Olen kolmen viikkoa matkalla Malesiaan marraskuussa. Sataako koko ajan niin itä kuin länsi puolella? Lukemani mukaan erityisesti idässä sataa..Voiko mennä Tioman vai parempi länsi puolelle?? Onko kokemuksia Pangkorin saaresta? Mitä suosittelette länsi puolessa rantakohteeksi (10 -15 päivää)?? Lento Singaporeen..Kiitos kaikista tiedoista..
kohtareissuun
2
367
Vastaukset
Pangkorin saarella ei pahemmin ole nähtävää, eli jos todella haluat vaan rantaa ja löhöilyä tuo on oiva paikka.
Penangilta löytyy enemmän säpinää,mutta rannat ei ole kummoiset, useammat oleskelevatkin uima-altaalla.
Langkawista ei ole kokemusta.
Itse olen lähdössä Tiomanille joulukuussa pariksi päiväksi ja sen jälkeen Pangkorille taas. Tiomanin sää on epävarmaa ja siksi siellä ovatkin monet paikat kiinni marras- helmikuun välisen ajan.- ...
Itärannikko on pääasiassa suljettuna helmikuulle, joten kannattaa pysytellä lännessä.
Pangkor on pieni saari (17km ympäriinsä) jossa on mukavia rantoja löhöilyyn ja kohtuuhintaista majoitusta(bungalow ilmastoinnilla, lämpösl suihkul ja teranssilla ~20e), iltamenoa ei ole sitten minkäänmoista.
Langkawi ainakin cenangin alueella herää eloon iltaisin. ravintola toisensa perään ja kaikennäköistä matkailijaa pyörii baareissa ja rannoilla...
Olin lokakuussa kummassakin 3vrk ja tykkäsin enemmän pangkorista, koska halusin rauhallisuutta ja hyvää ruokaa, joten en syönyt katukioskeista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894