millä ohjelmalla voi nauhoittaa videota esim. nelosesta

pätkiä

tai mistä vain netistä

14

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukmaidik

      ensin suomen kieli ja miten ilmaistaan itseä selkeästi, tuosta ei ota hevonenkaan selvää:"millä voi nauhoittaa videota nelosesta tai mistä vain netistä", tuo on jo naurettavuuden huippu.

      • weotijn329

        eli sulla joku nettivideo pyörii juuttuuppi tms. ja sitten voit kaapata siitä kovolle pätkän. st**an hurri et tajua mitään.


    • -------

      olemassa.

    • Sellainen joka nauhoittaa mitä ruudulla tapahtuu. Esimerkiksi gtkRecordMyDesktop.

    • Onko sinulla videonauhuri valmiina?

      • joskus törmännyt sii

        semmonen ohjelma on olemassa. kertokaa viisaammat mikä.


      • yjäk
        joskus törmännyt sii kirjoitti:

        semmonen ohjelma on olemassa. kertokaa viisaammat mikä.

        tuo tohtori on biteistä hieman vajaa. vammaisia pitäisi ymmärtää tai ainakin sietää.
        ikävä puoli siinä on, että osaa kuitenkin kirjoittaa ja pilata ihmisten elämää.


      • Dr.xyz
        yjäk kirjoitti:

        tuo tohtori on biteistä hieman vajaa. vammaisia pitäisi ymmärtää tai ainakin sietää.
        ikävä puoli siinä on, että osaa kuitenkin kirjoittaa ja pilata ihmisten elämää.

        Nauhoitus tapahtuu nauhalle nauhurilla.

        Videon nauhoitus tapahtuu videonauhalle videonauhurilla.

        Levylle ei voi nauhoittaa, vain nauhalle voi nauhoittaa.

        Eikö asia ole näin?



      • ymmärsin yskän
        Dr.xyz kirjoitti:

        Nauhoitus tapahtuu nauhalle nauhurilla.

        Videon nauhoitus tapahtuu videonauhalle videonauhurilla.

        Levylle ei voi nauhoittaa, vain nauhalle voi nauhoittaa.

        Eikö asia ole näin?

        vastaan ja monotan tohtoria päähän, niin poliisille voin sanoa, että oikeasti mitään ei tapahtunut ja tohtorin vammat ovat itseaiheutetut, koska minulla ei ollut monot jalassa vaan ainoastaan teräväkärkiset raudoitetut kalossit.


      • ymmärsin yskän kirjoitti:

        vastaan ja monotan tohtoria päähän, niin poliisille voin sanoa, että oikeasti mitään ei tapahtunut ja tohtorin vammat ovat itseaiheutetut, koska minulla ei ollut monot jalassa vaan ainoastaan teräväkärkiset raudoitetut kalossit.

        ...kun menet poistattamaan kalossejasi peräsuolestasi?


      • tohtori siis itsekin
        Dr.xyz kirjoitti:

        ...kun menet poistattamaan kalossejasi peräsuolestasi?

        kuin sinä: "Suutarin lapsilla ei ole kenkiä...enää"


    • lukiluki

      vaikka ruudunkaappaus. tai kuvankaapaus. tai kuvan tallennus. sieltä löytyy joku jälki mitä seurata.

    • eevv

      realplayerin kun lataat, joka kerta esim youtube-videota katsellessa videon oikeaan yläkulmaan ilmestyy "download jotain" ja se todellakin toimii, eli kaappaa ko videon koneelle. en ole kokeillut pitkissä pätkissä, vain noissa youtube
      mozillaan saa myös lisäosan joka hoitaa saman homman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe