tietääköhän kukaan paljonko on valmismatkat maksanu kesällä samuin suuntaan?
matkat tulevat myyntii vasta tuossa marraskuun puoli välin jälkeen ja olisi tietty
ihan mukava saada tietää paljonko rahaa pitäisi varata ennenkuin matkan menee varaamaan :)
kiitokset etukäteen jos jollain on muistikuvia vaikkapa viime kesän hinnoista :D
kesä samuilla..
3
414
Vastaukset
- รถ มอเตอร์ไซค์
suosittelisin ehdottomasti ns omatoimimatkaa, varsinkin kesällä hintataso alhaalla (low-season)
suorat lennot Bangkokiin maksanee 500-600e....bkk-samui-bkk luokkaa 40-50e ja majoitus tasosta riippuen 50-70e/viikko ylöspäin...- pieni tarkennus
Kesäkuukaudet ovat Low-season aikaa Thaimaassa, mutta itse itse asiassa eivät Samuilla. Samuilla on kesällä hyvät säät. Esimerkiksi huomattavasti paremmat kuin suhteellisen lähellä, mantereen toisella puolella, Phuketissa. Näin ollen - matkailija virtojen mukaan - Low-, Hi-, ja Peak-season kaudet hotellien hinnoittelussa ajoittuvat Samuilla hieman toisin kuin muualla Thaimaassa. Marraskuu on Samuilla ehdoton piikkikuukausi, mitä sateisiin tulee, en suosittele jos nyt ei välttämättä halua nauttia trooppisista myrskyistä.
Kuten edellinen kirjoittajakin, lähtökohtaisesti, etenkin jos loma kestää enemmin kuin sen pakettimatkalaisten kaksiviikkoa, suosittelen ehdottomasti ns. omatoimimatkaa. - paasipe1
Amputoitu asiaakkani on elellyt periaatteella 1 ege ruokaan ja 1 ege majoitukseen.
Epäilin asiaa, mutta hän tuli samaan aikaan Phuketiin kun minä ja vaimoni. Ajankohta oli marraskuun loppu ja joulukuun alku 2005.
Piti tulla bussilla tms. systeemillä Bangokista, mutta löysi lennon 20 egee ja otti sen.
Olimme sopineet tapaamisen Karonilla tietty ilta.
Sinne hän saapui mopolla!
Oli ottanut huoneen saaren vastarannalta ihan tavallisesta kylästä. Oli itse asiassa parempi huone kuin meillä.
Sellaine perhemajoitus. Oma huone, yhteissuihku ja vessa. Mahtava terassi yhdessä perheen kanssa. Ei muita asiakkaita.
Hänen budhetillaan yläkantissa - 3 euroa yö! Sisältäen mopon???
Vietettin päivä siinä hänen lähellään.
Ruokailu oli hauska.Kadun toisella puolella. Haettiin juotavat 7 elevenistä ja sitten ....osoitteli sormellaan mitä haluaa. Riisiä, possun lihaa jne.
"Kokki" toi kaikille keitot, salaatit ja pöydässä oli paikallisia snäksejä. Siis salaatteja yms.
Jannelle iso ruoka ja minulle vaimoni kanssa keitto ihanien lisukkeiden kera.
Tuoksu oli ihana ja maku taivaallinen!
Koko lasku oli sitten 66 senttiä!!!!!!
Homma on videolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869