Kattelin tossa kipukoukku ja rentoutuskoukku kapuloita
http://www.fysiopoint.fi/kipukoukku-c-33.html
Noitahan olis helppo väsätä itte. Onko se laitonta tai jotain jos noita alkais tehdä?
Voiko vaan nimetä uudestaan jollain nimellä ja sillä selvä? KUinka paljon muotoilun pitäis olla erilainen?
Onko laitonta?
6
587
Vastaukset
- koukkukikkailua
Onko tuotteen suunnitteli hakenut jonkin tekijänoikeus tai lisenssijutun tuotteelle. Vähän kuin Marimekon jutut, jos muistuttaa jotain mallia, voidaan sitten syyttää kopioinnista.
Selvitä nyt ensin, ennenkuin alat niitä tehdä. Veikkaan, että voi muuten tulla kalliit koukut.- koukkuleuka
Ei niihin mitään patenttia voi saada.
Siitä vaan tekemään. Jos joku on niin tyhmä että ostaa. Itse käytän sateenvarjon koukkua. Vaatehenkarikin ajaa saman asian. Onkos niillä patentti?
Onhan niitä kaikenmoisia rannerenkaitekin. Tuskin suojaa niilläkään.
- hmh,hmh
Onko sitten kiva tehdä kopioita jonkun aivoituksesta?
Mitä jos keksisit itse jonkun jutun, jota voisit myydä hyvällä mielellä ilman pelkoa. Korostan hyvällä mielellä.
Minua ainakin ottaisi pattiin, jos en pystyisi itse kehittelemään tuotteitani.
Mieti asian moraalista puolta, ja päätä sitten. Minä miellän asian aivovarkaudeksi. - kipurahat
kai niitä omaan ja perheensä käyttöön voi tehdä. Aito kipukoukku on tehty hyvistä raaka-aineista ammattivälinen ja vaatii todella aikaa ja osaamista empä osko että kopiointi yhtä hyvällä laadulla olisi kannattavaa
- ha
t: kipukoukkujen valmistaja(?) =D
- kipurahat
ha kirjoitti:
t: kipukoukkujen valmistaja(?) =D
en ole kipukoukkujen valmistaja mutta mies teki huvikseen minulle yhden kopion lahjaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829