Käytän Abode photoshoppia ja siinä on varmaan väriasetukset vinksahtaneet väärin. Käyttäessä "auto levels", "auto colour" yms muita automaattitoimintoja se heittää kuvan värit käänteisiksi.
EI KUKAAN OSAISI NEUVOJA, MISSÄ ON VIKA??
Väriasetukset väärin
5
644
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Olet luultavasti sorkkinut levels-työkalun oletusasetuksia ja laittanut tumman ja vaalean pään uusiksi.
Avaa joku kuva, sitten ctrl L. Tuplaklikkaat MUSTAA pipettiä, asetat HSB-säätimien arvoiksi 0, 0 ja 0, tai jos painotöiden kanssa olet tekemisissä, aseta brightness-kohtaan arvoksi jotakin väliltä 3-7. Sitten ok. Sama juttu valkoiselle pipetille, paitsi että tällä kertaa arvoiksi 0, 0 ja 100, tai 93-97. Sitten painat ok. Voit myös tarkistaa harmaan pipetin, jossa arvoina täytyisi olla 0, 0 ja 50. Sitten klikkailet pari kertaa ok ja tallennat uudet oletusarvot. Nyt pitäisi taas skulata.
Sama pitäisi onnistua myös curves-työkalun kautta, mutta sillä nyt ei ole merkitystä kumpaa käytät.- hihi2
. . . mutta nyt automaattitoimintoja käyttäessä kuva muuttuu mustaksi ;o
- Jaska Perusjaska
hihi2 kirjoitti:
. . . mutta nyt automaattitoimintoja käyttäessä kuva muuttuu mustaksi ;o
Sinulla taisi jäädä tuo valkoinen pipetti asettamatta. Eli sekin täytyy vaihtaa. HSB-arvoiksi 0, 0, 95-100.
- hihi2
Jaska Perusjaska kirjoitti:
Sinulla taisi jäädä tuo valkoinen pipetti asettamatta. Eli sekin täytyy vaihtaa. HSB-arvoiksi 0, 0, 95-100.
sehän se olikin tainnut unohtua, sillä nyt kuva alkaa muokkaantua oikealla tavalla!=) kiitti neuvoista!
hihi2 kirjoitti:
sehän se olikin tainnut unohtua, sillä nyt kuva alkaa muokkaantua oikealla tavalla!=) kiitti neuvoista!
kyllä käyttämään Levels-työkalua manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368