Mikä minulla on?

...

En tiedä onko tämä oikea alue, mutta postataanpa kumminkin...

Eli. Tämän vuoden aikana minulla on alkanut olemaan tietynlaisia "kykyjä" tai jotain, pystyn asiaa ajattelemalla toteuttamaan jonkun tapahtuman. Tämä on ilmennyt monia kertoja esimerkiksi koulussa ollessani, kun olen nähnyt jonkun ystäväni toisella puolen koulua ja ajatellut jotain "tule tänne"-tyyppistä, ja hän onkin yhtäkkiä nähnyt minut ja tulee luokseni. Tätä on siis tapahtunut useammin kuin pari kertaa.

Toinen asia, mikä sai minut enemmän ajattelemaan, oli se kun ajattelin pahoja asioita eräästä tuntemattomasta henkilöstä koulussani, josta en ulkopuolisen silmin pitänyt lainkaan (hänen käyttäytymisensä häiritsi jotenkin minua) ja ajattelin ja taisin sanoa ääneenkin "kuolis vaan pois" tai jotain vastaavaa puolileikilläni. Nyt sain kuulla, että syysloman aika ko. henkilö oli kuollut.

Muitakin sattumia oli ollut, ja siksi ihmettelinkin että onko tämä tosiaan vain sattumaa (tuntuu aika epätodennäköiseltä kun yllättäen tämän syksyn alusta lähtien on ruvennut tällaisia asioita tulemaan, aiemmin ei ollut) vai onko kyseessä joku nk. "kyky". Mitä mieltä te asiasta enemmän tietävät olette?

Ja joku kuitenkin saattaa miettiä ikääni, niin olen 14-vuotias eli syntynyt -95.

11

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Itse olen viisitoistakesäinen, ja joudun kokoajan todistamaan omituisia ilmiöitä ja tapahtumia.
      Olen huomannut voivani hyötyä kyvyistäni, joten harjottelen ja keskityn aina kun on aikaa, puhdistan mieleni meditaatiolla ja yritän tarjota apuani kaikille aina kun minua tarvitaan.
      Nyt tunnen jo päässeeni jyvälle voimistani ja olen tyytyväinen itseeni.
      Otan osaa sen oppilaan puolesta joka kuoli. Mun tutun luokalla ollut tyttö kuoli sairaskohtaukseen syyslomalla, tuli kammottava olo kun katselin puolitangossa olevia lippuja.

    • Rakasta lähimmäistäs

      Mutta tulet huomaamaan/oppimaan myös ettei ihan kannata pahoja ajatella ,koska kaikki ne tulee joskus omalle kohdalle .. En usko että sinä sait ajatuksilla kuoleman , vaan ehkä tunsit sen että näin tulee käymään ja siinä yhdisti omat negatiiviset ajatuksesi .

      • .......

        Jos ajattelen tai toivon jotain niin se yleensä toteutuu. oon 22 ja näitä kykyjä ja muita on ollut pienestä pitäen. Aloin ajatella asiaa vasta siinä kolmetoista vuotiaana kun nämä kyvyt tavallaan"voimistu"..


    • Jake.

      Itse asiassa näin maailma toimii eli jokaisella on nämä samat kyvyt. Ajatuksemme energia kulkeutuu yhteiseen kenttään ja sieltä vaikuttaa maailman tapahtumiin. Tästä samasta kentästä voimme myös poimia muiden ajatuksia. Eli jos joku toinen ajattelee sinua niin sinulle tulee tunne että menenpäs nyt hänen luo. Tosin pelkän ajatuksen voimalla ei saa ketään hengiltä mutta voit kuitenkin ehkä aavistaa tulevia tapahtumia.

    • Mursunorsu

      Monet yliluonnollisena pidetyt asiat voidaan usein selittää ihmisen psykologialla, mutta se että pystyy vaikuttamaan muihin, on niitä asioita joita ei pysty. Ehkä ihmisten mielet ovat kytketty toisiinsa.

      Olen itse syntynyt myös -95; minulla ei itselläni ole kykyjä, mutta välillä tuntuu että yksi luokkatoverini pystyy lukemaan ajatuksiani. Kiinnostun aina välillä lyhyeksi aikaa jostain asiasta, ja tämä tyyppi on jo useamman kerran tuullut selittämään jotakin juttua (yleensä ärsyttämään) juuri samasta asiasta. En siis ollut vielä puhunut asioista kenellekkään. Voi olla, että kuvittelen, mutta ei sitä tiedä.

      • Jäähiekkaa

        Eräs minua vanhempi tyyppi kävi joskus lapsena kimppuuni ja pelkäsin häntä silloin muutaman vuoden. Asuimme omakotitalossa. Myöhemmin muutimme toiseen paikkaan. Yllättävää oli, että vuosien päästä joku tappoi hänet (hän oli itsekin rikollinen ja puukottanut), mutta juurikin sen entisen omakotitalomme pihalle. Talo oli rintamamiestalo ja uskon että siellä kummitteli joskus.


    • Tetrahedron

      ...Mursunorsukin tuolla ehti jo todeta niin tällaisia asioita pystyy yleensä selittämään helposti ihan psykologian tasolla. Itsekin neuvon aina kaikkia lähestymään ensin tällaisia hämäriä asioita tavisnäkökulmasta, jonka avulla voi poissulkea erilaisia selityksiä.

      Mikäli kyseessä on vain puhdas sattuma niin koko kuvion voinee selittää sillä, että tällaisia asioita on kyllä varmasti käynyt aiemminkin, mutta et vain ole tullut huomioineeksi niitä. Sitten yhtenä päivänä satut pistämään merkille, että ajattelet henkilöä ja kyseinen henkilö lähteekin tulemaan luoksesi. Tilanne on niin jännä, että alat kiinnittää tällaisiin tapahtumiin huomiota jatkossakin ja sen myötä sinusta voi tuntua, että olet löytänyt "uuden kyvyn". Tämä siis jos lähestytään asiaa ihan tavisnäkökulmasta.

      On kuitenkin totta, että ihmiset voivat saada telepaattisen kontaktin toisiinsa ja siten saattavat esimerkiksi ajatella toisiaan juuri samalla hetkellä ja soittaa toisilleen tms. Joten voi olla, että sinäkin olet kokenut tällaisen ajatustason yhteyden.

      Mitä tuohon kuolemantapaukseen sitten tulee niin se on joko sattumaa tai sitten niinkuin täällä jo joku heitti niin olet aavistanut tai aistinut erilaisen energiakentän tämän henkilön ympärillä ja siksi tullut ajatelleeksi kuolemaa. Ei ole kovinkaan epätodennäköistä. Mutta suhtaudu asioihin aina varauksella. Ja jos sitten selviäisikin, että kyseessä ei olekaan sattuma vaan oikeasti aistimukset, niin pyri näkemään asiat luonnollisena äläkä päästä sitä ottamaan valtaa mielestäsi. Monella pimahtaa, kun keksivät että ovat löytäneet voimia tms, eikä niistä silloin ole enää hyötyä kellekään. Ei edes itselle. :) Tsemppiä!

      • lahjamiäs92

        Minulla on varsin erikoisia "kykyjä". Kävelin yksi päivä junaradan varrella(pyörä/kävelytie), tulin jotenkin ajatelleeksi, että "tuntuu, että joku mies jää tänään junan törmäämäksi tämän radan varrella tietyssä kaupunginosassa, mutta hän selviytyy siitä". Seuraavana päivänä luin lehdestä, että tunti sen jälkeen, kun olin kävellyt, niin mieshenkilö oli jäänyt junan alle siinä kaupunginosassa, jossa ajattelinkin sen tapahtuvan ja selvisihän se mies siitä. Jotain muita aavisteluja tulee myös, mutta pelottavaa on se, että ne asiat joita aavistan voimakkaasti, ovat joka kerta tapahtuneet.


      • Tetrahedron
        lahjamiäs92 kirjoitti:

        Minulla on varsin erikoisia "kykyjä". Kävelin yksi päivä junaradan varrella(pyörä/kävelytie), tulin jotenkin ajatelleeksi, että "tuntuu, että joku mies jää tänään junan törmäämäksi tämän radan varrella tietyssä kaupunginosassa, mutta hän selviytyy siitä". Seuraavana päivänä luin lehdestä, että tunti sen jälkeen, kun olin kävellyt, niin mieshenkilö oli jäänyt junan alle siinä kaupunginosassa, jossa ajattelinkin sen tapahtuvan ja selvisihän se mies siitä. Jotain muita aavisteluja tulee myös, mutta pelottavaa on se, että ne asiat joita aavistan voimakkaasti, ovat joka kerta tapahtuneet.

        ...että varsin erikoisia kykyjä, sillä nuo ovat loppupeleissä hyvinkin yleisiä. Monilla sellaisillakin, joilla ei muuten ole avointa yhteyttä, saattavat tuntea tapahtumia ennalta. Toisinaan ne ovat vain puhtaita sattumia. Onneksi tuo henkilö selvisi junan alle jäämisestä hengissä. Ja jatka sinä vaikka noiden tuntemusten/näkyjen tutkimistä; ehkä niistä vielä joku päivä aukeaa jotain muutakin. :)


    • Monet näistä kokemuksista ovat niin yleisluontoisia, että paras selitys on pelkkä tavallinen yhteensattuma. Mutta on myös tapauksia, joissa on niin tarkkoja yksityiskohtia, että tapahtumien taustalla on suunnilleen pakko olla jokin yhteys.

      Tällaisten kokemusten hallinta paranee todella paljon, kun ne kirjoitetaan tuoreeltaan muistiin, mukaan tietenkin päivämäärä ja kellonaika. Varmaan on hyvä kirjoittaa saman tien omat ajatuksensa perään kommenteiksi. Tällöin tapahtumat ja mielikuvat säilyvät muuttumattomina ja niitä on mielenkiintoista tarkistaa vuosien päästä. Voi seurata omaa kehitystään. Ja parhaat tapaukset pitäisi raportoida jonnekin.

      En pidä kovinkaan hyvänä sitä, että uskotaan sokeasti näitä New Age-"tietäjiä", joita tämäkin foorumi on pullollaan.

    • V

      Uskon sun kykyihin, koska itte koin ensimmäistä krtaajotain tommosta 8 vuotiaana. Nykyään oon 12 vuotta ja kyvyt on voimistunu huomattavasti. Kannattaa harjotella käyttämään omia kykyjä ni ei koidu hanka luuksia. Kaikkea hyvää, toivottavasti sä löydät tavan harjottaa kykyjäs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe