Treffien uusi versio

Suomi24toimitus

Suomi24 Treffeistä on nyt julkaistu uusi versio. Palvelun ulkoasua on uudistettu ja erityisesti Tositarkoituksella-paketin tilaamista on tehty helpommaksi. Tässä listattuna palvelun tärkeimmät uudistukset:

* Treffeissä on nyt käytössä uusi ylänavigaatio. Sama ylänavigaatio löytyy myös Keskustelusta ja Suomi24 etusivulta. Jatkossa kirjautuminen Suomi24:n palveluihin käy aina samasta paikasta. Myös Navigointi eri palveluiden välillä on helpompaa. Sama ylänavigaatio tuodaan vaiheittain myös kaikkiin muihin Suomi24:n palveluihin.

* Tositarkoituksella-paketin esittely on uusittu. Nyt esittelysivulla on näkyvissä entistä helpommin, mitä etuja Tositarkoituksella-paketin tilaajat saavat. Käy tsekkaamassa uusi esittely- ja tilaussivu.

* Tositarkoituksella-paketin hinnoittelua on muutettu. Nyt voit tilata paketin kuukaudeksi edulliseen 9,95 euron hintaan tai kahdeksi viikoksi hintaan 5,95 euroa.

* Olemme keränneet Suomi24 Treffeissä tavanneiden pariskuntien tositarinoita. Voit lukea heidän tarinoitaan täältä. Jos sinä olet tavannut rakkaasi Treffeissä ja haluat kertoa tarinanne, osallistu kilpailuun. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kylpylälahjakortti. Lue lisää kilpailusta.

Treffien kehitystä jatketaan, joten palautetta uudesta palvelusta kannattaa kirjoittaa tälle palstalle.

Tervesin
Suomi24

86

8451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliajolla58

      välillä mahdotonta kirjautua ulos eli ei noteeraa ollenkaan kirjautumista! On kokoajan vain Online tilassa!

    • silmät väsyy

      mainoksia hyppii "silmille" ainakin minun koneella? Ja olen kuulemma kirjautuneena, vaikka kone on kiinni?

    • tehkeejottain

      tehkää please nyt jo jotain ettei kaikki jää online tilaan!
      Lopen kyllästyneet poistavat jo profiileitaan tämän takia, ei liene se tarkoitus!

      • hyvä idea

        ellei tee mitään vähään aikaan, painele mitään nappulaa, kuten fb:ssa, jossa joutuu aika tiheästi kirjoittautumaan uudelleen sisään, ellei tee mitään, vaan tuijottaa telkkaria...

        jos nyt ymmärsin oikein;

        tosin olen joskus itse nukahtanut ja aivan vahingossa jäänyt on-line aamuun asti.


      • alkaa ärsyttää

        Monta tuntia sitten kirjautunut ulos treffeistä ja vieläkin muka olen online-tilassa....On se ihme,ettei näitä sivuja saada koskaan toimimaan kunnolla.


    • lady100

      miten treffeihin pääsee kirjautumaan siään, minulla ei näy mitään kirjautumispaikkaa

      • Päätä särkee

        Kyllä pääsee kirjaantumaan. Laatikot on oikeassa yläkulmassa, mutta ei näy kuin haukansilmillä. Syy on nämä päänsärkyä aiheuttavat vaaleansinivihreä -värisössö.

        KORJATKAA samanniminen css -tiedosto niin saatte järkevättät värit samantien koko sivustolle.


      • päätä särkee
        Päätä särkee kirjoitti:

        Kyllä pääsee kirjaantumaan. Laatikot on oikeassa yläkulmassa, mutta ei näy kuin haukansilmillä. Syy on nämä päänsärkyä aiheuttavat vaaleansinivihreä -värisössö.

        KORJATKAA samanniminen css -tiedosto niin saatte järkevättät värit samantien koko sivustolle.

        Ulkoasu jo vuonna 2005 oli PALJON paremi, luettavampi ja selkeämpi. Tässä näyte vuodelta 2005:

        http://web.archive.org/web/20050214022228/www.suomi24.fi/

        Tässäkin on jo tosin havaittavissa tuota sinivihreärakkautta, mutta syöttökentät sentään erottuivat, ulkoasu oli luettava ja asettelu looginen. Tuosta luettavuudesta jos saisi jotain takaisin...


    • jaka64

      Hei,
      kun kirjaudun ulos treffilinjoilta, niin silti profiilini jää aktiiviseksi linjoille!?
      Soitin perjantaina asiasta ja vika kuulemma oli jo tiedossa, mutta tilanne ei ole vielä korjaantunut.
      Vieläkö asialle tehdään jotain?

    • xcvb

      On muuten tosi upea idea laittaa valkoselle pohjalle teksti valkoisella. Eikös se nyt olis sitten ihan sama jättää tekstit kokonaan poiskin?

    • tto

      toivottavasti tiedostatte että kun ulos loggaantuminen ei onnistu vaan jää online tilaan se on myös tietoturvaongelma yleisillä koneilla!
      Kaikki eivät kuitenkaan ymmärrä/muista jne tyhjentää koneen välimuistia.

    • justjooo..

      ku hauskoja noi jutut,, miten onkaan et just joku kaveri on sanonut et mees ny kattoo iha huvikses treffeihin:))

    • Suomi24toimitus

      Monet käyttäjät ovat ihmetelleet, miksi profiili näkyy online-tilassa, vaikka käyttäjä olisi uloskirjautunut. Käyttäjän tila ei päivity muille käyttäjille enää yhtä nopeasti. Kyseinen ongelma korjataan mahdollisimman pian.

      Kyseessä ei kuitenkaan ole tietoturvaongelma, sillä uloskirjautuminen toimii oikein. Ainoastaan käyttäjän online tai offline-status päivity palveluun heti.

      • Optimistikko

        Ylläpito: Pyydän ystävällisesti, että vastaisitte muihinkin näissä keskusteluketjuissa yleisimmin esitettyihin kysymyksiin ja ihmettelyihin. Haluaisin kuulla perustelut esimerkiksi luettavuutta heikentäville värivalinnoille ja sisäänkirjautumiskäytännön muuttamiselle (enää vain yksi sisäänkirjautuminen kaikkiin palveluihin).

        Haluattehan tekin aidosti kehittää tätä palvelua ja taata käyttäjien tyytyväisyyden? Kiitos jo etukäteen! Luotan teihin.


      • PROFIILIni??????????

        MINNE ON PROFIILINI KADONNUT????? EN ole sitä poistanut!!!!
        Miksei vastata koskaan vaikka ilmoitetaan häiriköstä joka laittelee vitun huora viestejä yms.


      • PULASSA..
        PROFIILIni?????????? kirjoitti:

        MINNE ON PROFIILINI KADONNUT????? EN ole sitä poistanut!!!!
        Miksei vastata koskaan vaikka ilmoitetaan häiriköstä joka laittelee vitun huora viestejä yms.

        VOIKO OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ ENTINEN MIESYSTÄVÄNI ON TEHNYT MUSTASUKKAISUUDESAAN PROFIILEJA SUOMI 24 TREFFIT PALSTALLE JA VASTAILEE NIMISSÄNI???
        Iskuriin hän on ainakin laatinut ilmoituksia nimissäni ja muidenkin naisten nimissä ja vastailee miesten viesteihin valehtelee keksii ihan sairaita juttuja mustasukkaisuudessaan uhkailee jos et vastaa puhelimeen hän laittaa taas ilmoituksen ja kirjoittelee kaikkea valhetta..


      • PROFIILINI??????????
        PULASSA.. kirjoitti:

        VOIKO OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ ENTINEN MIESYSTÄVÄNI ON TEHNYT MUSTASUKKAISUUDESAAN PROFIILEJA SUOMI 24 TREFFIT PALSTALLE JA VASTAILEE NIMISSÄNI???
        Iskuriin hän on ainakin laatinut ilmoituksia nimissäni ja muidenkin naisten nimissä ja vastailee miesten viesteihin valehtelee keksii ihan sairaita juttuja mustasukkaisuudessaan uhkailee jos et vastaa puhelimeen hän laittaa taas ilmoituksen ja kirjoittelee kaikkea valhetta..

        YRITIN SOITTAA NUMEROON 0600 0 1234 2 EUROA MINUUTTI JA KYSELYJÄ OLEN LAITTANUT PALAUTTEESEEN MUTTA EI KUKAAN VASTAA PUHELIMEEN EIKÄ VIESTEIHIN?????????????????????
        PROFIILINI ON HÄVINNYT


    • aktiivi käyttäjä

      Kyllä nyt on taas nämä sivut "kehitetty" huomattavasti huonompaan suuntaan.Ehkäpä tällä pyritään siihen,että käyttäjien määrä vähenisi.Monihan on jo poistanutkin profiilinsa sivujen toimimattomuuden takia ja siirtyneet muihin foorumeihin.

    • yks treffiläinen

      Treffit 24:sta ilmoittaisin samasta, mistä moni. Online-tilassa pysyy jopa 2 h poistumisen jälkeen!?
      Viestejä tullut, odotellen vastausta, vaikka online-tilassa en ole.

      Toivotaan, että sen saa korjattua.

      • sain tarpeekseni

        poistin profiilini,niin kuin moni muukin tehnyt ja tekee.Aika huonoon suuntaan on suomi24-sivut menny,harmi.Ei kun muille palstoille siirtyminen mulla.


    • määähyä6

      vai mikä on, kun sinne ei pääse, vaikka oli jo siellä--pihalle heitettiin ja nyt ihan outo sivu vaikka millä selaimella menis.

    • Tosi on!

      On siis syvältä, ja useat ovat niin syvällä ettei ulos tule- jos sopimusta ei rikota!

    • "mari"

      suomi 24 treffipalsta kaipaisi mielestäni uudistusta siihen että olisi oma palsta liikuntarajotteisille,kipukroonikoille,yleensäkin jonkun sairauden rajoitteisille.Ihanteellinen olisi kyseisille henkilöille yhdistetty keskustelu ja treffipalsta.

    • itsekseen??

      Onko kellekään käyny niin että piilotettu profiili ois aktivoitunu itsekseen näkyville?

    • bugg79

      Tätä viestiä lukenut nyt pari päivää, kun olen yrittänyt päivittää treffien profiilia:

      Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

      • VASTATKAA

        Miksi profiilini on hävinnyt suomi 24 treffi palstalta ... ja miksei paulautteisiin ole koskaan vastattu, vaikka olen
        ilmoitellut monet kerrat entisesta mies ystävästäni joka haukkuu vitun huoraksi yms. mustasukkaisuudessaan laittelee viestejä, koska tietää profiilini.. onko hän voinut poistattaa profiilini mustasukkaisuudessaan???????????????????????????????


    • Fedele.da.fidarisi

      Eihän tota maksullista TOSI juttua voi ottaa, kun ei saa ladattua edes kuvaa profiiliinsa:((

    • PROFIILINI??????????

      PROFIILINI ON HÄVINNYT??????????
      KUKAAN EI VASTAA PALAUTTEESEEN KOSKAAN PUHELUIHIN 2 EUROA MINUUTTI

    • pitäjille

      Voisiko mitenkään ajatella, että SUOMI24 ottaisi käyttöön allaolevan The Straits Times-lehden käyttämän varoituksen omilla keskustelusivuillaan? Ei siinä olisi kyse sananvapauden rajoittamisesta vaan palsta todella tarpeellisesta siistimisestä. Vai vaikuttaisiko se mainosten määrään vähentävästi?




      Warning: Any user who posts offensive or irrelevant comments will be banned from this Discussion Board.

      • Kuiva Olli

        Ei ota. Ateismi-palstaakin vaivaa sama rasistinen häirikkö jo 9:ttä kuukautta.

        Suomi24 tukee nimimerkittömien häiriköiden toimintaa, koska yksi häirikkö tuo 1001 nimimerkillään mainostajia, koska mainostajat ovat kiinnostuneet eri käyttäjien(nimimerkkien) määrästä.

        Suomi24, vastatkaa JA korjatkaa JOS olen väärässä. Aikaa on vuorokausi!


    • koti-metsa

      Itselläni on hävinnyt myös kaikki. Kirjaantumisen jälkeen sivulle antaa vain valita haun ja etusivun. Viestejä tai omaasivua en löydä enään????
      Paska palvelu näköään!!

    • Latasin uuden kuvan treffeille, mutta se ei kuitenkaan ole etusivulla...kun menen valokuvat, niin siellä näkyy uusi kuva?!?! Hyväksytty on, mutta vanha kuva on ja pysyy...

    • TakkuTakiainen

      Kiitos ihanasta palvelusta vaikken paljon riiausta löydäkään tämän kautta koska olen ruma ja vastenmielinen!

      Mutta palvelu on mainio! Ja uudistuxet aina hyvästä!

      • YUKKB

        MIKSISUOSIKKILISTALLE VAIVALLA SIIRTÄMÄNI PROFIILIT AINA TYHJENNETÄÄN ILMAN LUPAANI?
        oLEN HUOMANNUT ETTÄ AINA SE RAJATAAN 20 PROFIILIIN?
        mIKSI ETTE REILUSTI KERRO JOS SIIHEN ON RAJAUS???? TURHAA TYÖTÄ, AINA KATOAA SAMAT PROFIILIT, SITEN LÖYDÄN NE HAUN KAUTTA UUDELLEEN, SAMA JATKUU UUDESTAAN VAAN!!!


    • ingenjörgen

      Google Cromella tulee _aina_ viesti
      "Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen."

      Luulin vian johtuvan iltaruuhkasta, koska päivisin se toimi kännykällä (jossa normi netti) tarkastaessa. Kesti pari viikkoa ennen kuin tajusin testata kännykällä silloin kun olen koneen ääressä ja tosiaan koneella ei toiminut mutta kännykällä kyllä. Myös tietokoneen Firefoxilla toimi.

      Sinänsä mielenkiintoista, jos palvelinohjelmisto jo tunnistaa jonkin "vian" ja kertoo sen johtuvan palvelusta eikä selaimesta. Jos se herjaisi rehdisti "Emme tue emmekä hyväksy selaintasi", tietäisi käyttäjä käyttää toista eikä vain turhaan "yritä hetken päästä uudelleen".

      • Ymmällää

        Olen monta päivää yrittänyt päästä treffeihin chromella mutta tulee juuri tuo ilmoitus. Kyllä se on ennen toiminut ihan hyvin. No nyt täytyy yrittää kokeilla jollain muulla selaimella


      • xmoira
        Ymmällää kirjoitti:

        Olen monta päivää yrittänyt päästä treffeihin chromella mutta tulee juuri tuo ilmoitus. Kyllä se on ennen toiminut ihan hyvin. No nyt täytyy yrittää kokeilla jollain muulla selaimella

        Sama vika ja Chromea käytän. Vaihdan selainta. Muut osiot kyllä aukee Chromellakin. Mälsää.


      • chromettaja
        Ymmällää kirjoitti:

        Olen monta päivää yrittänyt päästä treffeihin chromella mutta tulee juuri tuo ilmoitus. Kyllä se on ennen toiminut ihan hyvin. No nyt täytyy yrittää kokeilla jollain muulla selaimella

        Voisikohan vian korjata? Ihmiset kuitenkin käyttävät chromea...


    • Mikään poisto-nappula ei toimi. Olen saanut niitäkin meilejä, jotka olen aikoja sitten poistanut. Muistaakseni 9.2.09 on vanhin tiedoite. Ei sitten poistu kirveelläkään. Luulis olevan tilaa säästävää, jos viestit ja muut pois haluttavat todella poistuis bittiavaruuteen.

      Viestit, kaverikutsut, sinulle näkyvät.
      - Miksi viestit eivät ole omanaan ja noit kaksi muuta muualla.

      Aloittakaan korjaus perusasioista. Kyllä Suomi24:lla on aiemmin sivut toimineet. Kokemusta kohta 10 vuoden edestä. On tottakai hyvä asia että mennään eteenpäin, mutta menetätte suotta profiileja, siis asiakkaita. Edellisessä versiossa ei profiilien 'salaus' toiminut. Sen kun olisitte laittanut kuntoon, muuta ei olis tarvittu. Niissä näkyi jatkuvasti myös poistetut profiilit ja eri-ikäisten, joita hakin.

    • outojuttu

      Miten voi olla mahdollista, että systeemi on niin kaatunu, ettei ole 3 päivään päässyt treffi-osioon.

      • HERMO MENEE

        HITTO JA ODOTAN TÄRKEÄTÄ VIESTIÄ!!!! KORJAUSTA KEHIIN NIIN KU OLIS JO!!!


      • foogeli
        HERMO MENEE kirjoitti:

        HITTO JA ODOTAN TÄRKEÄTÄ VIESTIÄ!!!! KORJAUSTA KEHIIN NIIN KU OLIS JO!!!

        olisikohan aika saada homma pelittämään, jos aiheesta on jo täällä itketty monta kuukautta. ihan samaa herjaa minullekkin.


    • kyllästyny!

      kyllästyttää!! ei voi mitään tehdä ilman ongelmia... argh!!

      • kylästynyt

        Miksei Treffi osioon tai mihinkään suomi24 palveluun ei voi kirjautua vaikka olen rekisteröitynyt ja minulla on profiili treffi osiossa,homma pelitämään ja heti,kyllä nyt kyrsii.


      • SmirnoffIce
        kylästynyt kirjoitti:

        Miksei Treffi osioon tai mihinkään suomi24 palveluun ei voi kirjautua vaikka olen rekisteröitynyt ja minulla on profiili treffi osiossa,homma pelitämään ja heti,kyllä nyt kyrsii.

        Eihän tämä toimi yhtään. Koko ajan tulee ilmoituksia

        Service Temporarily Unavailable

        The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

        Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

        tai

        404 Not Found
        /error/503/ was not found on this server.

        Klikkaat sitten profiileja tai käytät hakua tms.

        Ja välillä joku virheilmoitus proxyista, varsinkin kun yrittää mennä katsomaan reffiprofiilien kuvia.


    • !Mies3

      yritän kirjautua suomi treffi tulee heti tuntematon virhe mitä teen minä juttuun kyllä pääsen mutten treffiin

    • Ihmettelijä390345

      Onkohan tuo treffit osio nyt miten vaiheessa, kun ei edes sinne koko sivulle pääse? Valittaa vain teknistä ongelmaa ja kehotetaan yrittämään hetken kuluttua uudestaan. Tuo hetki vain tuntuu nyt lähentelevän jo viikkoa, että onkohan asian korjaus missä vaiheessa?

      • MIKÄ VIKA

        ONGELMAAN EI SUOMI24 TIEDOTA MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

        JOTAIN VASTAUSTA TÄNNE, ETTÄ TIEDETÄÄN VAIHTAA MUILLE TREFFISIVUSTOILLE....CHROME-PELITTÄMÄÄN KANS!!!!!!!!!!!!


    • teppo.hyvarinen

      oisiko siellä nyt joku joka vastaisikin kysymyksiin???
      miksi moneen päivään ei ole päässy treffi-osioon???
      ei edes muodostamaan profiilia.....
      TÄH??

      • _reissari

        Joo reilu viikko on nyt odotettu "....kokeile kohta uudestaan"

        MUTTA mielenkiintoista oli että esim Helsinki-Vantaan lentokentältä pääsin treffi-sivustolla. Toisin kuin kotoa!

        Eli onko muilla samanlaisia havaintoja? Tai siis toimiiko treffi-sivut joillain?

        Hämmentävää!


      • rikkeki
        _reissari kirjoitti:

        Joo reilu viikko on nyt odotettu "....kokeile kohta uudestaan"

        MUTTA mielenkiintoista oli että esim Helsinki-Vantaan lentokentältä pääsin treffi-sivustolla. Toisin kuin kotoa!

        Eli onko muilla samanlaisia havaintoja? Tai siis toimiiko treffi-sivut joillain?

        Hämmentävää!

        viikkoon en ole päässyt treffi-osioon..

        olen kokeillut kolmesta neljästä eri paikasta (ja eri koneelta) mutta ei..

        Kyselin aikanaan Minä osion toimivuudesta, mutta en saanut siihen vastausta. Vastaako näihin kukaan?

        -koska te olette päässyt treffit osioon viimeksi?

        Suomi24 ylläpito, koska treffit taas aukeaa tai koska onglemista ilmoitetaan niin että mahdollisista onegelmista ilmoitetaan kaikille osapuolille.. (jos toinen pääsee, toinen ei pääse -voi tulla väärinymmärryksiä)..


      • rikkeki kirjoitti:

        viikkoon en ole päässyt treffi-osioon..

        olen kokeillut kolmesta neljästä eri paikasta (ja eri koneelta) mutta ei..

        Kyselin aikanaan Minä osion toimivuudesta, mutta en saanut siihen vastausta. Vastaako näihin kukaan?

        -koska te olette päässyt treffit osioon viimeksi?

        Suomi24 ylläpito, koska treffit taas aukeaa tai koska onglemista ilmoitetaan niin että mahdollisista onegelmista ilmoitetaan kaikille osapuolille.. (jos toinen pääsee, toinen ei pääse -voi tulla väärinymmärryksiä)..

        Sama täällä ei ole päässyt treffi-osioon viikkoon ja yrittänyt olen aina sama teksti. palvelusa on teknisiä ongelmia. Yritähetken päästä uudelleen.

        samperi tätä paikkaa......


      • Pettynyt!
        kas128 kirjoitti:

        Sama täällä ei ole päässyt treffi-osioon viikkoon ja yrittänyt olen aina sama teksti. palvelusa on teknisiä ongelmia. Yritähetken päästä uudelleen.

        samperi tätä paikkaa......

        Tehkää jotain tuolle treffi osiolle!!!
        En ole kolmeen päivään päässyt koko paikkaan ja täksi päiväksi piti sopia treffit erään ehdokkaan kanssa. Kiitos hei ja tuskin enään sitten joskus saan yhteyttä tähän ihmiseen kun luulee tietysti että itse tein oharit kun en edes pääse palstalle!!! Helvetin helvetti!!!
        Millon väittää että on ruuhkaa ja milloin väittää että systeemeitä korjataan tai jotain.
        Sähköpostiin ihme kyllä pääsin kahdennellakymmenellä yrittämällä joka sentään on tärkeä töitteni kannalta. Lähtee kyllä spostiKIN vaihtoon!!
        Ihmettelen miksi koko paikka ei ole jumissa kun vain treffi palsta eikä sekään ilmeisesti kaikilla. Miksi esim keskusteluun pääsee mutta treffipalstalle ei?
        Jos yrittäis taas mutta tekee ilmeisesti saman kun aiemminkin eli heittää ulos vaikka olisikin kirjautunut sisään.


      • foxyy91
        Pettynyt! kirjoitti:

        Tehkää jotain tuolle treffi osiolle!!!
        En ole kolmeen päivään päässyt koko paikkaan ja täksi päiväksi piti sopia treffit erään ehdokkaan kanssa. Kiitos hei ja tuskin enään sitten joskus saan yhteyttä tähän ihmiseen kun luulee tietysti että itse tein oharit kun en edes pääse palstalle!!! Helvetin helvetti!!!
        Millon väittää että on ruuhkaa ja milloin väittää että systeemeitä korjataan tai jotain.
        Sähköpostiin ihme kyllä pääsin kahdennellakymmenellä yrittämällä joka sentään on tärkeä töitteni kannalta. Lähtee kyllä spostiKIN vaihtoon!!
        Ihmettelen miksi koko paikka ei ole jumissa kun vain treffi palsta eikä sekään ilmeisesti kaikilla. Miksi esim keskusteluun pääsee mutta treffipalstalle ei?
        Jos yrittäis taas mutta tekee ilmeisesti saman kun aiemminkin eli heittää ulos vaikka olisikin kirjautunut sisään.

        Tosin olen yrittänyt jo parisen viikkoa päästä mutta ei mittään ole tapahtunu!!! -.-


      • Pettynyt!!!
        Pettynyt! kirjoitti:

        Tehkää jotain tuolle treffi osiolle!!!
        En ole kolmeen päivään päässyt koko paikkaan ja täksi päiväksi piti sopia treffit erään ehdokkaan kanssa. Kiitos hei ja tuskin enään sitten joskus saan yhteyttä tähän ihmiseen kun luulee tietysti että itse tein oharit kun en edes pääse palstalle!!! Helvetin helvetti!!!
        Millon väittää että on ruuhkaa ja milloin väittää että systeemeitä korjataan tai jotain.
        Sähköpostiin ihme kyllä pääsin kahdennellakymmenellä yrittämällä joka sentään on tärkeä töitteni kannalta. Lähtee kyllä spostiKIN vaihtoon!!
        Ihmettelen miksi koko paikka ei ole jumissa kun vain treffi palsta eikä sekään ilmeisesti kaikilla. Miksi esim keskusteluun pääsee mutta treffipalstalle ei?
        Jos yrittäis taas mutta tekee ilmeisesti saman kun aiemminkin eli heittää ulos vaikka olisikin kirjautunut sisään.

        Te jotka ette pääse treffi sivustolle niin käykää kirjoittamassa tänne joka päivä esim "miksi en pääse" aina uudestaan ja uudestaan. Eiköhän kun tänne tuhatkin viestiä tulee niin luulis että ylläpito vastaa joskus vaikka kiukussaan jos ei muuten.
        Niin miksi en taaskaan kun en kohta viikkoon ole päässyt treffit sivustolle???????????????????????????????????????
        Kiitos paljon kun pilasitte tapaamisen enkä varmaan koskaan saa enään yhteyttä tähän ihmiseen kun sivulle ei pääse.
        Miksi jotkut pääsee??????
        En ole mielestäni edes käyttäytynyt sivustolla sillä tavalla että minulta olisi pääsy evätty sinne vaan aina olen ollut asiallinen.


      • toinenpuoli
        Pettynyt!!! kirjoitti:

        Te jotka ette pääse treffi sivustolle niin käykää kirjoittamassa tänne joka päivä esim "miksi en pääse" aina uudestaan ja uudestaan. Eiköhän kun tänne tuhatkin viestiä tulee niin luulis että ylläpito vastaa joskus vaikka kiukussaan jos ei muuten.
        Niin miksi en taaskaan kun en kohta viikkoon ole päässyt treffit sivustolle???????????????????????????????????????
        Kiitos paljon kun pilasitte tapaamisen enkä varmaan koskaan saa enään yhteyttä tähän ihmiseen kun sivulle ei pääse.
        Miksi jotkut pääsee??????
        En ole mielestäni edes käyttäytynyt sivustolla sillä tavalla että minulta olisi pääsy evätty sinne vaan aina olen ollut asiallinen.

        Treffipalsta ei toimi minullakaan, et ilmeisesti ongelmia sivun toiminnassa...:(


      • p.uuhastelumeininki
        toinenpuoli kirjoitti:

        Treffipalsta ei toimi minullakaan, et ilmeisesti ongelmia sivun toiminnassa...:(

        Kolmella eri selaimella testattu ja kahdestakin eri paikkaa. Potkaisee aina vaan ulos. Samaa vikaa on ollut aiemminkin, mutta nyt taitaa olla räjähtänyt ihan kunnolla...


      • Pettynyt!!!
        p.uuhastelumeininki kirjoitti:

        Kolmella eri selaimella testattu ja kahdestakin eri paikkaa. Potkaisee aina vaan ulos. Samaa vikaa on ollut aiemminkin, mutta nyt taitaa olla räjähtänyt ihan kunnolla...

        Ylläpito hoi!!!!!
        Miksi en pääse sivustolle??????
        Ja jos joku sinne pääsee niin voisi kanssa kirjoittaa tänne että onko ollut ongelmia vai toiminut aina kun edelleen ihmettelen että sivulla on väkeä mutta ei vaan pääse?


      • Ei toimi ei
        Pettynyt!!! kirjoitti:

        Te jotka ette pääse treffi sivustolle niin käykää kirjoittamassa tänne joka päivä esim "miksi en pääse" aina uudestaan ja uudestaan. Eiköhän kun tänne tuhatkin viestiä tulee niin luulis että ylläpito vastaa joskus vaikka kiukussaan jos ei muuten.
        Niin miksi en taaskaan kun en kohta viikkoon ole päässyt treffit sivustolle???????????????????????????????????????
        Kiitos paljon kun pilasitte tapaamisen enkä varmaan koskaan saa enään yhteyttä tähän ihmiseen kun sivulle ei pääse.
        Miksi jotkut pääsee??????
        En ole mielestäni edes käyttäytynyt sivustolla sillä tavalla että minulta olisi pääsy evätty sinne vaan aina olen ollut asiallinen.

        Joo ei toimi ei...... Ei vaikka miten päin yritää!! :(


      • Ei toimi ei
        Ei toimi ei kirjoitti:

        Joo ei toimi ei...... Ei vaikka miten päin yritää!! :(

        Joo ei toimi edelleenkään, ei sitten mitenkään päin!! :(


      • Pettynyt!!!
        Ei toimi ei kirjoitti:

        Joo ei toimi edelleenkään, ei sitten mitenkään päin!! :(

        Nyt kokeilen eri koneelta ja eri puolelta suomeakin eikä vieläkään pelaa!
        Koska treffi sivustolle pääsee?


      • Pettynyt!!!
        Pettynyt!!! kirjoitti:

        Nyt kokeilen eri koneelta ja eri puolelta suomeakin eikä vieläkään pelaa!
        Koska treffi sivustolle pääsee?

        Te jotka ette ole päässeet treffi sivustolle niin kokeilkaa tätä eli en ole ikinä keksinyt itselleni nimimerkkiä kun se sitä joka kerta kysyy niin olen sen aina suoraan ohittanut. Nyt rekisteröin nimimerkin ja kokeilin sen jälkeen pääsyä treffi sivuille ja heti pääsin.
        Outoa jos se siitä oli kiinni mutta ainakin tämän kerran toimi. Kun ylläpito ei neuvo niin itse keksittävä.
        Kokeilkaa.


      • Ei toimi ei
        Ei toimi ei kirjoitti:

        Joo ei toimi edelleenkään, ei sitten mitenkään päin!! :(

        Ei toimi ei toimi ei toimi.............


    • tiesinhän...

      Nyt se sitten tapahtui..
      sokkotreffit poistettiin ja nyt tiedotetaan et on entistä helpompaaostaa tositarkoituspaketti..ja vielä halvalla....

      • Hi-Hats

        Google Chromen käyttäjät, näin saatte toimimaan.
        Menkää oikeaan yläkulmaan jossa jakoavaimen kuva, sieltä asetukset ja "tarkat säädöt" välilehti.
        Paina "poista selaustiedot" nappia ja laita ruksit kohtiin "tyhjennä välimuisti" "poista evästeet ja muut sivuston tiedot"
        Muista myös laittaa "poista tiedostot ajalta" kohtaan KAIKKI
        Tämän jälkeen paina nappia "poista selaustiedot"

        Volaa nyt toimii!
        (mutta jos ei vieläkään, päivitä chrome, se ei nimittäin osaa päivittää itse itseään)


      • Sätkylä
        Hi-Hats kirjoitti:

        Google Chromen käyttäjät, näin saatte toimimaan.
        Menkää oikeaan yläkulmaan jossa jakoavaimen kuva, sieltä asetukset ja "tarkat säädöt" välilehti.
        Paina "poista selaustiedot" nappia ja laita ruksit kohtiin "tyhjennä välimuisti" "poista evästeet ja muut sivuston tiedot"
        Muista myös laittaa "poista tiedostot ajalta" kohtaan KAIKKI
        Tämän jälkeen paina nappia "poista selaustiedot"

        Volaa nyt toimii!
        (mutta jos ei vieläkään, päivitä chrome, se ei nimittäin osaa päivittää itse itseään)

        Kiitos vaan mutta en uskalla alkaa ronkkimaan noita asetuksia :(

        Mitä ihmettä tarkoittaa "selaustiedot" jotka sieltä pitäisi poistaa? Tai "välimuisti" mikä pitäisi tyhjentää??

        Onpa hyvä "palvelu" kun pitää jo tietokoneenkin asetuksia alkaa muuttelemaan että pääsee sivulle! Enpä taida........................ Vähemmälläki vaivalla saa treffi-ilmoituksia johonkin!


      • Hi-Hats
        Sätkylä kirjoitti:

        Kiitos vaan mutta en uskalla alkaa ronkkimaan noita asetuksia :(

        Mitä ihmettä tarkoittaa "selaustiedot" jotka sieltä pitäisi poistaa? Tai "välimuisti" mikä pitäisi tyhjentää??

        Onpa hyvä "palvelu" kun pitää jo tietokoneenkin asetuksia alkaa muuttelemaan että pääsee sivulle! Enpä taida........................ Vähemmälläki vaivalla saa treffi-ilmoituksia johonkin!

        Tarkoittaa sitä että se pyyhkii vain tiedot missä internetsivuilla olet käynyt. Sivustot tallentavat sinun koneellesi tietoja ja ne ovat evästeitä.
        Yleensäkkin jos käytät jonkun koulun tai kaverin konetta niin pitäisi pyyhkiä juuri nuo kaikki käytön jälkeen, jos niitä ei pyyhi niin kaikki saavat selville esim. missä sivuilla olet käynyt ja myös käyttäjänimesi sivustoille.

        Ihan vaaraton homma kun seuraat vain ohjeita.


    • Hessu624

      sivua ei löydy, sivua ei löydy jne jne - näinhän tämä palvelu toimii.
      Jos pääset sisään, heittää ulos tai huomaat kirjoittamasi viestin kadonneen lähtemättä mihinkään...
      Joo, ilmainen on, mutta pe_ _ _ leen rasittava, ei tiedä milloin toimii ja milloin ei.
      Saa nähdä miten kauan tätä jaksaa.

      • ----

        Joo, palvelu ei todellakaan tunnu toimivan. Jos jossain vaiheessa pääsen kirjautuun treffeihin, niin pitänee antaa s-posti osoite niille parille lupaavan oloiselle miehelle. Jos vaikka alkas kirjotteleen jossain muualla, minkä kautta on mahdollista saada viestit kulkeen toiselle.


      • yekno
        ---- kirjoitti:

        Joo, palvelu ei todellakaan tunnu toimivan. Jos jossain vaiheessa pääsen kirjautuun treffeihin, niin pitänee antaa s-posti osoite niille parille lupaavan oloiselle miehelle. Jos vaikka alkas kirjotteleen jossain muualla, minkä kautta on mahdollista saada viestit kulkeen toiselle.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.


      • yekno
        yekno kirjoitti:

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

        tuo siis tulee kun yrittää tallentaa profiilin tietoja treffit.suomi24.fi:hin.


    • ff-käyttäjä
    • Mikäli treffien käuyttö olisi täysin ilmaista, voisin hyväksyä nämä lukuisat toimintahäiriöt. Mutta kun menin tyhmänä maksamaan TOSI-palvelusta odottaisin että se on käytössä, viime päivinä palvelu on ollut enemmän pois käytöstä kuin käytettävissä. En voi suositella palvelua tuttavilleni.

      Odotan jännittyneenä, että mitä palvelun ylläpitäjä vastaa hyvityspyyntöön. Suosittelen muitakin TOSI-palvelun maksaneita vaatimaan hyvitystä.

    • Valitettavasti palve

      Olisi varmaan sittenkin imagon kannalta parempi että korjattaisiin edes vanha kuntoon ennenkuin aletaan
      "ropeltamaan" uutta, joka ei näköjään toimi edes alustavasti....!

    • yahozna

      Tää treffipalsta on ehkä pahin purkkaviritys minkä oon nähny. Välillä toimii, sitten heittää jotain proxy erroria, eikä sisään pääse moneen tuntiin.

      • Tää on todellinen purkkaviritys. Harmittaa että olin niin typerä että maksoin TOSI-palvelusta. Laitoin palautetta ja kysymyksen että miten aikovat hyvittää toimimattomuuden, ei varmaan yllätys että ei vastausta. Puhelintukeen vois tietysti soittaa, mikä maksaa 2€/min jo odotukselta. No, ei tää onneksi ole ainoa treffisaitti.


    • herne nenässä...

      onko teitän pakko jatkuvasti muuttaa tätä s24 sovellusta,
      kun se kerran aiheutta jatkuvasti käyttöhäiriöitä..?

      lomauttakaa vaikka ne koodikikkailijat vuodeksi,
      niin me käyttäjät saadaan olla rauhassa...

      osa käyttäjistä taitaa vielä maksaa jotain extraa
      nykyisistä palvelustanne, joten lienee kohtuullistä
      säilyttää edes se toiminnallisuus, josta he maksavat...

    • hyvät hyssykät!

      Miten on mahdollista, että tuolta treffien vieraskirjasta poistuu vieistejä, joita en todelllakaan ole itse poistanut? Siis voiko vieraskirjaan kirjoitettua viestiä poistaa toisen henkilön toimesta? Siis ihmettelen tätä...minulta poistui eräs ihan asiallinen viesti, vaikka en sitä itse poistanutkaan.

    • Voiperkele

      Minulta kans viestit kadonnut enkä pääse sisään treffeihin, JUST kun olin saamassa hyvän naisen treffeille, KIVA!!!

    • pikkis0090

      Koko treffi sivusto ei toimi.

    • juuri näin

      Joo ei toimi. Kirjautuu kuinka monta kertaa tahansa, Treffit sivulla ei näy omaa profiilia eikä viestejä.

    • juuri näin

      Hmm nyt toimii, kun tyhjensin välimuistin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe