Treffejä päivitetään

Suomi24toimitus

Myös Suomi24 Treffeistä julkaistaan tänään uusi versio. Päivityksen takia palvelussa saattaa olla lyhyitä katkoja klo 13.00 - 14.00.

Pahoittelemme katkoksista aiheutuvaa haittaa.

27

2332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällistynyt

      Huhuuu? Onko joku testannut noita treffien uusia värejä todellisuudessa?
      Luetut ja lukemattomat viestit eivät oikein erotu toisistaan ja ulkoasu on muutenkin hieman sekava....

      • Harmistunut

        Uusi vaaleansininen väri ei varsinkaan teksteissä toimi. Entinen fonttikin oli selkeämpi. Nyt treffejä on vaikea lukea! Toivon todella, että Suomi24 suhtautuu vakavasti näihin palautteisiin. Sisäänkirjautumisestakin on nyt tehty mutkikkaampaa, ja ainakin minä saan vähän väliä sellaisia ilmoituksia, että tunnuksissani olisi jotain ongelmia. Silti on aina kirjannut sisään. Outoa.


    • Hmmm

      Päivityksen myötä sivusto ei ainakaan itselläni näy kunnolla, jos käyttää selaimessaan mainostenesto-ohjelmaa (Firefox/adblock ) kaikki taustat häviävät eikä mitään kuvakkeita näy. Aikaisemmin ei tätä ongelmaa ollut. Jos sallii mainosten näkymisen, niin sitten näkyy "normaalisti". Mainoksia ihan tajuttomasti ja huonosti sijoteltuna, tulee todella sekava vaikutelma.

    • Kysyjä

      Hei,
      Miksi viestien otsikoissa vaalean sininen väri ja lukematon viesti vain vähän tummempi? Hankalaa huomata onko luettu tai ei ja muutenkin vaaleansininen on hankalasti luettava eli liian hailea...
      Muutokset ovat tervvetulleita, jos ne tuovat parannusta, mutta huononnukset eivät innosta...

    • poissa...

      olen näköjään online, vaikka olen kirjautunut ulos O__o ?
      olen toistanut tämän, kirjautunut uudestaan sisään ja "kirjaudu ulos", mutta edelleen online!

      • Takaisin entiseen!

        Huomata olevansa online vaikka on kirjautunut ulos... Käynnistin koneenikin uudelleen saadakseni itseni ulos mutta aina vaan online-tilassa.... No täytyy vielä tehdä kokonaan sammutus ja katsoa mitä siitä tapahtuu... muutenkin mielestäni sivut huononivat huomattavasti.
        Ehkä kannattaisi harkita paluuta entiseen!!!


      • onnetonta
        Takaisin entiseen! kirjoitti:

        Huomata olevansa online vaikka on kirjautunut ulos... Käynnistin koneenikin uudelleen saadakseni itseni ulos mutta aina vaan online-tilassa.... No täytyy vielä tehdä kokonaan sammutus ja katsoa mitä siitä tapahtuu... muutenkin mielestäni sivut huononivat huomattavasti.
        Ehkä kannattaisi harkita paluuta entiseen!!!

        edes palautelomakkeen lähettäminen ei onnistu vaan useista yrityksistä huolimatta päätyy aina virhetilanteeseen... toisaalta näinhän saadaan tietty vähemmän palautteita...


      • tympääntynyt S24:ään

        Joo laittakaapa kuntoon tuo online/offline systeemi! Valot palaa näköjään vielä tunteja uloskirjautumisen jälkeen. Ei kiva.


      • Harmistunut
        Takaisin entiseen! kirjoitti:

        Huomata olevansa online vaikka on kirjautunut ulos... Käynnistin koneenikin uudelleen saadakseni itseni ulos mutta aina vaan online-tilassa.... No täytyy vielä tehdä kokonaan sammutus ja katsoa mitä siitä tapahtuu... muutenkin mielestäni sivut huononivat huomattavasti.
        Ehkä kannattaisi harkita paluuta entiseen!!!

        Minäkin huomasin nyt, että olen yhä online, vaikka olen kirjautunut ulos. Olipa hyvä, että sain tietää asiasta tämän keskustelun kautta! En ole ehtinyt käyttää uudistettuja treffejä kuin omalla koneellani.

        Hyvä ylläpito, tehkää jotain!


      • ei kivaa
        Takaisin entiseen! kirjoitti:

        Huomata olevansa online vaikka on kirjautunut ulos... Käynnistin koneenikin uudelleen saadakseni itseni ulos mutta aina vaan online-tilassa.... No täytyy vielä tehdä kokonaan sammutus ja katsoa mitä siitä tapahtuu... muutenkin mielestäni sivut huononivat huomattavasti.
        Ehkä kannattaisi harkita paluuta entiseen!!!

        sama ongelma täälläkin....vaikka kirjautuu ulos,niin seuraavana aamunakin on online-tilassa.Muutenkin sivut meni paljon huonompaan suuntaa.Ei oikein jaksa ymmärtää,miks pitää aina olla uusimassa sivustoja jos aikasemmat toimii kohtalaisesti.Nyt menee varmaan taas kauan ennenkuin tämä päivitysversio edes jotenkin toimis.Kaikenhuippu on Tositarkoitus-paketin ostaneet.......mitä vastinetta saavat rahoilleen? P..KAA !!!!


    • justforfun

      todella sekavaa, käyttäjien määrä eikun kasvaa kun kaikki jäävät online tilaan kuten tuolla jo aikaisemmin todettu, ja kaikki muutkin kommentit pitävät paikkansa väreineen yms.
      s24 ylläpitäjät: yrittäkää nyt ihmeessä parantaa näitä sivustoja eikä näin kuten nyt on käynyt huonompaan suuntaan!

      • just one of hundreds

        poistaa profiili kun näkyy online, vaikka on monta kertaa kirjautunut ulos. : (


      • palautteenantaja
        just one of hundreds kirjoitti:

        poistaa profiili kun näkyy online, vaikka on monta kertaa kirjautunut ulos. : (

        Sama online ongelma jatkuu tänäänkin - ahdistavaa!!!!


      • elämään
        palautteenantaja kirjoitti:

        Sama online ongelma jatkuu tänäänkin - ahdistavaa!!!!

        tämä sininen vaaleaväri on tosi huono vaihtoehto näin värien maailmassa. Vaihtakaa se pian toiseen...


    • zeitikka

      Ihmettelen miksi jää online tilaan vaikka on kirjautunut ulos! Se saattaa kestää jopa vuorokaudenkin vaikka oikeesti ei siellä olekkaan.Mistä johtuu ja harhauttaa ja keljuttaa ystäviä jotka luulee että on online tilassa ja haluaisi viestitellä muttei saa vastausta kun ei ole oikeesti siellä!!

    • aktiivi45

      olette jo päivittänyt sivustonne kauan sitten?Sivustojen toiminnot edelleen HUUHAATA,eli onko teillä mitään meneillään asian korjaamiseksi,TUSKIN.Näennäisesti jotain mukamas teette,jotta saatte mainosrahanne,mutta kuluttajalle niistä toiminnoistanne ei ole mitään hyötyä,päinvastoin.
      Noin 2vuotta sitten sivustonne toimivat aikas kivuttomasti,miksi ette palaa siihen järjestelmään? Olisi sivujen käyttäjätkin tyytyväisiä.

      OLISI KIVA SAADA JOTAIN INFOA teidän puolelta asian parantamiseksi,mutta taitaa jäädä haaveksi sekin asia.

      • Yhä ymmällään

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi esimerkiksi online-valot palavat muille käyttäjille edelleen turhaan. Eikö Suomi24:n pitänyt korjata ongelma? Vaikka uloskirjautuminen toimiikin, ei ole kiva arvailla, onko toinen oikeasti online vai ei.

        Mikä on tilanne? Sanokaa edes jotain, olkaa kilttejä!


      • Ymmällään yhä...
        Yhä ymmällään kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi esimerkiksi online-valot palavat muille käyttäjille edelleen turhaan. Eikö Suomi24:n pitänyt korjata ongelma? Vaikka uloskirjautuminen toimiikin, ei ole kiva arvailla, onko toinen oikeasti online vai ei.

        Mikä on tilanne? Sanokaa edes jotain, olkaa kilttejä!

        Ei nuo mitään tee asian parantamiseksi........eivätkä myöskään tiedota/kommentoi asiasta mitään.Kyllähän ihmiset jo alkaa näiltä sivuilta muualle valumaan,näkeehän sen profiilien määrästä.Vaikka joka päivä uusia profiileja tulee parisen sataa,niin kokonaismäärä sen kuin laskee.


      • mamma..
        Ymmällään yhä... kirjoitti:

        Ei nuo mitään tee asian parantamiseksi........eivätkä myöskään tiedota/kommentoi asiasta mitään.Kyllähän ihmiset jo alkaa näiltä sivuilta muualle valumaan,näkeehän sen profiilien määrästä.Vaikka joka päivä uusia profiileja tulee parisen sataa,niin kokonaismäärä sen kuin laskee.

        Onko tällaisia vastaavia juttuja kuin suomi24 ja missä osoittees....?Minäkin kokeilisin niitä.


      • toimii...
        mamma.. kirjoitti:

        Onko tällaisia vastaavia juttuja kuin suomi24 ja missä osoittees....?Minäkin kokeilisin niitä.

        poistin profiilini täältä ja siirryin Iskuri-treffeihin.Se tuntuu toimivan ihan hyvin eikä ole turhia toimintoja,kuvan saa ladattua ja annettua tarpeeksi tietoa itsestään.Viestittely kylläkin tapahtuu sp:n kautta ja profiilin voi uudistaa vaikka joka päivä,jolloin se näkyy listan kärjessä.


    • Kysyjä-

      olen kuin online- tilassa monta tuntia, vaikka olen kirjautunut ulos? Koska tämä körjutuu?

    • ei onnistu

      ei sitten niin millään.Mikä mättää kun:ole tehnyt käyttäjätunnuksen aivan oikeaoppisesti,kun kirjaudun suomi 24.seen ja menen etusivulla olevaan paikkaan missä on loota>luo oma treffiprofiili

      • sarianna 23

        Mikä mättää,olen myös yrittänut luoda profiilia kolmen vkon ajan.Koko ajan tulee lopuks vastaus vain,et pahoittelemme teknisiä ongelmia,yritä hetken kuluttua uudelleen,tää systeemi taitaa olla ihan pers....tä


      • jaa.....
        sarianna 23 kirjoitti:

        Mikä mättää,olen myös yrittänut luoda profiilia kolmen vkon ajan.Koko ajan tulee lopuks vastaus vain,et pahoittelemme teknisiä ongelmia,yritä hetken kuluttua uudelleen,tää systeemi taitaa olla ihan pers....tä

        Älä hermostu,kyllä EHKÄ sivut ens vuonna toimii jotenkin.Veikkaan kylläkin loppuvuotta......Nämä Suomi24:sen sivuthan on nykyään vaan ihmisten kusetusta varten.


    • ja heh....

      vai yli 100000 profiilia,vähän liioittelua.Kokoajanhan aktiivi käyttäjien määrä vähenee.Suuri profiilien määrä johtuu huuhaa-profiileista.
      Pari päivää kun sivuja katselee,niin kokoajan profiilien määrä laskee enemmän kuin uusia tulee.Kyllä Suomi24 on haukannu sontaa,tai sitten se on tarkoituksenmukaista kun jonkinaikaa saivat rahastettua ns. tositarkoitus-asiakkailla.

    • wavering

      En millään tahdo monin ajoin kirjautumaan treffeihin. Jos olen kirjautunut ja yritän treffeihin, järjestelmä viskaa minu ulos kirjautumisesta. Jos olen treffien etusivulla ja yritän kirjautua, järjestelmä viskaa minut etusivulle. Missä vika????

    • jaques22

      kuinka kauan kestää että profiili poistuu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe