tai mistä vain netistä
millä ohjelmalla voi nauhoittaa videota esim. nelosesta
14
462
Vastaukset
- sukmaidik
ensin suomen kieli ja miten ilmaistaan itseä selkeästi, tuosta ei ota hevonenkaan selvää:"millä voi nauhoittaa videota nelosesta tai mistä vain netistä", tuo on jo naurettavuuden huippu.
- weotijn329
eli sulla joku nettivideo pyörii juuttuuppi tms. ja sitten voit kaapata siitä kovolle pätkän. st**an hurri et tajua mitään.
- -------
olemassa.
Sellainen joka nauhoittaa mitä ruudulla tapahtuu. Esimerkiksi gtkRecordMyDesktop.
Onko sinulla videonauhuri valmiina?
- joskus törmännyt sii
semmonen ohjelma on olemassa. kertokaa viisaammat mikä.
- yjäk
joskus törmännyt sii kirjoitti:
semmonen ohjelma on olemassa. kertokaa viisaammat mikä.
tuo tohtori on biteistä hieman vajaa. vammaisia pitäisi ymmärtää tai ainakin sietää.
ikävä puoli siinä on, että osaa kuitenkin kirjoittaa ja pilata ihmisten elämää. yjäk kirjoitti:
tuo tohtori on biteistä hieman vajaa. vammaisia pitäisi ymmärtää tai ainakin sietää.
ikävä puoli siinä on, että osaa kuitenkin kirjoittaa ja pilata ihmisten elämää.Nauhoitus tapahtuu nauhalle nauhurilla.
Videon nauhoitus tapahtuu videonauhalle videonauhurilla.
Levylle ei voi nauhoittaa, vain nauhalle voi nauhoittaa.
Eikö asia ole näin?joskus törmännyt sii kirjoitti:
semmonen ohjelma on olemassa. kertokaa viisaammat mikä.
http://www.wmrecorder.com/wm_capture.php Tällä onnistuu, vaikka ei ole ilmaisohjelma.
- ymmärsin yskän
Dr.xyz kirjoitti:
Nauhoitus tapahtuu nauhalle nauhurilla.
Videon nauhoitus tapahtuu videonauhalle videonauhurilla.
Levylle ei voi nauhoittaa, vain nauhalle voi nauhoittaa.
Eikö asia ole näin?vastaan ja monotan tohtoria päähän, niin poliisille voin sanoa, että oikeasti mitään ei tapahtunut ja tohtorin vammat ovat itseaiheutetut, koska minulla ei ollut monot jalassa vaan ainoastaan teräväkärkiset raudoitetut kalossit.
ymmärsin yskän kirjoitti:
vastaan ja monotan tohtoria päähän, niin poliisille voin sanoa, että oikeasti mitään ei tapahtunut ja tohtorin vammat ovat itseaiheutetut, koska minulla ei ollut monot jalassa vaan ainoastaan teräväkärkiset raudoitetut kalossit.
...kun menet poistattamaan kalossejasi peräsuolestasi?
- tohtori siis itsekin
Dr.xyz kirjoitti:
...kun menet poistattamaan kalossejasi peräsuolestasi?
kuin sinä: "Suutarin lapsilla ei ole kenkiä...enää"
- lukiluki
vaikka ruudunkaappaus. tai kuvankaapaus. tai kuvan tallennus. sieltä löytyy joku jälki mitä seurata.
- eevv
realplayerin kun lataat, joka kerta esim youtube-videota katsellessa videon oikeaan yläkulmaan ilmestyy "download jotain" ja se todellakin toimii, eli kaappaa ko videon koneelle. en ole kokeillut pitkissä pätkissä, vain noissa youtube
mozillaan saa myös lisäosan joka hoitaa saman homman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521