5lk terveystarkastus

Apuva!

Eli mitäs siellä tehdään...? Huomenna ensimmäiset tarkastukset. En halua, että katsoo kalua kun se terkkari on nainen! Kertokaas ne joilla on kokemusta, että mitä siellä tehdään?

114

16990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TerkkariT

      Intimiteettipaikkojen tutkimiseen tarvitaan aina tutkittavan oma lupa, vaikka kyseessä olisikin alaikäinen. Pikkulasten kohdalla luvan antaa huoltaja.

      • Aloittaja

        Hyvä, olen kuullut aika pelottaviakin juttuja noista. Taisivat olla jotai epämääräisiä huhuja ym.


      • joku!!!!1
        Aloittaja kirjoitti:

        Hyvä, olen kuullut aika pelottaviakin juttuja noista. Taisivat olla jotai epämääräisiä huhuja ym.

        no meillä oli ensiks seksivalistusta luokan pojille ja sit kyrvän mittaus. ai että teki gutaa. ja varotan et sul alkaa seisoo siel ku se testaa yest kohtaa et alkaako seisoon ja jos alkaa seisoo nii muna o pystys 3 sekunissa


      • Terkkari69

        Intimiteettipaikkojen tutkimiseen tarvitaan aina tutkittavan oma lupa, vaikka kyseessä olisikin alaikäinen. Pikkulasten kohdalla luvan antaa lapsen ISÄ ELI LAPSEN OIKEA HUOLTAJA; ILMAN RAISION KAUPUNGIN PERÄTTÖMIÄ SELVITYKSIÄ, LAUSUMIA TUOMIO ISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA, ILMAN LASTEN SUOJELUN TARKOITUSHAKUISTA, PERÄTÖNTÄ "ÄIDIN YKSINHUOLTOA".


    • TuobbiXD

      se ei oo ihmeellinen se tarkasti ainaksi multa vaa näön painon pituuden kyseli jtn jostaki päihteistä ja tupakasta jtn ja anto sellasen ''pojasta mieheksi'' lapun jossa lukee kaikkee murros iästä

      • Paafafaa

        Mulla toi on tällä viikolla. Mitä se terkkari oikein tekee? Pelottaa sillä se on ensimmäinen kerta...


      • .
        Paafafaa kirjoitti:

        Mulla toi on tällä viikolla. Mitä se terkkari oikein tekee? Pelottaa sillä se on ensimmäinen kerta...

        mul oli toi pari vuotta sitte eikä siellä mitää ihmeellistä. vaa pari sekkaa katteli kaluu ja sit sano tyyliin, oot normi ja päästi menee


      • 12v tyttö (:
        Paafafaa kirjoitti:

        Mulla toi on tällä viikolla. Mitä se terkkari oikein tekee? Pelottaa sillä se on ensimmäinen kerta...

        Tiedän että tää on vanha juttu, mut tää on niille ketkä on vasta menossa sinne: Älkää huoliko, uskon että melkein kaikissa kouluissa ei sinne kosketa. En tiedä sitten jos olet oikein kehittynyt. Mutta edes koululääkärillä, ei ole lupaa 5 luokkalaisen intiimialueita mennä koskemaan ! PS. Voit myös itse sanoa lääkärille (:


      • Anonyymi
        12v tyttö (: kirjoitti:

        Tiedän että tää on vanha juttu, mut tää on niille ketkä on vasta menossa sinne: Älkää huoliko, uskon että melkein kaikissa kouluissa ei sinne kosketa. En tiedä sitten jos olet oikein kehittynyt. Mutta edes koululääkärillä, ei ole lupaa 5 luokkalaisen intiimialueita mennä koskemaan ! PS. Voit myös itse sanoa lääkärille (:

        EI SIELLÄ Nyt toisen kalua kosketella. Oon 6lk eli se oli viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SIELLÄ Nyt toisen kalua kosketella. Oon 6lk eli se oli viime vuonna.

        Ei kaikilta, iteltäkään ei koskaan katottu vehkeitä koulussa.
        Sanottiin vaan että jos on ongelmia niin kerro ja varaan ajan mieslääkärille.


    • Wallu_89

      Riippuu koulusta missä olet.Toisis kouluis terkkari kurkkaa housuihin ja toisis vaan kyselee että onko kivekset laskeutuneet ja miten esinahka liikkuu yms.Meil aikoinaan oli eka kaikki perusjutut mitä aikasempinakin vuosina (paino,pituus,näkö jne) ja sitten terkkari pyys laskemaan kalsareita sen verran että pysty tunnustelemaan kivekset ja kokeilemaan miten esinahka liikkuu.Kivesten ja esinahan kokeiluun meni korkeintaan minuutti eikä se niin kauheaa ollu.Sen voin sulle luvata että ei se terkkari sulta väkisin rupea housuja jalasta repimään jos et halua "kaluas" näyttää.

    • 12w tytteli

      oon tyttö mutta se ei oo paha..meijän luokan pojilla tarkastettii vaa et onko kivekset laskeutunu kivespusseihin! TSEMPPIÄ!

      • SCARED GIRL

        12w tytteli, eikö tytöillä siis kosketa ----> sinne alas? Vai onko vaan pojilla, oon 5 luokal , ja vähä pelottaa toi huominen, oon siis tyttö :D


      • Scaredgirl2

        Tietääkö joku kosketaanko tytöillä minnekään epäilyttävään?


    • Ei tado noihin :(

      Yh!

    • zajaja

      Mul ei ees kysytty mitään toussa 5 luokan tarkastuksessa , oon nykyaa 7 luokal ja se ei muuta sanonu ku kyseli jtn ja päästi menee

    • joku tyttelii

      mä oon menossa sinne ensi vuonna mutta mulla on jo sellaiole et: APUAA! kun nelosella kun oli justiinas niin puhuttiin vaan jtn murrosiästä kertokaa kokemuksia!

    • Pete011

      15v ja kävin 8lk terv.tark niin tarkistettiin ryhdin, pituuden ja painon jälkeen kivekset. No, vedin housut pois ja heti alko seisomaan (15cm). Ei se täti siitä sen enempää mut pieni hymy sil oli ;)

    • ei niin paha

      Ensin kysellään onko murrosikä alkan uja sitten kerrotaan siitä sitten tulee lääkäri ja laittaa käden housuihin:(

    • JOKU random MUMMO!

      hui kamala meen sinne about 1kk!! vittu täytyy harjotella ettei ala nousee nii helpost!

      :D

      • snitch

        Ei kantti :D Se nousee jos nousee. Mut jännitys sen tuottaa.


    • 11wee tyttö

      Mulla oli. Oon ihan tyttö muttei meiä koulus sinne ainakaan kosketa. Kurkkaa vaan ja se siitä.

    • ...

      mul oli toi joku 3v sit ja ei siel ku puhuttu jostai murrosiäst tyylii joku 10min ja sit terkkari pyys laskee housui ja kokeili et onks kivekset laskeutunu ja sit päästi menee =)

    • snitch

      Mulla oli toi tarkastus mont vuot sitte, mutta tunnusteltiin vain sisäelimiä, sen jälkeen kurkistettiin boksereihin ja sieltä sitten tunnusteltiin molemmista puolista, mutta pikkasen siinä alko seisomaan :P

      Ei oo paha.

    • vittu ootte pässejä!

      tiesittekö että tää apuvan lähettämä `apupyyntö´ on ainaki 3 vuotta vanha

      • mbnmbnm

        Ei vaan 8 vuotta


      • JotainIhmeellistä

        Ei vaan 9 vuotta :)


      • Senkokenut

        Ei vaa 10 vuotta ;)


      • Anonyymi

        Ei vaan 11 vuotta :)


      • Anonyymi

        vuotta 2020 odotellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuotta 2020 odotellessa

        :DD


      • Anonyymi
        Senkokenut kirjoitti:

        Ei vaa 10 vuotta ;)

        ei vaa 13 vuotta


      • Anonyymi
        Senkokenut kirjoitti:

        Ei vaa 10 vuotta ;)

        Eivaa 13vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivaa 13vuotta

        Sieki tääl 2021 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieki tääl 2021 :D

        14vuotta


    • moii2325325

      meil oli pituus paino näkö ryhti sit se paineli tisuja ja tutki alapäättä alapäätä se vaan kokeili sormill se käski eka vaa haaroaja ja käski mun laittaa jalat koukkuu ja levitti vähn häpyhuulia sille et se näki sielt ja sit se työns y sormen emätin aukost nii syvälle ku meni ja paineli vatsan päält sitte se kysy menkoist jne

      • Seksï

        Niin. Se ihan oikeesti teki mulle noin. Olin ainoo meiän luokalta jolle se teki noin. Oon myös kehittynein...


      • Seksï

        Niin. Se ihan oikeesti teki mulle noin. Olin ainoo meiän luokalta jolle se teki noin. Oon myös kehittynein...


      • dhbujkkgyfffffj

        Ok...


    • Hehhehhee...

      Kun mä menin terveystarkastajalle nii se käski ottaan kaikki muut vaatteet pois paitsi alusvaatteet. Sit mitattiin pituus ja paino ja sit se ''sydämen tykytys'' homma :D en muista sen nimee. Sit se vähän katto alkkareihin (siis jotain pari sek.) ja päästi meneen...:D Siinä se!

    • 5 lk (:

      Noh, tää ei oo uus aihe enää, mut sanon kaikille niille jotka kamppailee asian kanssa vieläkin :D
      Mulla oli tuo tänään (oon tyttö siis) ja ei ollut paha. Suurin asia mitä ne voi tehä on se et ne ottaa pulssin nivustaipeesta. Siin pitää laskee housuja, mutta sukupuolielimiin se ei koske. Missään koulussa ei 5 luokkalaisilta tytöiltä saa mielestäni mennä enemmän tuota alapäätä räpeltämään x)
      Pojilla katsoo kivekset, mutta kuulemma ei tämäkään ollut mitään kamalaa, vaan että ihan normaalia.
      Ei kannata uskoo niitä kommentteja (esim toi moi2322.. jne XD) että siellä tehtäis mitään sellasta. Ite olin aika stessissä eilen illalla kun aattelin tätä, mutta sitten se jo oli ja meni ohi 20 minuutissa. Siis takistaa pulssin, kattoo nielun jne. ei muuta (: tsemppiä ja älkää huoliko

      • APUA!!!

        Kiitti, mua pelotti iha sairaasti ku katoin noita joitaki kommentteja.. mut siis pitääkö alkkarit ottaaa kokonaa pois? Meijän luokkalaiset tytöt sano että meijän koulussa ei tarttee ottaa alkkareita pois koska se ottaa sen pussin nivustaipeesta, niin että pikkarit ON JALASSAA X)


    • jonne7lk

      juu tää o vanha mut oon seiskal ja olin siä ni se eka teki ne perus paino pituus summuut ja sitte se veti mu boxerit alas ja katto ja kokeili kiveksii ja sillee :D muaki jännitti sikana sillo ja hävetti et jos alkaa seisoo :D mut ei alkanu ja ei ees jälkee päi ollu paha se vaa jännittää aluks :D

    • 12 v poika Oulusta

      Meillä 5:lk lääkärintarkastuksessa naislääkäri ensi kyseli kaikkea. Sitten se käski riisua paidat ja kuunteli sydämen ja keuhkot ja katto ryhdin. Sitten piti mennä sänkyyn jossa se paineli mahaa. Ja lopuksi se katto peniksen ja kosketteli palleja ja sano, että kaikki on ok voit laittaa vatteet päälle.

    • 13.v Kemistä

      Itse olin vitosella joskus aikonaan ja sit saatin kuula että on terveystarkastus. Vanhemmat oppilaat pelotteli aina silloin. Ei siellä muistaakseni kun mitattiin hemoglobiini, pituus, ja sitten punnittiin paino. Mutta lopuksi piti kiskasta housut alas ja se tunnisti, että kaikki on tallella. Ei loppujen lopuks niin paha.

      • Gmail ty day u jnhf cho

        Joo joo, tää on vanha, tiiän kyllä! Meidän koulussa vitosella (oon tyttö) niin on iso tarkastus. Siellä katottiin ne normit (paino, pituus, näkö, kuulo jne.) sitten keskusteltiin alkoholista, huumeista ja muista, joista oli kerrottu jossain lapussa, joka täytettiin kotona. Sitten piti ottaa kaikki vaatteet pois ja näyttää karvoitus ja rinnat. Mitattiin rinnanympärys ja sitten kerrottiin minkä kokoiset rintsikat piti ostaa. Lopuks terkka anto jonkun lapun josta piti rastittaa kehitysasteensa. Sit se anto jonkun lappunivaskan nimeltä Sinä ja minä. Ja päästi menee. OLI IHAN HIRVEETÄ!!


    • asdfuck

      Juu oon nyt 16 vuotias ja voin kertoa miten meillä toimittiin.
      Vanhemmat saivat tulla mukaan 5. lk terveystarkastukseen. Ensin kateltiin perus paino, pituus, selkä, hartiat yms.
      Sen jälkeen se nainen/mies vilkas kivekset silleen ettei edes vanhempi nähnyt, vaikka oli mukana. Osalla saattoi vähän koskea, minulla joutui ottamaan melkein kiinni tarkistaakseen että oliko niitä kiveksiä, kun oli niin pienet. Erektiota minulla ei tullut, mutta osalla pojista tuli. HUOM!! Erektio kivestarkastuksessa on aivan normaalia osalla tulee osalla ei sitä ei tarvitse hävetä! Aikusiahan siellä paikalla on ja kyllä ne ymmärtää jos tulee erektio. Ja mitään lusikkatestiä ei siis ole olemassa!
      Sitten se kerto murrosiästä, kasvusta yms.

      • Anonyymi

        Kiitos tiiän että oot nykyään tosi vanha mut mul on ylihuomenna se tarkastus autto tosi paljon


    • gjdghj

      parempi nainen kuin mies ainakin minusta (oon poika)

    • APUA!!

      Äää alkaa pelottaa ku meeen sinne ;((

    • älkää pelkäkö

      oon nyt 6 meill ei tehtymitää noloo vaa tavalliset asiat ja sit pari kysymyst eise sentään noin nuorelt mee tutkimaan noloja paikkoja!

      turha stressata

      • KUOLEN!!!

        Kiitti , toi autto !! Kauhee stressi kuitenkin , ku huomenna se...


    • Girls ♥

      Oon myös 5 ,ni meill se ottaa (painon,pituuden,painelee tissei ja käskee mennä sellaselle pöydälle makaa sitt se painelee vähän vatsaa ja sitte kattoo pilluuu.
      Siis meill on ihan mies et kiva -.-

      • Anonyymi

        Hyi 😭😐 mut mul o Pia 5lk terveys tarkastus ja mun kädet o täynnä ihottumaa joten haittaako jos o ihottumaa siel ja levittääkö se lääkäri pimppiä silleen et tuntuu olisit gynekologisi 😑 mua jännittää et se koskee mun kohdun kaulaan 😭 pls kertokaa oon nyt 11v ja pari viiko päästä kai terveyst tarkastus😭😑😐😔


    • LOL

      olen tyttö ja vitosella itelläni miesterkkari, tarkisti rintojen kehityksen.. -_-

      • Tyttö 11 v

        Ainaski Riihimäellä herajoen koulussa oli meillä terveystarkastukset. Kysy vaa menkoista ja kaikista sit se vähä paineli vattaaa katteli ,painon, pituuden( joka itselläni oli tuolloin 166,7) , verenpaineet ja kaikki normit sit se anto semmoseen lapun mis luki et tytöstä naiseksi. Että itselläni näin .


    • kiihottunut poika

      no mulla se paineli kiveksii ja katto jotain esinahkaa mut nolointa oli et kiihotuin siit niin paljo et laukesin suoraa terkkaa päin.

    • 5 luokkalinen tyttö

      oon tyttö, mut mulle ainaki tällee.. oon meijä luoka kehittynein nii mulle tehtii kaikkee sellast mitä muille ei tehty.. :(
      ekana se katto kaikki perus asiat, (näkö, kuulo, pituus, paino, ryhti jne.) sit katto rintojen kehityksen ja vähän kosketteli/paineli niitä ja sit se mittas ne ja neuvo minkälaiset rintsikat pittää ostaa.. sit se käski mennä makkaa sellasel jutulle.. ja paineli vatsaa.. sit se käski ottaa ihan kaikki vaatteet pois ja katto karvotuksen ja sit katto kysy et onko kuukautiset alkaneet.. ja sit sanoin et on.. nii se alko kyssyy kaikkee niist.. esim. käytänkö tamponia vai terveyssiteitä.. sit ku sanoin et joskus tamponeita mut yleensä terveysiteitä.. sit se kysy et saako se työntää sormen emättimeen jos sillä on puhtaat hanskat kädes.. ja en ees ehtiny sanua mittää ku se jo työns.. vähä mua jännitti mut ei se loppujen lopusk ollu hirveen paha.. mut se oli pahinta ku piti ottaa kaikki vaatteet pois ja se vaa tölläs mun rintoi.. (ne o aika isot)! ja seki oli hirvee jännittävää/pelottavaa ku se vaa työnsi sormen sinne emättimeen.. ja sit se muute hiero rintoi ja paineli pimppii.. et sellanst..

    • hiljainen1

      Aika pahoja

    • 11w tyttö

      Mulle tehtiin ku olin sairaalassa nii yks mies pyys mua pissaamaan pottaan ja sitte se työns jotai mun emätinaukkoon ja täälästä. En vielä tajunnu mitää ku olin vasta 6v ja sitte nyt mä vähä ajattelin et hei aika noloo.... :D

    • 11w tyttö turust

      Minulla oli viimeviikolla:( se oli kamalaaaa ja varsinki ku oon luokan kehittynein...... ja äitikin tuli mukaan .mies lääkäri kyseli jtn murrosiäst jne mut sit se käski riisumaan paidan ja häpläs ja tuijotti rintoi.sit piti ottaa housut pois ja se sörkki alapäätä sen jälkeen se kysys et saak se tunkee sormen hetkeks mun emättimeen jos sil on suoja hanskat kädes.mä en ees ehtiny vastaamaan mitään ku se jo työnsi sormensa sinne ja pitikin viel sitä siel varmaa minuutin ja samal mukana oleva terkkari jotai paineli mun mahaa.sit ne tunki mun emättimeen jtn vanua ja sanoset mä voin ottaa sen illal pois.sit ne sanos et voin mennä

      • 1615

        Ootko tosissas? Nyt sua onkyllä seksuaalisesti ahdisteltu kannattaa ilmottaa tosta jonnekkin koska ei TODELLAKAAN ole normaalia että koulun terveystarkastuksessa tehdään noin.


      • 5lk
        1615 kirjoitti:

        Ootko tosissas? Nyt sua onkyllä seksuaalisesti ahdisteltu kannattaa ilmottaa tosta jonnekkin koska ei TODELLAKAAN ole normaalia että koulun terveystarkastuksessa tehdään noin.

        Meillä tehään, itte oon ny 5lk mut huhut levii 😂😭


    • 11 vuotias tyttö

      meillä on tarkastus vasta (ehkä) noin kuukauden päätä, mutta mua jännittää jo ihan kamalasti. Meillä on vielä MIES ope (oon siis tyttö)!!!!!!! Meille annettiin tänään koulussa semmone lappu jossa on aiiika noloja kysymyksiä. tietääkö kukaan että kysytäänkö niistä vielä jälkeen päin? Ja onko nuo "ja ennen kuin kerkesin ees vastata niin se tunki jo sormen emättimeen" vaan niille joilla on alkanut kuukautiset vai kaikille? Tai ees totta????? PELOTTAAAAAA!!!!

      • WTF!?!

        11 vuotias tyttö, ei hätää , muakin jännitti ihan sairaasti! mutta, ei siellä oo ees pahaa, pituus , ryhti, näkö, jne, ei ne ees hiplannu minnekkään! Ei ainakaa meidän koulussa!! Siksi mielestäni on aika outoa kun muissa kouluissa tuollaista on..


    • 11 vuotias tyttö

      tarkoitin että noin kuukauden päätä ja että mies lääkäri... EIHÄN MEIDÄN OPE NY MEITÄ TARKASTA!!!!!!!! XDXD

      • LLOLOLLOLOLLLLL

        LOL! PIKKUSEN KIRJOITUS VIRHEITÄ! XDXDXD


    • Soon 13 years girl

      NO VITUN PELOTTELIJAT.
      Eihän siinä mitään ihmeellistä ole, terveystarkastus muiden joukossa.
      (En kyllä tiedä mitä ne tekee jos on menkat alkanu, ei sillon ollu)
      Siellä vaan riisutaan vaatteet, mitataan juttuja(EI intiimialueita, lakatkaa!)

    • Tyttö

      Pelottelijoita riittääpä nyt...

      Itse olen sen kokenut, siellä vaan puhuttiin onko menkat alkaneet yms. muuta murrosiästä kysy oonko ihan ilonen jne. Sitten mitattiin ja katottiin paino, näkö ja kuulotestit yms. Ei todellakaan kattonu mihinkään alapäähän!

      • ei huono.

        Tietääkseni siellä puhutaan murrosiästä ja kehityksestä, ja tehdään samat jutut kuin muillakin (pituus, paino, tms.) ainut "paha" on kun pitää laskea hieman pikkareita tytöillä kun ryhti katsottiin.


    • ei jumalauta!

      ei jumalauta!

    • rinnakkalaisluokalla

      Joo itel oli se eile ja ne tutki mun pippeliä ja leikkas siitä pään pois ja nauro silleXDDD joo siellä tutkitaan niitä pippeleitä. ja pyllyyn työnnetään iso keppi poikittain (Se keppi pitää ite hakea metästä) t sun rinnakkalaisluokkalainen

      • Nauroinko

        Tarina on tosi ja kertoja elää


    • 12 v girl

      Joo mulla oli mit oin ses:( ja se eka pyys et otan paian pois. sit tunkii somen mun piluunm ja sano jotai epämräst ja tun gki tampponin mun piluun!!!!

    • tietäjä

      se oli mulla about 2v sit, ja tehtiin ne perusjutut ja sit housut alas ja se tunnusteli kevyesti kiveksii ja katto pippelin.

      ei paha

      • 9785e4

        Meillä se puristi munista täysillä, testas tuntoaistia. Sattu ihan sikana


    • Kammokas tytteli!

      Ootte moni suostunu siihen mähän lähin itkien pois vaikka ei oltu kurkattu ees mihinkää ei ees rintoihin .... Mut mulla on paljaan pinnan kammo...-.-

      • Kammokas tytteli!

        Ja oon 12.... Menee ain pisut housuu ku terkka menee ohi... Ja eiks nää rintojen katselut ole "lääkärintarkastuksessa" eikä "terveydentarkadtukses"???:O


    • ...

      Ennen vielä otettiin väkeä sisään sillä tahdilla, ettei edellinen kerennyt lähteä.
      kun potilaat oli "vain lapsia" ja tarkistustilatkin vain vanhoja rakennuksia
      (ei siis sairaaloita/terveyshoitosiipiä koulussa)

      Naislekuri
      Pyysi käytävällä riisuuntumaan alkkareihin ja ottamaan kupin > vessassa virtsaa. Sillävälin tarkisteli aakkosissa ennen olevaa likkaa.

      Pyysi sitten sisälle, kun likka oli vielä ilman paitaa ja lähti hakemaan jotain varastosta.
      Piti riisuuntua täysin, kun ei ollut pikkumustia jalassa. No eipä tuo likkakaan piitannut, otti omat housutkin pois.

      - Lääkäri vain tuumasi, että voitte mennä yhtäaikaa sitten pois..

      Ennen oli vapaampaa,eikä moista jännitetty suotta.
      Ainoa onni oli ,ettei ollut poikaparissa tuo tapahtuma.. :)

    • meidän koulus oli sillo aivan vitun sexy koululääkäri jos kirjotatte google kuvahukuun EMMA MAE nii se muistuttaa vähä sitä sit ku se pyys ottaa housut pois nii kyl rupes stondaa ja sit ku se viel kokeili et liikkuuks esinahka niin vittu oli kiusallista ku muna törrötti siin sen nenän ees noin 13 cm pitusena.ja sit se kysy et oonko mä ikinä runkannu tai onks mul tullu viel spermaa.ja sit mä tyhmä menin sanomaan joo
      niin sit se sano et haluisiks mennä tohan viereiseen vessaan tyydyttämään ja ottaa ne spermat si tähän kuppiin

      no sit ku mä tulin takas siel vessast niin se otti sen kupin ja sano et kylläpä sulta tuli paljon ja sit se päästi lähteen

      EI OO NIIN KAMALAA KUN KUVITTELEE
      toivottavasti se seksipommi hiero ne mällit sen rintoihin

    • 7lk tyttö

      Ei siellä mitään rintoja häplätä tai pilluun tungeta sormia, ainakaan normaalisti. Kyl pitää jotain vikaa olla koulussa/lääkärissä jos se jtn semmosta tekee. Eikä tehä mitään vaikka ois menkat alkanutki, mulla oli ja otettiin vaan pituus, paino ja ryhti eli ne perus... Huijaatte vaan noita 5lk että ne jännittäis sitä...

      • Anonyymi

        Mua jännittää ko meen vitoselle nii mitä siellä tehään?


    • jes!

      mulle työnnettiin semmone n tikku terskan sisään ja ku se vetäs sen pois ni sen päälle piti vittuillakseen pruikata siemen syöksy XD

      • terska3

        niimullekki tehtiin se tehäään nusessa kaikille


      • Aika hassu.
        terska3 kirjoitti:

        niimullekki tehtiin se tehäään nusessa kaikille

        Xd pitäks pelottaa toista ihmistä???????????????


    • pelottaa2

      Hei mä menin tänään terveystarkastukset se on tosi pelottavaa koska siela on mies jokaa tarkistaa kaikki juttuja mutta ensin jos menet se mitta, paljonko painaat , se sano että pitää olla vain pikkarilla kaikki vaateet pitää laita pois paitsi pikkari, pitää laitta selkää miehen päin ja kädet varkaillen sen jälkeen se koske tisseihiin se koskee sormeihiin pillun ja se tarkistaa munan mutta silloin jos se sanoo kädet varkaillen se koske peffaan se on tosi xd mies♥

    • 5.lk

      mä en varmaan riisu housuja se on vissi ja varma.mä otan vaikka turvasumuttimen mukaan

    • mulla on se ens vuonna

      Mulla se on ens vuonna se on vammasta että aikauinen tulee mukaan.

    • eitrolli

      No mulla oli pahin! Just ku teekkari laskee housuja nii oven avaa meidän luokan tyttö ja mulla alkaa siinä seisoa ja se on vaan "sori" (En oo trolli) No, onnistuin kostamaan koska olin kaatunut välitunnilla ja sil tytöll oli tarkastus

    • jokuhyybbä0

      Meil on huomenna joku valistus ://

    • tytteli12345

      Mäki oon vitosella ja jännittää! mitä siellä oikeasti tehään

    • Östen.W

      Perusjutut vaan, ei syytä huoleen! Pituus, paino, ryhti, lusikkatesti, näkö, kuulo. Se vähän vaihtelee kouluttain, mutta toi on se perussetti joka yleensä tehdään.

    • Lalalatyyppi

      Mulla on lääkäri tarkastus 2viikon päästä😧terkka tarkastus oli jo ja se ei ollut ollenkaan noloo. Mun piti ensin riisuu vaan paita ja housut sitten se katto painon,piituden,ryhdin sitten se kysy viikko vilkasta karvoituken alapäästä oli vaan silleen,että joo voit vilkasta sitten se pyysi mu makamaan siihen säky juttuun ja kurkas noin 10sekkaa sinne kysy myös että saako hellästi kokeilla tissejäni ja sekin oli mulle ihan okei sitten se vähän paineli niitä ja kysy että saattuuko ja voin kertoo mun vastauksen :D.... Se oli...... Että no ihan vähän sitten se kyseli murrosikään liityivistä jutuista:) Ja pyysi mua tulemaan huomenna takas😮😶 Koska halus vielä jutella mun kanssa😀 Lääkäri oli tosi kiltti ja hellävarainen:) <3

      • Koululainentyttö

        millä luokalla oot? haluisin tietää että voin varautua


    • Koululainentyttö

      oon tyttö mut siellä ainakin pitää ottaa vaatteet pois mut alusvaatteet saa jäädä. itse olen huolissani kun vatsa on nolo minulle ja en omista rintsikoita:( oon siis vitosella ja setarkastus on mulla huomenna. en haluis mennä:(

    • tyttö11v

      Apua mitä siellä tehään??? Nopeesti vastauksia ju meijän rinnakkais luokka sano et siellä vaan ollaan ilman alushousuja ja rintaliivejä ja sit pitä roikkuu tangolla jalat ylhäällä ja hieroo samalla sun pimppiä kuulemma eihän oo totta?

    • moi05

      Koululääkäri haluaa tutkia kehityksen Eli ei painoja tai pituutta vain että miten kehityt ekaksi ainakin minun piti ottaa kaikki vaatteet pois ja mennä pöydälle myös tissit paljaaks ja pimppi. Sitten se alkaa kattoo sun tissejä ja sanoi että on kauhean löysät ja meni jonnekki paikkaan ja haki rintsikoita ku mulla ei ollu ja alko mallailla mun tissejä mitkä olis sopivat no se sit anti saman kokoset tissiliivit mitkä äitilläkin on ja sit meni alapäähän ja katsoi mun pimppikarvoja ja häpelsi niitä ja sanoi että aika paljon jo ja avasi pimppi reikää ja hieroi sitä sit se tunki sormen sinne ja Olin silleen ai oli silleen et olet kehittynyt. Sit pääsin pois ja meil oli liikkatunti ku vaihoin paitaa ja mulla oli ne tissiliivit ni muilla ei ollu ees tissejä ni netöllötti mua ja sit liikka tunnin jälkeen ku käytiin suihkussa ni oltiin alasti ni yks poika ku meillä on yhessä tytöt ja pojat ni katto mua ja sano et sulla on karvoja saanks kokeilla sit se kokeili ja halus myös kokeilla tissejä ni annoin. Sit halus tunkee sormen mun pimppiin ni annoin se hiero siellä sitä pimppiä ihanasti siitä asti en oo enää häpeilly mun pimppiä ja tissejä.

    • Laura0404

      Mul terveystarkastujses vitosel piti ottaa paita & housut pois, mut alusvaatteet sai olla. Sit terkkari katto pituuden painon ryhdin yms. Sitten piti mennä sille jutulle makaamaan ja se kysy siin kaikkee murroiästä ja et onks menkat alkanu (ja ei ollu) sitten se vaan ihan äkkiä kurkkas pikkareihin et onks tullut karvoitusta ja mulla oli silloon sellaset ns urheiluliivit niin se vaan laitto käden nopee sinne ja koitti et onks ne jo alkanu kasvaa. Jos sul on jo menkat niin tätäkään sinulle tuskin tehdään ja joo vanha keskustelu mut (:

    • Normijuttu

      Mulle se vaan jutteli ja kyseli kaikkee sit se katto pituuden, painon, verenpaineen, ryhdin ja kuunteli sydämen ja keuhkot sit se paineli mun vatsaa ja tarkisti onko kivekset laskeutunut (kesti 5 sekuntia) ja iskä oli mukana. Ei ollut hirveetä

    • Huonokokemus

      Meillä se käski (oli mies ja minä tyttö) eka riisuu kaikki muut paitsi alusvaatteet ja testas paino, ryhti, pituus yms ja sit se sano et ota noi alusvaatteet pois ja mee tohon pöydälle makaamaan. Sit ku mä makasin siinä ni se otti kumihanskat ja nuolas niitä (sormista) ja hiero kuolaa mun alapäähän. Sitte se sano että haittaako jos se testaa kuinka kiree mun alapää on ja en oikee tienny mitä se tarkotti ni sanoin ujosti et joo. Sitte se otti peniksensä esiin ja ”hoiteli” sen jäykäks. Si se sano et nuolase tätä parikertaa ja mä nuolasin ujosti enkä vielä tajunnut missä mennään. Hän meni takaisin haaroväliin ja tunki parikertaa sormet mun alapäähän jonka jälkeen sinne meni hänen peniksensä joka oli aika iso (oisko ollu n.16cm). Se sattu iha saakelisti ja hän pani todella kovaa kunnes laukesi sisääni. Tämän jälkeen jän tunki väkisin peniksensä suuhuni kokonaan ja minä melkein oksensin. En uskaltanut sanoa ei mutta lopulta hän lopetti ja pääsin menemään. En pystynyt kunnolla istumaan loppupäivänä ja oli viellä 3 tuntia koulua jäljellä. Toivon että muilla on paremmat kokemukset :(

      • Joku000

        Oikeestiko? Nimitäin toi kuulostaa aika keksityltä jutulta.


    • Scaredgirl2

      Hei tietääö joku tyttö mitä tytöille tehdään siellä?

    • pikkujonne

      mulla oli tänään 5lk eka koulupäivä niin voisko joku kertoo että milloin se terveystarkastus on. Ois kiva tietää et onks se tyyliin ekoina koulupäivinä vai vasta 5lk loppupuolella.

    • Anonyymi

      Meillä ei tehny mitään muuta kuin puhui jostain nettisivusta (tiiän etyä tosi vanha kysymys)

    • Anonyymi

      Mitä 4lk terveystarkastuksessa tehdään kun se on mulla huomenna

      • Anonyymi

        Varmaan mitataan kikkeli.
        Tosissaan, voit kieltäytyä näyttämästä vehkeitä, sitä ei oo pakko tehä!


    • Anonyymi

      Ite olin tänää siellä ja katottiin paino pituus ryhti ja se sydän juttu. sitten se kyseli että mitä teen vapaa ajalla onko mulla kavereita ja kauanko käytän puhelinta/konetta päivässä sitte tunnusteli mahaa ja katto kalua ehkä 1 sekunnin

    • Anonyymi

      Oon tyttö tänään oli tarkastus ei ollu paha testattiin värinäkö kuulo pituus paino kauko - ja lähinäkö verenpaine ja kyseli murrosiän merkkejä ja piti täyttää semmonen lappu sit kysy mitä mieltä oot päihteistä ja onko menkat alkanu ei pitäny yhtään riisuuntuu kysy oletko nähnyt tv stä mitään seksiä tai vastaavaa kuinka usein peset hampaat jne.

    • Anonyymi

      Mulla on kohta toi terkan tarkastus, ja mä oon lukenu noi kommentit, mut mä en tiiä mitä uskoa, kun ne on ollu aika sekalaisi niin voiks joku kertoo oikein selkeästi mitä siellä tehään?
      Mä haluaisin tietää et onko se totta että sinne katotaan?

    • Anonyymi

      Mitä 5kl

    • Anonyymi

      Mitä 5lk tytön terveystarkastuksella tehdään. Mul on ne huomen ja pelottaa ihan hirveesti niin pitääkö siellä olla alasti ja pitääkö siihen pöydälle mennä makaamaan

    • Anonyymi

      Ei siel kukaa kato housujen alle. katotaa vaa näkö, kuulo, ryhti ym.

    • Anonyymi

      Vähä myöhäs mut ihsm… Joo siis pelkäsin 5lk terkkaria koko vuoden ja kuvittelin et se on ihan hirveetä. Se toki riippuu koulusta ja siitä ite terveydenhoitajasta mut mulla se ei ees ollu paha. Se katto painon, pituuden, kuulon, näön jne… oli oikeestaan aika perus terkkari, eli kyseli kuulumisia ja tällee mut ainoo mikä poikkes normaalista oli se, että ainakin meidän koulussa annettiin ennen terkkaria semmone lappu mikä täytettiin kotona mis oli jotai perus vapaa-aikaan liittyvii kysymyksii ja muutenki elämään sit viel jotai murrosikä kysymyksii. Se luki vähä niitä lappuja ja sit vähä juteltiin niitä juttuja läpi KOULULÄÄKÄRISSÄ joka on siis myöhemmin kouluterkkarin jälkeen. Siellä katsotaan silmät, korvat, vatsa, sydän jne. Koululääkäri oli ”pahempi”, tai siis niin mäki aluks ajattelin mutta ei sekään sitten niin paha ollut. Tsemppiä kaikille joilla tulee 5lk terveystarkastus ja muistakaa että ei kannata jännittää sitä, koska se ei ole yhtään niin paha mitä itsekin aluksi luulin😊.

    • Anonyymi

      Bruh mulla se on ihan lähi aikoina ja tottakai se penis sitte nousee mitä siinä vaiheessa tehdään

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe