Suunnitteln itselleni videokameran ostoa. Tarkoituksena olisi ostaaa sellainen perus kamera jolla voi kuvata muistoja lomamatkoilta, perhettä(lapsia ja lemmikkejä). eli ihan perus koti käyttöön. Kuinka paljhon zoomia tulisi vähintään olla ja mitä muita teknisiä tietoja minun tulisi ottaa huomioon. Haluan kuitenkin mahdollisimman hyvän laitteen jossa on hinta laatusuhde kohdallaan. vinkkejä!
millainen olisi sopiva
emubarbi
2
298
Vastaukset
Jos ei käytä jalustaa kuvauksessa 10 x zoom on sopiva, sekin jo ääripäässä tuottaa heiluvaa kuvaa käsivaralta kuvatessa.
Jos muistikortille tallentavaa videokameraa etsit, etkä HD vieoa kaipaa, niin esim. Canon FX-200 mutta jos HD kamera, niin Canon HF-200.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966