Laitanpa tänne tämän kysymyksen, kun ei muuhun alakategoriaan kuulu, mutta uskotteko että Tukiasema.net tulee kuntoon vielä tämän vuoden puolella? Harmi kun laitettiin hyvä sivusto kiinni.
Tukiasemasta
7
404
Vastaukset
- dgrg
Ei siltä vaikuta :-(
- M. Taapero
Tuli aivan "liikaa" esille kiusallisia epäkohtia poikkeusvaltio Suomen varjopuolista joten oli vaiennettava.
- Kivinen tie
M. Taapero kirjoitti:
Tuli aivan "liikaa" esille kiusallisia epäkohtia poikkeusvaltio Suomen varjopuolista joten oli vaiennettava.
Joo, huomasin tässä päivä pari sitten että Tukiasema ei EDELLEENKÄÄN toimi! Sivuja korjattu ties kuinka kauan. Oli todella hyvä vertaistukipalsta. Toivottavsti saadaan vielä takaisin käyttöön tuo mahtava sivusto!
- fefasfsa
Kivinen tie kirjoitti:
Joo, huomasin tässä päivä pari sitten että Tukiasema ei EDELLEENKÄÄN toimi! Sivuja korjattu ties kuinka kauan. Oli todella hyvä vertaistukipalsta. Toivottavsti saadaan vielä takaisin käyttöön tuo mahtava sivusto!
mennä lopullisesti kiinni. Muuten ylläpito olisi kertonut korjaamisen edistymisestä jollain muulla foorumilla.
- Tukari-Jolene
Harmittaa kyllä hirveästi kun samalla kadonnut yhteys moniin ihmisiin. Mikä muuten on tällä hetkellä suosituin "varatukari"?
Itse pyörin foorumilla osoitteessa http://tukari2.munfoorumi.com . Suosiosta en osaa sanoa.
Siellä esitetään Tukiaseman Jannen antamana tietona:
"Meillä on ollut jo aikaisemmin suuria vaikeuksia pitää palvelinta pystyssä
suuren käyttäjävolyymin ja vanhahtavan tekniikan vuoksi. Tällä hetkellä
olemme vaihtamassa koko sivuston alustaa uuteen. Pyrimme saamaan sivut
vakaaseen käyttökuntoon mahdollisimman nopeasti, mutta tarkkaa aikaa emme
valitettavasti osaa sanoa."
Tiedä tuosta sitten.
Urpo- Japanese Hospitality
Urpo1948 kirjoitti:
Itse pyörin foorumilla osoitteessa http://tukari2.munfoorumi.com . Suosiosta en osaa sanoa.
Siellä esitetään Tukiaseman Jannen antamana tietona:
"Meillä on ollut jo aikaisemmin suuria vaikeuksia pitää palvelinta pystyssä
suuren käyttäjävolyymin ja vanhahtavan tekniikan vuoksi. Tällä hetkellä
olemme vaihtamassa koko sivuston alustaa uuteen. Pyrimme saamaan sivut
vakaaseen käyttökuntoon mahdollisimman nopeasti, mutta tarkkaa aikaa emme
valitettavasti osaa sanoa."
Tiedä tuosta sitten.
UrpoMilloin Jannelta on tuollainen tieto tullut? Toivotaan että foorumi avautuisi vielä tämän vuoden puolella. Itseänikin harmittaa kun ei yhtään tiedä mitä ihmisille kuuluu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663