Hurmaava hulluus

kaaru

haihtuuko tämä tunne
kuin kaste aamuun
en tahdo rakastaa turhaan
pakenen metsään ajatuksineni

yritämme salata kaiken
uteliaana kysytte
mikä mieltämme painaa
kun rakkaus näkyy kasvoiltamme

lämpimänä tuulena
kuljet minussa
siniset silmäni
loistavat Sinusta

hurmaava hulluus
rakkaus

11

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palanaavaa

      ..kysyä Arvokkaasti, että mikä mättää meissä. Hieno on runosi nytkin, kaunis.

      Oikein hyvää viikkoa ja sinisille silmillesi monta pikkuriikkistä "hulluutta".

      • kaaru

        olen otettu sanoistasi
        ja pilke sinisissä silmissäni
        suuntaa pihatöihin:)


    • *MURUKULTA*

      Jo otsikko laittoi jännittämään mitä tuleman pitää ja ei kyllä tarvinnut pettyä!
      Se oli sitä miltä minusta tuntuikin.
      Lentävää ja kevyenkevyttä rakkautta - optimismia, joka välittyy tekstistäsi tänne asti!

      .."lämpimänä tuulena
      kuljet minussa
      siniset silmäni
      loistavat Sinusta
      hurmaava hulluus
      rakkaus "

      Näih se oh! ;)
      Ja hymyn tässä väkisinkin saa,
      Runosi on paikkansa ansainnut!
      Tämä on hyvä! :)

      • kaaru

        Kiitos sanoistasi
        laitan hymyn sinne
        pilvisen taivaan alta
        paljastui aurinko
        ainakin hetkeksi:)


      • *MURUKULTA
        kaaru kirjoitti:

        Kiitos sanoistasi
        laitan hymyn sinne
        pilvisen taivaan alta
        paljastui aurinko
        ainakin hetkeksi:)

        .."haihtuuko tämä tunne
        kuin kaste aamuun
        en tahdo rakastaa turhaan
        pakenen metsään ajatuksineni"..

        Suomalainen saa olla onnellinen että metsiää on ympärillä vaikka kuinka.
        Vastauksia moniin kysymyksiin ja mielenrauhaa aatoksiin sieltä saa,
        kun vain osaa sinne oikealla menttaliteetillä sinne mennä.

        Metsä on 'voimapaikka'. Ja sinne sinäkin runossasi menit - herkkä vaisto sinne vei! :D


    • *laudi*

      Nimitys rakkaudelle :)) ja kyllä. Rakkaus.
      Se näkyy kasvoiltamme

      kiitos

      • kaaru

        Hurmaavat kiitokset Sinulle
        täältä Kaakonkulmalta
        oli hauska heti aamusta
        katsella ikkunasta
        kun orava ajoi tinttejä
        aidan päällä

        leikkisä luonto ikkunan takana:)


    • Rakastamisen tuskaa

      Miten sitä sydän
      pieni jaksaa kantaa?

      kaaru

      Oisko tuo sydän uskottu,
      rakkauden asunnoks?

      Kyllä se on
      "hurmaava hulluus"
      "rakkaus"

      PS.Tääläki lehdet irroittaneet otteestaan, nyt vois vaikka heittää kuperkeikkaa lehtikasoissa.
      Sinulle ihanaa antoisaa aikaa, rakkaus silmistä loistakoon.

      • kaaru

        aurinkoiset kiitokset Sinulle
        on taas uusi aamu
        talvi kolkuttelee ovea
        sydän väreilee odotusta
        kaiken kauniin

        Kiitos


    • täti villasukka

      Kaihoa, oih!
      Ihan pisti värisemään.
      Lisää tällaisia:)

      • kaaru

        niitä värinöitä odottaa
        talven tullessa haluaa käpertyä
        lämpimään syliin
        piiloon kaikelta kylmältä

        täti nyt myös runoilemaan
        jään odottamaan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe