Saaksmää sanoo pari sanaa
painavap pualeist
Ei mitää höyhensarjaa
ko raaka totuus vaa
sialuni pohjast
Syrävverel
Moon niin syrämmistyny
siähe ainasee turhaininää
iltapäivälehtie sivuilla
Ko taas kävi nii kauheesti
et yks kooho jäi auto alle
toine senk kuljettaja
ja kolmas villari...
vissiinki
Suajatiäl
Pirulaut - mää vaa sano
ko tulis ykski vastaa
semmonen viksu
ja vilmaattine
Kekä osais olla liikentees
niinko kuuluuki
syksysi
Hypätä keskel suajatiet
kaivaa takitaskust henkivakuutukse
ja huutaa - kurkku suarana
Mulla oh heijasti
enkä epäröik käyttää sitä
Jumatsuikka
31
417
Vastaukset
- tomppa2006
...täällä vuodattamassa sydänverta heti aamusta...
Sydämellisen kantaaottavasti runoilet. Henkeäsalpaavan tunteikas on runosi.
Mää tykkäsi su runost.- Mysteriet
Moon rauhottunu jo - nukuin tos ne pakolliset päiväyöunet vaa... =)
Mää tykkään Su vastauksest, kuule - joten kiitosta vaa oikei kovi !!
- Verolyäjä
hianost tehty ilopilleri mutku joku tän täsä huamaani tää lenttä ko leppäkeihäs toispual. Ko täsä ei ol rakkaut ollenkka. Määv voisi vaik vetto lyärä kahe tunni rajast, panoksen vaik toi su heijastimes.
- saada tuota
Kopittelija yöperhosta pois palstalta, mut ei sekään lähtenyt, vaikk ei siinäkään mitään rakkautta ole, joten miksi tämän nyt sitten pitäisi lähteä?
- *mie vaan*
saada tuota kirjoitti:
Kopittelija yöperhosta pois palstalta, mut ei sekään lähtenyt, vaikk ei siinäkään mitään rakkautta ole, joten miksi tämän nyt sitten pitäisi lähteä?
Sulla ei ole tarpeeksi vaikutusvaltaa, tai sitten sulla on
liian vähä suhteita sefuun. Niitä pitää hoitaa kunnolla ja hartaasti,
että saa poistot tapahtumaan nopeaan tahtiin.
Harmillista mutta totta! - Verolyäjä
saada tuota kirjoitti:
lähtee. Täält vaa lähtee. On sellane meininkki, joku paha henk tääll jyllää. Se o semmone kare ja napanöyhtääsä nyppivä henk joka ei sallittisisi muitte olla ittiäs paremppi. Hyi.
Mut tää runo ol kyl päivämpelastus! - Ihmettelijä.
saada tuota kirjoitti:
Voi sua.. :(
- ----!
Verolyäjä kirjoitti:
lähtee. Täält vaa lähtee. On sellane meininkki, joku paha henk tääll jyllää. Se o semmone kare ja napanöyhtääsä nyppivä henk joka ei sallittisisi muitte olla ittiäs paremppi. Hyi.
Mut tää runo ol kyl päivämpelastus!Sefu itse ylläpitää ja antaa viestiä, että tämä palsta on VAIN rakkausrunoille.
Piste! - Mysteriet
Ai perkule ku sapettaa - tän ei alkuunka ees pitäny sinne rakkausrunoihi tulla, ku enhänmää siä muutenka enää juur kirjottele...
Kiitos tuossa alempanaolevien tyylin.
Mut väsyneen sitä tulee lätkittyä kaikenlaissii sanoja peräjälkee ja tungettua ne viä millon mihinki koloo - ei kyl pitäis... *nauraa*
Kiitos Sulle kovasti runon luonnehdinnasta!! - helinäkeijuu
Verolyäjä kirjoitti:
Mut tää runo ol kyl päivämpelastus!joo..
on täällä kyllä outoa ja kateellista porukkaa!
Ei autoilija nää.
Vaikka kuinka okulaaria katselee.
Mut jos heijastaa.
Ja oikein liivinkaa.
Nii sit mäkin osaan sanoo.
Et mä rakastan.
Jokaista joka osaa pukeutua kunnolla liikenteeseen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
HYVÄ OLI RUNOSI KIITOS KUN AVASIT MONEN AISTIT :)- Mysteriet
OI Margitta - Sinä olet päivänpaiste!!!
Miljoonat kiitokset ja kaukohali *---0---*
- ~~~
Just laitoin poistopyynnön.
Harakkarunot sun hevon kuuseen tältä palstalta.- Mysteriet
Vaikka oma mokanihan tää oli... ei auttais sanoo =)
- roxette
enneko toi päästä-viiraa-harakka-mainitsija sai tahtonsa läpi!!!
Aivan mahtava tunnelma! ja mikä tempo; loistava!
Kirjoitat sinä käsiksiä lavalle tai telkkariin - kyllä pitäis!!!!!!
Kiitos! KIItos!! KIITOS!!!!- Mysteriet
Kiitos vaan itsellesi !!
Omaa syytänihän se siirto oli - antaa rakkien räksyttää, ne elää semmosesta =)
- lindalinda1
tänne se on sitten siirretty kuitenkin * plääääh *
Murteella muistutit,
sanoilla leikittelit ja ärräpäillä
vahvistelit - tärkiästä assiista.
Mullaki on heijastin enkä todellakaan
häpiä sitä käyttää.- Mysteriet
Ko tännehän mää sen alunperinki meinasin.. =)
Ei pitäis kirjottaa väsyneenä *huokaa* - mut ku mää oon aina väsyny ja joskus tekee vaan mieli jotain laittaa...
Kiitos systeri - Sun sanas on aina ihania lukee!!
Puhut vähän mutta ASIAA ja hyvin sujuvastikin vielä.
Hyvä Sie=)- Mysteriet
Mun sattuu silmiin vieläkin kun sai taas tihrustaa oikein teolla niitä pimeitä taapertajia tuolla Turun illassa...
Hitto - firma sais antaa meille nipun heijastimia mukaan ja me voitais jakaa niitä sitten kaikille itsarikandeille!!
Siuta mie kiitän ja laitan tulemaan sellaisen enkuliheijastimen täs
(\O/)
/~~\
- Minanoita
Tää täti ratsastaa paikalle ja pysäyttää
kimononsa "ptruuuuuuuu"
Kuule Myslis tämä runosi on aivan totta
ja hiivatin ajankohtanen sitä paitti...
ja hianosti kirjuutettu=)))))))- Mysteriet
Ptruu Sie Noitis, kimonon helmat lepattaa vieläki *nauraa* ;D
Mie oon kuule kippee - pääs ei liiku ny ku räkä eessuuntaassun, eikä yhtäkä selvää ajatusta... (niinko niit ny olis ikuna liikkunu(?))
Siks mie vaan kiitän - Kiitos
*wirn*
- mahdotonyhtalo
Hyvän asian puolesta, mutta nyt sä sitten lepäät. Juot limpparia, syöt jäätelöä ja annat toisten passata. Jos ne ei passaa, niin paru niin kovaa, että passaus pelaa.. Paranemisia!
- Mysteriet
Olo on kuin osuuskaupan hoitajalla - mistä lie tommonenki sanonta ??
Luulis et osuuskaupan hoitaja olis jo kauan aikaa sitte vaihtanu alaa jos tämmönen olo sil olis ollu koko ajan...
Eikä tarttenu parkua =))
Kiitos kamu
- tee.
Olemme näköjään yhtä mieltä yhdestä asiasta. Vavahduttavimmat runoaiheet löytyvät lähimpää, melkein nenän edestä. Olet taas huomannut yhden arjen tosiasian, joka pitää levittää eteen, että se nähdään. Hyvä!
- Mysteriet
Miljoonat kiitokset kivasta kommentistasi - joka on lisäksi niin totta kuin olla voi !!
Kaikkea hyvää päivääsi - ja yritä väistellä lenssupöpöjä =) - Sivust vaan
Mysteriet kirjoitti:
Miljoonat kiitokset kivasta kommentistasi - joka on lisäksi niin totta kuin olla voi !!
Kaikkea hyvää päivääsi - ja yritä väistellä lenssupöpöjä =),mutt kun ei kiinnost yhtään vuotaako Mysterietillä räkä vai ei
- Mysteriet
Sivust vaan kirjoitti:
,mutt kun ei kiinnost yhtään vuotaako Mysterietillä räkä vai ei
Kantsiiks siit tul tän inisemä??
- lumileijona
Mahtavaa kansalais rohkeutta osoitat.
uskallat osoittaa olevasi pieniksi sirpaleiksi hajoava ,
ja vältääksesi sen kohtalon.
nostat kissansilmän kohti tulevaa,
sitä varoittamaan ja sinulle oikeus olemassa oloon antamaan.
Otat vastuuta itsellesi.
Hianoa- Mysteriet
Mua sapetti eilen ihan tosissaan :/
Piru kun tuolla pimeässä ajaa (ja pitää vielä noudattaa jonkunlaista aikatauluakin...) ja saa puolet ajasta varoa ihan tosissaan noita pimeitä kulkijoita... :/
Otan vasullisen heijastimia mukaan joku ilta ja alan jakamaan niitä =)
Toinen vähämielinen porukka on koirankusettajat!
Kerranki yks akka oli semmoisen pikkuisen snautserin kanssa kävelyllä - snautseri oli fleksinarussa jo toisella puolen katua ku tää älytön naisinehmo vasta vartos et liikennevalot antaa luvan kulkea...
Ajattele jos mää olisin siit kääntyny ja se naru oli osunu autoon - siin olis koira lentäny ku leppäkeihäs :/
Sillon mää kyl kiakasin ja pahasti - emäntä melkein pillahti itkuun...
Mistä noille järkee sais?
Vaan Sinua minä kiitän kommentista =) - lumileijona
Mysteriet kirjoitti:
Mua sapetti eilen ihan tosissaan :/
Piru kun tuolla pimeässä ajaa (ja pitää vielä noudattaa jonkunlaista aikatauluakin...) ja saa puolet ajasta varoa ihan tosissaan noita pimeitä kulkijoita... :/
Otan vasullisen heijastimia mukaan joku ilta ja alan jakamaan niitä =)
Toinen vähämielinen porukka on koirankusettajat!
Kerranki yks akka oli semmoisen pikkuisen snautserin kanssa kävelyllä - snautseri oli fleksinarussa jo toisella puolen katua ku tää älytön naisinehmo vasta vartos et liikennevalot antaa luvan kulkea...
Ajattele jos mää olisin siit kääntyny ja se naru oli osunu autoon - siin olis koira lentäny ku leppäkeihäs :/
Sillon mää kyl kiakasin ja pahasti - emäntä melkein pillahti itkuun...
Mistä noille järkee sais?
Vaan Sinua minä kiitän kommentista =)Poliisi setä jakamaan,
siinä samassa saisivat toiselta,
jepeltä, hieman apua,
se vois siinä hieman saarnata ja heijastimen hihaan sitoa.
Ehkäpä siinä porkkanaa ja sitä keppiä.
Minä olen tehnyt juuri sitä mitä sinäkin suunnittelit.
olen pysäyttänyt autoni ja antanut heijastimen,
aikasmoisella saarnalla varustettuna.
Hyvin on oppi tarttunut.
Huoltikset voisivat antaa joka tankkauksen yhteydessä uuden ja
sen voisi antaa jollekkin pimeälle kulkijalle.
se olisi kierrätystä.
Mutta koitetaan vaan pikkuhiljaa opettaa,
kyllä se kylmäkin rauta taipuu, kun tarpeeksi kauan hissukseen takoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722390Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21858- 33767