oikeasti häiritsemään.

      Esimerkkinä nyt lähisukulainen, jota näin kesäisin pari kertaa vuodessa ja joka ei kanssani siis mikään läheinen ole. Joku aika sitten tein kotona ihan omia asioitani kunnes havahduin siihen, että vain tiesin hänen kuolleen. En tiedä miksi enkä miten, mutta mä vaan tiesin. Siirsin asian sivuun koska en luonnollisesti voinut olla ihan täysin varma asiasta hyvin varmasta tunteesta huolimatta enkä nyt oikein kehdannut keneltäkään kysyäkään, se kun olisi ollut aika epäkohteliasta. Asia jäi kuitenkin vaivaamaan.

      Tässä ihan vähän aikaa sitten äitini soitti ja juteltuamme ihan niitä näitä totesi jotain tämän kyseisen henkilön hautajaisista ja kysyi oliko kukaan kertonut minulle hänen kuolemastaan. Vastasin epähuomiossa että kukaan ei ollut kertonut mutta tiesin kuitenkin, ja äidille tuli järjetön pakkomielle tivata asiasta lisää. Vähän ahdistavaa sellainen kun en todellakaan tiedä mistä tiesin enkä osannut selittää, ja haeskelen siksi tähän nyt jonkinlaista selitystä.

      Samaan tapaan kuin joku täällä aiemmin sanoi tiedän myös usein ihmisten ajatuksia minuun liittyen. Homma voi tietysti olla ihan jotain hetkittäistä huonoa/hyvää itsetuntoa tai intuitiotakin, mutta ei ole kovinkaan mukavaa tietää kaikkia epämukavia ajatuksia joita muilla minusta on.

      Tätä on tapahtunut ihan niin pitkään kuin muistan. Yleensä pienempiä, mutta parisen kertaa tällaisia isompia, raskaampiakin asioita. Mitään ns. yliluonnollisia, suuria näkyjä näihin ei liity, mä vain tiedän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe