Eli jos haluaa hotellin Bangkokin keskustasta läheltä kaikkea niin mitä katua/aluetta suosittelette??
Silom Road?
Mikä alue keskustaa, mikä pääkatu??
8
1071
Vastaukset 8
- Sushi Lover
Minä valitsisin hotellin joka on kävelymatkan päässä BTS Skytrain asemasta, joten Sukhumvit Road kävisi myös.
- fdfsa
onko se kaukana keskustasta tai siitä mbk ostos keskuksesta?
- pantture serkki
fdfsa kirjoitti:
onko sulla karttaa?
näytäppä missä tämä centure parkki on
niin minä kerron onko se kaukana keskustasta
ja siitä mbk ostoskeskuksesta. - Sushi Lover
fdfsa kirjoitti:
Katso osotoskeskukset ketju pari pykälää aiemmin. Laitoin sinne linkit karttoihin. Skytrainista on lähes suora kulku sekä MBK että Siam Paragon ostareihin.
- peltsin suositus
Baiyoke Hotelli , sieltä PellervoHollo löysi gogo-ystävänsä
- Silom on OK
Silom on OK, pääset sekä BTS:n että metroon, koko BKK kotiovelta ei paha.
- silom ok
tonne hakua...
http://www.bkkpages.com/neighbourhood
pistä hotellisi sijainti ja paikat löytyy..- silom ok
Lisään vielä että Metro taitaa lopettaa liikennöinnin noin klo 23 joten se on sitten palattava taksilla jos harrastaa yöelämää. Ei mikään ongelma kunhan pysyt tuktukeista erossa, ne kun vie sut mielellään jatkoille jonnekin mistä ne saa ne bensakuponkinsa. Kannattaa muuten myös katsoa miltä puolen katua ottaa taksin, Bangkokissa saattaa joutua aajmaan 1-suuntaisia kilometritolkulla ennen kuin saa keulan kotia kohti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111211Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 88941
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587