Jatkoa solttupoikana

awantgarde

Seuraavan kerran minulle nousi kuume ja jotakin kummaa ihottumaa tai rokkoa oltua noin kaksi viikkoa intissä niin oli pakko mennä terkkarille. Kati otti minut vastaanotolle, mittasi kuumeen 38.8 astetta ja sanoi
että joudut jäädä tänne ainakin pariksi päivää sisälle. Kati määräsi minut suihkuun ja sanoi että laita vaatteet pesupussiin ja lupasi tuoda sairaalan vaatteet tilalle. pesin itteni ja aloin pukemaan niin huomasin
että ei ollut alkkareita ollenkaan vaan sairastuvan olohousut ja paita. no ei se mitään olin tottunut koti oloissakin olemaan ilman pikkuhousuja. Heti kun olin päässyt huoneeseeni ja asettunut taloksi niin Kati tuli ja sanoi että katotaanpa sitä ihottumaa. Riisu niin katsotaan Kati sanoi. Sanoin että en voi riisua enempää kun et tuonut minulle alkkareita ollenkaan. Kati sanoi vaan että ei ollut puhtaita saatavilla ja oon nähnyt ennenkin alastomia solttupoikia. Ei siinä auttanut kun riisua taas munasilleen hoitsun eteen.
Kati katteli rokon tapaiset näpykät ja laittoi jotakin desinfiointi ainetta niihin. Kati sanoi että nuku hyvin niin aamulla mitataan kuume ja katsotaan onko ihottuma kadonnut.
Nukuin hyvin ja ajattelin että aamulla mitataan kuume ja pääsen takaisin kassulle normaaliin päivärytmiin.
Aamu valkeni ja sain sairaalan hyvän aamupalan. Oli maanantai aamu ja sotilas-sairaalaan oli tullut kaksi
lähihoitaja opiskelijaa joittenka nimiä en enää muista. Toinen oli muistaakseni Niina.
Kati tuli minun huoneeseeni kahden opiskelija tytön kanssa ja kyseli vointiani. Olin selvästi kuumeinen mutta yritin näytellä tervettä ja sanoin että olisin valmis lähtemään takaisin kasarmille.
Kati sanoi topakasti että mitataan kuume ja katsotaan ihottumaa onko se laskenut.
Kati neuvoi samalla opiskelijoita että aina ennenkuin päästetään potilas pois niin täytyy olla varma että potilas on terve. Opiskelijat nyökkäsivät Katille ja minä ajattelin että mitä tapahtuu seuraavaksi. Ei ollut edelleenkään niitä kalsareita sairaala housujen alla.
Kati sanoi että olet selvästi vielä kuumessa ilman mittaamattakin vain otsasta kokeillen ja katsotaas sitä
ihottumaa onko se laskenut. Riisu vaatteet kati sanoi. Sanoin taas että minulla kun ei ole niitä pikkuhousuja. Kati sanoi että ei se mitään nyt vaan täytyy riisua. Huomasin kuinka opiskelija tytöt olivat
vaivaantuneita mutta taas toisaalta hämmentyneitä kun solttupoika oli munasillaan ilman mitään vaatteita kaikkien edessä. Kati selvästi halusi näyttää vähän kuinka terkkarilla on valtaa ja nöyryytti minua tyttöjen edessä. Kati sanoi tytöille että kumihanskat käteen ja tutkikaa solttupojan ihottuma ja miettikää mitä se voisi olla ja voisiko se nostaa kuumeen. Tytöt olivat selvästi vaivaantuneita eikä oikein tiennyt mistä päästä aloittaisi. Kati komensi että selässä ja jaloissa on eniten, nivusissa on jonkin verran. Tytöt olivat hämillänsä niin Kati sanoi että hän voi näyttää kuinka tutkitaan ja levitetään desinfiointi ja auttava voide ihottumaan joka paljastui loppujen lopuksi nokkosihottumaksi joka nosti kuumeen.
Kati hieroi mulle selkään ja jalkoihin voidetta, sitte siirtyi nivusiin. Kati halusi näyttää selvästi tytöille
kuinka poikaa hoidellaan ja nöyryytetään. Kati pyöritteli voidetta kiveksiin niin kovaa että se sattui ihan hitosti ja sanoin että eikös se jo riitä. Kati otti peniksen käteen ja veti nahan taakse. Vaikka olin käynyt aamulla suihkussa niin Kati tokaisi tytöille että on tainut jäädä pojalla pippeli pesemättä kun on tälläiset juustot täälä esinahan välissä. Kati pyysi tyttöjä hakemaan pesuvatiin lämpöistä vettä ja saippuan siivouskomeron ylälaatikosta. Ajattelin että voi ei mitä nyt tapahtuu.
Tytöt tuli hämmentyneenä vatin ja saippuan kanssa. Kati sanoi että nyt saatte pestä solttupojan munat eihän sitä tiedä kuinka paha ihottuma ja sairaudet leviää noin huonon hygienian takia. Voi vee ajattelin.
Kati neuvoi että toinen vaan pitää vatia alla ja toinen alkaa pesemään pojan alapäätä.
Koitin olla paikallani ja ajatella jotakin ihan muuta kun kaksi hoitsuopiskelija tyttöä hääri munieni kimpussa
lämpöisen veden ja saippuan kanssa. Kati selitti välillä että se vako siellä esinahan alla on tärkeä puhdistaa kunnolla. Sitte tapahtui se pahin että Kati sanoi tytöille että jos solttupojan pippeli alkaa jäykistymään jossakin vaiheessa tutkimusta niin näin se opetetaan. Kati tuli eteeni ja otti munasta kiinni ja näytti tytöille että esinahka vaan taakse ja luunappi suoraan pissareijälle täysille niin kyllä siinä poika tippuu polvileen eikä enää pippeli sojottele. Se teki sen ja sitte pikkusen sattui. itkin maassa ja vaikeroin samalla kun Kati kertoi tytöille että joku varusmies oli heittänyt sen paidalle joskus siemennesteet tutkimusta tehtäessä. Kati sanoi että ei heitä muuten enää.
Siinä sain kunnon opetuksen kuinka voidaan nöyryyttää intissä.
Sama terkkari nöyryytti myös inttityttöjä josta voin kertoa lisää.

2

7690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati 2

      ... vaan kirjoita enempää. Tämä riittää kyllä ihan hyvin.

    • Jooo0

      Hyvä tarina oli. Kerro ihmeessä tytöistä kans.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe