vanhan kylpyammeen etupaneelin kiinnitys !
Onko siinä joku jippo kun en saa sitä pysymään paikalaan ?
SUUR-KIITOS remontti-reiskalle VINKISTÄ !
ONGELMA ------- SAANKO APUA ????+
3
1645
Vastaukset
- ammeelinen
Minulla on ongelmana se, etten saa ammeen panelia irti. Siis sellainen 60-luvun amme, kolmelta sivulta seinässä kiinni ja etulevynä vaakasuunnassa "raidallinen" pelti. Siis neljä leveää pykälää siinä, miten tämänkin nyt selittäisi.. Olis kiva irroittaa se, että näkisi ammeen alle ja saisi siivottua sen kunnolla.
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta mulla sama ongelma! Ilmeisesti jokin vastaus oli saatu, mutta ei ainakaan mulle näy enää. Sain vahingossa irrotettua 70-lukulaisen ammeen etulevyn, mutta takaisin en sitä enää saa. Vinkkejä kenelläkään??
- Anonyymi
Jossain ammeen sivulevyissä oli yläreunassa muoviset patit jotka pysyivät ammeen reunan kantin takana. Alareuna oli ruuvatun latan päällä ja tuota lattaa ylöspäin taivuttamalla ja ruuvit kiristämällä levy pysyi kyllä tukevasti paikoillaan.
Irtoavan levyn kiinnitin kototalossani yli 30 vuotta sitten ja ongelmana oli ruuvit jotka oli tietysti ruostunut. Mutta pääpiirteittäin tuo menee niin että kiristää nuo latat alhaalta ja taivuttelee niitä niin että levy on paikoilleen välyksetön. Latan päässä oli käpälät jotka ruuvilla kiristettiin ja levy kyllä pysyi tiukasti paikoillaan. Ammeita varmasti eri merkkisiä ja levyt omilla nikseillään kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358