Kurdi-poika ystäväni

perkule

häipyi, kun kuuli raskaudestani. Hän olisi ilmeisesti palaamassa luokseni, jos tekisin abortin. Selittää kuinka kova ikävä on ja lässyn lässyn. Olen niin ihana ilman lasta, koska poikaystäväni ei ole valmis. Hän sanoo haluavansa lapsia myöhemmin jne. En tiedä yhtään mitä teen. Hän on ihan mahdoton. Onko kelleen käynyt vastaavaa?

4

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realisti............

ja muilla palstoilla eri otsikoilla. Vastaan kuitenkin. Tässä muutama vaihtoehto:

A) Pidät lapsen, mutta katkaiset mieheen välit. Tuollaisen miehen kanssa ei vain kannata olla tekemisissä. Tiedosta kuitenkin se, että moku-lapsen yh:na on vaikeata löytää kunnollista miestä.

B) Teet abortin ja katkaiset välit mieheen.

Oli miten oli, en näe muita järkeviä vaihtoehtoja, kuin katkaista välit ko. mieheen, pidätpä sitten lapsen tai et.

• omaelämäsi

se, mitä itse haluat. Älä kuuntele miehen höpinöitä äläkä huijaa itseäsi. Mies ei sinua pysty huijaamaan, vain sinä itse pystyt.
      Äläkä yritä ostaa abortilla miehen "rakkautta". Ei se onnistu. Jos hän haluaisi olla kanssasi, hän olisi raskaudestasi huolimatta ja varsinkin sen takia.
      Älä ole enää missään tekemisissä miehen kanssa. Vaihda puhelinnumero etc. Parin viikon päästä ihmettelet, miksi haaskasit elämääsi moisen rentun takia.
      Aborttiasian päätät vain ja ainoastaan sinä itse. Ei epäkypsä kielitaidoton sinut pulaan jättänyt kehitysmaalainen ymmärrä sellaisesta yhtään mitään. Opettelisi edes lukemaan ja kirjoittamaan.

• Apudia

Koita viisastua hieman.

• Pullat uunissa

Kun olet sen sikiön laittanut alulle kysymättä poikaystävältä lupaa niin olet vastuussa itsekkyydestäsi.

Suomalainenkin poikaystävä antaa tuollaiselle naiselle kenkää perseelle niin että kajahtaa tuollaisen tempun jälkeen. Lisäksi olet ihan varmasti huono ja itsekeskeinen äitikin. Yksinhuoltajaäitien poikalapset ovat sekundaa 10 kertaa todennäköisemmin kuin perheellisten.

Niin että hyi saatana millainen edesvastuuton nainen olet. Ei minkäänlaista tasoa tai vastuuta mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3431
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1694
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1595
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1480
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1300
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      29
      1205
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1105
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      254
      1066
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      1000
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      991
    Aihe