Suomisoffa

tarvii sohvan

Onko kenelläkään kokemusta Suomisoffan Saana-kankaasta.Onko laadukas.

41

1922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KHO

Kyseisestä kankaasta ei ole tietoa mutta kierrä koko Suomisoffa niin kaukaa
      kuin mahdollista.En suosittele kenellekkään!!!
      Kummallista touhua...meininki on; rahat pois kiitti hei. Ja asiakkaalle myyty sohva =
      heinäpaali käärittynä kankaaseen joka ei kestä käyttöä vain katseita.
      Laatua EI ole, ja kun soitat liikkeeseen niin kukaan ei vastaa tai myymäläpäällikkö on asiakaskäynnillä ja soittopyyntöihin vastataaan kun huvittaa. Jos et halua pettyä niin suosittelen muita
      huonekaluliikkeitä, ÄLÄ OSTA SUOMISOFFASTA MITÄÄN!

• mainosuhri

Olisin ostanut sen vaalea kankaisen ison Finlandia divaanin jota mainostettiin 399 mutta se olikin pienimmän Finlandia mallin hinta ja se 310 pitkä olikin tonnin. Kaupat jäi.

• veippa
        mainosuhri kirjoitti:

Olisin ostanut sen vaalea kankaisen ison Finlandia divaanin jota mainostettiin 399 mutta se olikin pienimmän Finlandia mallin hinta ja se 310 pitkä olikin tonnin. Kaupat jäi.

Kävin tänään myös katsomassa nojatuolia ja olisin tehnyt kaupat samantien mutta
        ei käynyt käteinen, olisi pitänyt tulla huomenna maksamaan...syytä ei kerrottu olisiko
        ollut isänpäivän johdosta.En sitten tehnyt kauppoja...onneksi...pistää varovaiseksi
        kun ihmisillä huonoja kokemuksia niin paljon suomi sohvasta. Kauppalehdessäkin '
        oli juttua...ei kai vaan olisi konkurssiin menossa.

• kuulopuheita

Näkisin että on ihan hyvä merkki jos jopa myymäläpäällikkö on asiakaskäynnillä sillonhan ne tulee ihan kotiin asti palvelemaan. Tuo osoittais ihan muuta kuin rahat pois meininkiä.
        Kaveri meinaa osti sohvan eräästä toisesta liikkeestä ja tappelee vieläkin liikkeen kanssa koska kangas meni pilalle kuukaudessa.

• onkohan noin?
        mainosuhri kirjoitti:

Taitaapa olla niin että finlandia divaanista on 4 eri kokoluokkaa -ei kai kukaan voi kuvitella että se isoin pitäis saada pienimmän hinnalla!

• veipalle
        veippa kirjoitti:

Kävin tänään myös katsomassa nojatuolia ja olisin tehnyt kaupat samantien mutta
        ei käynyt käteinen, olisi pitänyt tulla huomenna maksamaan...syytä ei kerrottu olisiko
        ollut isänpäivän johdosta.En sitten tehnyt kauppoja...onneksi...pistää varovaiseksi
        kun ihmisillä huonoja kokemuksia niin paljon suomi sohvasta. Kauppalehdessäkin '
        oli juttua...ei kai vaan olisi konkurssiin menossa.

Tuo sunnuntai homma taitaa olla sellainen että sen rahan ottamisen kieltää suomen laki eikä suomisoffa. Että huhu konkurssista taitaa olla turhan aikainen!

• l

saana kangas taitaa kuulua yhteen kalleimmista hintaryhmistä ja ainakin tuntuu todella jämäkältä kankaalta mutten toki mikään guru kankaissa ole.

• rva_kj

Ainut liike jolla on oikeasti vaihtoehtoja. Ja mikä mielestäni parasta voit itse valita hinta luokkasi. Suosittelen kaikkille!!!

• Elämä opettaa
        mainosuhri kirjoitti:

Itse ostin isoimman ja hinta oli kilpailukykyinen itseasiassa halpa,koska naapurissa virolainen versio
        oli VAIN hiukkasen halvempi. Nyt sain Kotimaisen sohvan ja myös erittäin hyvää palvelua!
        Sinuna menisin kyllä peilin eteen ja kysyisin peililtä olenko lukutaidoton,koska itse kyllä ymmärsin
        heti,että sohvassa on 4 kokoluokkaa ja yleensä pienin on halvin ja harva liike laittaa mainokseen kalleimman hinnan.Elämä opettaa!!!!

• sohovan onni
        Elämä opettaa kirjoitti:

Itse ostin isoimman ja hinta oli kilpailukykyinen itseasiassa halpa,koska naapurissa virolainen versio
        oli VAIN hiukkasen halvempi. Nyt sain Kotimaisen sohvan ja myös erittäin hyvää palvelua!
        Sinuna menisin kyllä peilin eteen ja kysyisin peililtä olenko lukutaidoton,koska itse kyllä ymmärsin
        heti,että sohvassa on 4 kokoluokkaa ja yleensä pienin on halvin ja harva liike laittaa mainokseen kalleimman hinnan.Elämä opettaa!!!!

Ihme miten vaikeaa joillekin asia on. Minäkin löysin sen itse ja myyjä ehdotti materiaalin. Olen ihan tyytyväinen siihen. Suosittelen muillekin.

• ookkonna bulvaani
        rva_kj kirjoitti:

Ainut liike jolla on oikeasti vaihtoehtoja. Ja mikä mielestäni parasta voit itse valita hinta luokkasi. Suosittelen kaikkille!!!

Taidat olla Soomi-soffan bulvaani kun niin kehuskelet.

• Tiiipi
        kuulopuheita kirjoitti:

Näkisin että on ihan hyvä merkki jos jopa myymäläpäällikkö on asiakaskäynnillä sillonhan ne tulee ihan kotiin asti palvelemaan. Tuo osoittais ihan muuta kuin rahat pois meininkiä.
        Kaveri meinaa osti sohvan eräästä toisesta liikkeestä ja tappelee vieläkin liikkeen kanssa koska kangas meni pilalle kuukaudessa.

Kannattaisi ottaa yhteyttä kuluttajansuojavirastoon, käsittääkseni tavaran on kestettävä normaalikäytössä kuusi kuukautta, tai muuten siinä voidaan katsoa olleen virhe jo toimitettaessa.

• Kusettaa...
        mainosuhri kirjoitti:

Se valkoinen vuodedivaani joka mainoksen kuvassa on ja vieressä hinta 199, maksaa oikeasti 1399 euroa. Kuka vedättää ja ketä? Onko harjaanjohtavaa mainontaa. Mistä muusta liikkestä tahansa saat vastaavan vuodedivaanin noin 650 - 850 hintaan. Kukahan ne jättitulot ja mainonnan maksaa? No valveutunut kuluttaja tietty. Olkaa tarkkoja näiden lupausten ja todellisuuden kanssa.

• 18
        Elämä opettaa kirjoitti:

siis luulet ostaneesi kotimaisen....

• ss töissä
        kuulopuheita kirjoitti:

no eipä ole kyllä ikinä päälliköt käyneet asiakaskäynneillä.

• mike_knummi

Ja suosittelen. Janne kotiteatteri sohvamme on Saana kankaalla ja on erittäin hyvänä pysynyt. Tosin ei se mikään halpa ollut. Ei myöskään kaduta ostos.

Ja kommentiksi sen verran että toisen puolen osasta oli jalka rikkoutunut ilmeisesti kuljetuksessa ja kun reklamoimme asiasta oli kolmen päivän päästä asia kunnossa. Kiitos hyvä palvelun.

=)

• Keke s

kangas on vasta justiin tullut Suomi-Sohvaan.Ajatteli 10 v. jälkeen ruveta tekemään kotimaisella kankaalla. Kun muut on tehnyt niillä jo sen 10 vuotta!!! Hinta ryhmä on kuulemma niillä kallein, sen hinta on 100x140 50€ asiakkaalle. Pienenä vinkkinä Alcantara maksaa 158€ 100x140. Ei ne hirveen laadukkaalla kankaalla kyllä te, jos Saana kangas on niiten kallein kangas.

• kankaala
        Keke s kirjoitti:

kangas on vasta justiin tullut Suomi-Sohvaan.Ajatteli 10 v. jälkeen ruveta tekemään kotimaisella kankaalla. Kun muut on tehnyt niillä jo sen 10 vuotta!!! Hinta ryhmä on kuulemma niillä kallein, sen hinta on 100x140 50€ asiakkaalle. Pienenä vinkkinä Alcantara maksaa 158€ 100x140. Ei ne hirveen laadukkaalla kankaalla kyllä te, jos Saana kangas on niiten kallein kangas.

alcantaran kangas on aivan perseestä, saattaa se maksaa mutta jopa ss:n plaza on parempaa. at kyllä tiedä kankaista mitään.

• tarjantahdissa
        kankaala kirjoitti:

alcantaran kangas on aivan perseestä, saattaa se maksaa mutta jopa ss:n plaza on parempaa. at kyllä tiedä kankaista mitään.

Ostin Vepsäläisestä kalliin sohvan alcantaralla. Ja se oli kyllä sellainen virhe jota en toiste tee. Se kangas on täysin paskaksi kulunut ja nukkaantunut. Kaverini osti suomi-soffasta sen hiton ison mallin muistaakseni jersey. Siinä on joku alcantaran tyyppinen kangas ja se on pysynyt helkkarin hyvänäköisenä.

• Jonnu U
        tarjantahdissa kirjoitti:

Ostin Vepsäläisestä kalliin sohvan alcantaralla. Ja se oli kyllä sellainen virhe jota en toiste tee. Se kangas on täysin paskaksi kulunut ja nukkaantunut. Kaverini osti suomi-soffasta sen hiton ison mallin muistaakseni jersey. Siinä on joku alcantaran tyyppinen kangas ja se on pysynyt helkkarin hyvänäköisenä.

täälä linjoilla kaikki suomisohvan alipalkatut myyjät :-)

• Mööpelitehtailija

"Ostin Vepsäläisestä kalliin sohvan alcantaralla. Ja se oli kyllä sellainen virhe jota en toiste tee. Se kangas on täysin paskaksi kulunut ja nukkaantunut."

Ei pidä paikkaansa. Olet luullut ostavasi alcantaraa - aidolle alcantaralle ei tapahdu kuvaamasi tavalla.

• Rouva Julkkis

Alcantara on erittäin korkeatasoinen huonekalukangas jota käytetään pääasiallisesti julkisissa tiloissa ei niinkään kotioloissa. Suomi -Soffa myy Alcantaratyyppistä kangasta joka on täysin eriasia eikä näin voi vertailla. Hyvän huonekalu kankaan hintaluokka on jossain 50-70 euron välillä per metri. Joku Plaza tai new Anna tai vastaava on 3-5 euroa metri. Helppo sanoa alkain, koska se kertaantuu ja asiakas saa väärän hintamielikuvan. Alcantaraa voi pyyhkiä vaikka tärpätillä kankaan menettämättä ulkonäköään tai ominaisuuksiaan. Alcantaran käyttäjät ovat usein teatterit, kaupungin ja valtion virastot, ravintolat ja hotellit. Ei pidä sekoittaa asioita joista ei mitään tiedä.

• alalla myös
        Rouva Julkkis kirjoitti:

Alcantara on erittäin korkeatasoinen huonekalukangas jota käytetään pääasiallisesti julkisissa tiloissa ei niinkään kotioloissa. Suomi -Soffa myy Alcantaratyyppistä kangasta joka on täysin eriasia eikä näin voi vertailla. Hyvän huonekalu kankaan hintaluokka on jossain 50-70 euron välillä per metri. Joku Plaza tai new Anna tai vastaava on 3-5 euroa metri. Helppo sanoa alkain, koska se kertaantuu ja asiakas saa väärän hintamielikuvan. Alcantaraa voi pyyhkiä vaikka tärpätillä kankaan menettämättä ulkonäköään tai ominaisuuksiaan. Alcantaran käyttäjät ovat usein teatterit, kaupungin ja valtion virastot, ravintolat ja hotellit. Ei pidä sekoittaa asioita joista ei mitään tiedä.

Ei ole tietoa näköjään sinulla tuosta alcantarasta. Kyllä sen laatu on viimeiset 7 vuotta ollut täysin paskaa.

• SSf/myyjä
        Rouva Julkkis kirjoitti:

Nyt taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin,ei alcantaran hinta suinkaan ole 3-5 euroa metri.
        Miten voit verrata näitä kankaita keskenään? Kangashan valitaan nimenomaan käytön mukaan ja
        vaihtoehtoja pitää olla koska ihmisillä on erinlaisia vaatimuksia materiaalien suhteen.
        Jos haluaa todella hyvän kankaan ,meiltä löytyy vastaava kangas jolle annetaan sama takuu 5-vuotta sama
        kuin alcantaralle ja me myymme sitä myös mainetsemiisi käyttötarkoituksiin hyvällä menestyksellä.
        Voisit käydä katsomassa meidän sivuilta sieltä löytyy hyviä esimerkkejä!!!
        Myyjän tehtävä on tehdä tarvekartoitus minkälaiseen käyttöön tuote tulee,onko se takkahuone vai
        teatteri vai mikä se oli?
        Ps. En muuten suosittele käyttämään tärpättiä sohvanpuhdistukseen,nykyään on ihan hyviä aineita
        ilman tärpätin hajuakin!

• tuossa innostui
        alalla myös kirjoitti:

Ei ole tietoa näköjään sinulla tuosta alcantarasta. Kyllä sen laatu on viimeiset 7 vuotta ollut täysin paskaa.

näköjään haukkumaan pahinta (laadukkainta) kilpailijaa.

• Nukkumatti lasten...

... tuosta sadusta?

• Annika_28

Erittäin hyvä liike. Materiaalista en osaa sanoa mutta paras palvelu ehdottomasti.

• Hauki D

hyvä liike jos ostaa vain sohvan, eikä laatua!!!!

• Jebulis
        Hauki D kirjoitti:

hyvä liike jos ostaa vain sohvan, eikä laatua!!!!

SS:n valikoimasta löytyy niin paljon vaihtoehtoja että valita voi hinnan ja laadun jokainen itse. Se on tosi että millään muulla liikkeellä ei ole niin paljon vaihtoehtoja. Sitä paitsi olen kotimaisen kannattaja et se siitä.

• Runberc
        Jebulis kirjoitti:

SS:n valikoimasta löytyy niin paljon vaihtoehtoja että valita voi hinnan ja laadun jokainen itse. Se on tosi että millään muulla liikkeellä ei ole niin paljon vaihtoehtoja. Sitä paitsi olen kotimaisen kannattaja et se siitä.

minäkin olen kotimaisen kannataja, mutta en Suomi-Sohvan :-) Onhan Suomessa muitakin vaihtoehtoja!

• Aulis_mm
        Jebulis kirjoitti:

Minä viis veisaan ylen Huhtalan pelleilystä. Olen ostanut sohvat suomisoffasta 6 vuotta sitten ja ostan jatkossakin.

• Auli R
        Aulis_mm kirjoitti:

Minä viis veisaan ylen Huhtalan pelleilystä. Olen ostanut sohvat suomisoffasta 6 vuotta sitten ja ostan jatkossakin.

Sittenhän sinä et välitä laadusta, mutta ostahan sinä sieltä. Meneppä mielenkiinosta kattomaan uutta avotakkaa lehteä, kuinka suomi-sohva tekee laatua. On tainnut olla ompelia/verhoilia juovuksissa!! Vai olikohan kyseessä se kuuluisa Maanantai versio :-)

• Oodotellaan
        Auli R kirjoitti:

Sittenhän sinä et välitä laadusta, mutta ostahan sinä sieltä. Meneppä mielenkiinosta kattomaan uutta avotakkaa lehteä, kuinka suomi-sohva tekee laatua. On tainnut olla ompelia/verhoilia juovuksissa!! Vai olikohan kyseessä se kuuluisa Maanantai versio :-)

Mistä on loppupelissä kysymys. Tänään kuningaskuluttajaohjelma klo 19.30. Antaahan se lisäpontta keskusteluun. Onneksi Suomessa on sananvapaus ja oikeus valita ostopaikat Alkoa lukuunottamatta.

• häh höh
        Oodotellaan kirjoitti:

Mistä on loppupelissä kysymys. Tänään kuningaskuluttajaohjelma klo 19.30. Antaahan se lisäpontta keskusteluun. Onneksi Suomessa on sananvapaus ja oikeus valita ostopaikat Alkoa lukuunottamatta.

Miksi Kajaanin tehtaanjohtaja hangoittelee markkinointia koskevissa asioissa. Tämähän kuuluisi markkinoinnista vastaavalle henkilölle.
        ote Kainarista;

Päivitetty 10.12. 15:03, julkaistu 10.12. 13:56.Suomi-Soffa närkästyi Kuningaskuluttajalle: Ei luvattua ennakkokatselua
        Antti Ylönen ,Lähetä palautetta toimittajalle.

Yleisradion Kuningaskuluttaja -ohjelma on toiminut Suomi-Soffan Kajaanin tehtaanjohtajan Ahti Virkkalan mukaan vastoin sopimusta eikä ole näyttänyt torstai-iltana esitettävän jakson yritystä koskevia osuuksia etukäteen, vaikka ohjelman tekijät niin olivat luvanneet.

–Ilmoittivat Ylestä Suomi-Soffan pääkonttoriin Vantaalle aamulla, että ohjelma ajetaan tänään ulos. Kuitenkaan yrityksen osuutta ei ole meille näytetty, ihmettelee Virkkala.

• Jyllppis

Joojoo kylläpä oli aika lattea juttu ylellä. Arvasin ettei siellä mitään oikeaa asiaa ollut. Kuningaskuluttaja on perseestä.

• hys..hyss.

Suut on laitettu suppuun Yleltä, ei voitu näyttää enempää koska...

• Hyvää on

Mutta ei viitsi kirjoittaa. Kukaan ei kuitenkaan uskoisi ja romaania ei viitsi kirjoittaa. Halpahallinen patalapuissa ja perunasäkeissä käytetään saman tasoista kangasta. Osta pois kuleksimasta.

• Yhteys myyjään

Minulla osui silmiini tämä kirjoitus saana-kankaasta. Minä olen ostanut sohvan tuolla kyseisellä kankaalla.
      Syy miksi minä lähdin googlesta hakemaan tietoa: sohvan kankaasta on tullut "karvainen" ja osa nyppääntynyt.Joku ketjussa tiesi kertoa että kangas on kotimainen.Odotan että kestävyys kotimaisessa tuotteessa on enemmän.

• Jappe 42

ei tiennyt! Saana kangas ei ole kotimainen. Se on Saga kangas joka on kotimainen. Tietoa! Mutta en tiedä minkä maalainen on Saana kangas. Mutta tunnen kotimaiset kankaat, sieltä ei löydy Saana nimistä kangasta.

• kansus
        Jappe 42 kirjoitti:

ei tiennyt! Saana kangas ei ole kotimainen. Se on Saga kangas joka on kotimainen. Tietoa! Mutta en tiedä minkä maalainen on Saana kangas. Mutta tunnen kotimaiset kankaat, sieltä ei löydy Saana nimistä kangasta.

Ma 8.3. klo 22.05 YLE TV2
        Silminnäkijä: Sohvasota
        Miten on mahdollista myydä kotimainen sohva alle 200 eurolla? Sohvakaupan hullut päivät repivät huonekalualaa. Toimittaja Jari Hakkarainen.

• Tietoa löytyy
        Jappe 42 kirjoitti:

on Turkin avainlipputuote...vaikka nimen perusteella luulisi kotimaiseksi, lieneekö tarkoituksella harhaanjohtava nimi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe