eikö ketään kiinnosta kysellä/kommentoida arabiemiraatteja? tulin sieltä äskettäin, ja olisin innokas kertomaan kiinnostuneille kohteesta..:)
Dubai/sharjah
3
1338
Vastaukset
- Nalle
Minä olisin hyvinkin kiinnostunut kuulemaan vinkkejä dubaihin?? Haluaisin lähteä sinne lokakuussa,et sattuisi tietämään mitkä matkatoimistot tekevät sinne matkoja??
- innokas
tietääkseni finnmatkat ja aurinkomatkat tekevät ainoastaan sinne matkoja. Itse olimme matkalla finnmatkojen kautta. Finnmatkat tekevät matkoja myös sharjahin puolelle, missä oma hotellimmekin sijaitsi. Itse tykkäsimmekin siitä, että hotellimme sijaitsi sharjahissa, koska hotelli sijaitsi aivan meren rannalla. Hotellilta oli päivittäin ilmainen kyyditys sekä dubain, että sharjahin keskustaan, eikä matka kumpaankaan niistä kestänyt kovin kauaa. Takseja on myös tarjolla aina kun kiinnostaa, eikä matkustaminen ole niilläkään kovinkaan kallista..
Mielenkiintoinen, ja takuu-lämmin paikka. Suosittelemme!:)
- luistelijatar
siellä sen Khao lak . suunilleen nimisen lahdekkeen rantaväylää(kävelijöiden) rullaluistelemaan?
Onko siellä edes näkynyt missään rullaluistelijoita?
Onko meressä turvallista snorklata? Jostain olin lukevinani että pohjassa on jotakin terävää, että on syytä pitää vedessä kävellessä joitain sandaaleja, vai räpylöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059