Sairaan ärsyttävä veli

Korvapuustih^^

Veljeni on 7 vuotta vanhempi ja on viime aikoina ruvennut hirveän ärsyttäväksi. Halailee takaa päin ja koko ajan yrittää kutittaa tai jotain. Käsken aina lopettamaan, mutta eipähän auta. Lopulta sitten joudun vähän läppäisemään kädelle ja veli läppäisee sitten takaisin kovempaa(tuskin edes itse tajuaa kuinka kovaa). Veli myös kokoajan kutkkii mitä teen koneella ja tulee huoneeseenio jatkuvasti ilman lupaa. Vanhemmille olen valittanut vaikka kuinka monta kertaa,´ja vaikak ne jotainveljelle sanoisikin niin ei se auta. Eli miten saan veljen kuriin?

7

2296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

Hänhän kaipaa vain lämmintä huomiota sinulta.

• Onsinullaongelmat...

veljesi sinua halailee ja osoittaa huomiota (ja haluaa myös sinulta huomiota). Selvästi välittää sinusta. Läppäisyistä on huono sinun valittaa kun kerran itse ne aloitat.

Olisit onnellinen! Joillakin kun voi olla niin kylmät välit veljiin/siskoihinsa että ei halata ikinä eikä muutenkaan tule toimeen...

• HNNA

siihen että tulee huoneeseen jatkuvasti esim ilman koputtelua, sanoettä entä jos olen vaihtamassa vaatteita?
      taai sitten kysy että oisko se siitä kivaa, entä jos se tekee jotain vähän YKSITYISEMPÄÄ ja sä vaan rynnit huoneeseen ?

ja siitä että se tutkii mitä teet koneella, sano että haluut hieman yksityisyyttä JA ETTÄ ENTÄ JOS MÄÄKI TUTKISIN MITÄ TEKISIT. jos sanoo että ei se haittais ni sano että MUA HAITTAA.

mutta on se toki kiva että sulla on välittävä veli, mutta liika on liikaa. Sano se sille ja kerro miltä susta tuntuu. Jos tuo on mistä kerroit on sen tapa ilmastaa välittämistä, ja jos se on sitä, ni se tajua jättää sut rauhaan (==

• veljensä menettänyt

Ole onnellinen että veljesi haluaa antaa sinulle huomiota ja välittää sinusta. Jos hän ei selvästi ole ilmaissut toimintaansa seksuaalisena, tällainen toiminta on vain hänen keinonsa ilmaista välittämistään :) Seksuaalisen toiminnan kyseessä ollessa tilanteeseen pitäisi puuttua, onhan teillä ikäeroa.. Ole onnellinen veljestäsi, ja keksikää yhdessä kaikkea mukavaa puuhastelua :) Perhe ja sisarukset ovat elämän rikkaus, jota ei valitettavasti ole kaikille suotu..

• asdasassass
    • siiiiiiiiiiiiiiiiiii

vedä sitä kunnolla oikealla nyrkillä suoraan silmään. ni eiköhä lopeta. mutta jos jatkuu toi kiusaamine,niin lyö sitä niin kauan että se pelkää sua,niin homma on hoidettu.

• niihk

Oo onnellinen että veljesi esittää kiintymystään noin. Omani heittelee veitsillä, haarukoilla yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3210
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1942
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1920
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      81
      1771
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1522
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1418
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      27
      1344
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1198
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1160
    Aihe