Kurdi-poika ystäväni

perkule

häipyi, kun kuuli raskaudestani. Hän olisi ilmeisesti palaamassa luokseni, jos tekisin abortin. Selittää kuinka kova ikävä on ja lässyn lässyn. Olen niin ihana ilman lasta, koska poikaystäväni ei ole valmis. Hän sanoo haluavansa lapsia myöhemmin jne. En tiedä yhtään mitä teen. Hän on ihan mahdoton. Onko kelleen käynyt vastaavaa?

4

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realisti............

ja muilla palstoilla eri otsikoilla. Vastaan kuitenkin. Tässä muutama vaihtoehto:

A) Pidät lapsen, mutta katkaiset mieheen välit. Tuollaisen miehen kanssa ei vain kannata olla tekemisissä. Tiedosta kuitenkin se, että moku-lapsen yh:na on vaikeata löytää kunnollista miestä.

B) Teet abortin ja katkaiset välit mieheen.

Oli miten oli, en näe muita järkeviä vaihtoehtoja, kuin katkaista välit ko. mieheen, pidätpä sitten lapsen tai et.

• omaelämäsi

se, mitä itse haluat. Älä kuuntele miehen höpinöitä äläkä huijaa itseäsi. Mies ei sinua pysty huijaamaan, vain sinä itse pystyt.
      Äläkä yritä ostaa abortilla miehen "rakkautta". Ei se onnistu. Jos hän haluaisi olla kanssasi, hän olisi raskaudestasi huolimatta ja varsinkin sen takia.
      Älä ole enää missään tekemisissä miehen kanssa. Vaihda puhelinnumero etc. Parin viikon päästä ihmettelet, miksi haaskasit elämääsi moisen rentun takia.
      Aborttiasian päätät vain ja ainoastaan sinä itse. Ei epäkypsä kielitaidoton sinut pulaan jättänyt kehitysmaalainen ymmärrä sellaisesta yhtään mitään. Opettelisi edes lukemaan ja kirjoittamaan.

• Apudia

Koita viisastua hieman.

• Pullat uunissa

Kun olet sen sikiön laittanut alulle kysymättä poikaystävältä lupaa niin olet vastuussa itsekkyydestäsi.

Suomalainenkin poikaystävä antaa tuollaiselle naiselle kenkää perseelle niin että kajahtaa tuollaisen tempun jälkeen. Lisäksi olet ihan varmasti huono ja itsekeskeinen äitikin. Yksinhuoltajaäitien poikalapset ovat sekundaa 10 kertaa todennäköisemmin kuin perheellisten.

Niin että hyi saatana millainen edesvastuuton nainen olet. Ei minkäänlaista tasoa tai vastuuta mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      98
      4214
    2. 78
      3477
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3084
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2549
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2366
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      207
      2162
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2091
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      811
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      776
    Aihe