Olen todella ihastunut minua kahta vuotta vanhempaan poikaan, olen todella ujo 15v tyttö joka ei siis uskalla mennä puhumaan pojille. Hengailemme jokseenkin samoissa paikoissa kuten nuortenilloissa ja kylällä törmäämme usein toisiimme, mutta emme silti jää juttelemaan, tervehditään vain. Minulla on hänen yhteystietonsa ja juttelemme jonkun verran mesessä ja tekstareil mut ei se oo sama asia ku jutella livenä :S tänään taas nuortenilta, tapaan hänet, aikomuksena olisi mennä kysymään häneltä yhtä asiaa mutta en todellakaan tiedä uskallanko. miten ihmeesä saan rohkeuteni kasattuu ja mennä juttelee hänelle ilman että melkein tärisen jännityksestä puhua hänen kanssaan?
Miten uskallan mennä jutellemaan ihastukselleni? :S
9
1694
Vastaukset
- Tavispoika
Rohkeasti vaan juttelemaan vaikka ihan arkisista asioista niin kyllä se jännitys siitä sitten vähitellen vähenee.
- Fanni94
en tiedä mistä jutella, alkaa ärsyttää jo ku aina tulee kysyttyy "mitä sulle kuuluu, miten koulus menee?" ja ku tiedän niihin vastaukset :S sit vielä ku pitäs livenä jutella meen aivan hiljaseks ja sit sekää ei taida keksii juteltavaa. en vaa yksinkertasesti keksi kysyttävää ku oon jo kaikkii mahollisii kysymyksii saanu vastauksen meses et jotai jutteluu ois saanu aikaseks :S puheen aihe ei ois pahitteeks.
- Fanni94
en osaa oikee käyttää tätä juttuu..
mut lisäys edelliseen, ongelmana on kertoa hänelle että pidän hänestä. Hän tietää että pidän hänestä, mutta hän ei tiedä että minä tiedä, että hän tietää. mulla ois siis todella hyvät mahikset mennä juttelee hänen kanssaan mutten uskalla. katselen vain, välillä katseemme kohtaavat ja moikataan toisillemme, minua hermostuttaa ajatella mitä hän ajattelee minusta. ehkä siksi en uskalla mennä juttelemaan hänelle. onko minkäänlaisia vinkkejä tai omia kokemuksia kerrottavana mitkä saattaisi helpottaa mun kriisii ja auttaisi mua kertomaan hänelle mitä tunnen häntä kohtaa :S:SS ? - ..
Itselläni on sama ongelma, en uskalla puhua ihastukselleni. Huono minun on neuvoa, mutta suosittelisin että menet ensiksi puhumaan hänelle ihan normaalisti, ja siitä se varmaan lähtee. Kerro tunteistasi vaikka seuraavana iltana, tai kun olette tutustuneet. En tiedä ! En ole koskaan kertonut joten tämä on vaikeaa ohjeistaa, anteeksi :/ Yritin edes
Hohhhoijaaaaa! Siis todellakin, hohhoijaaaaaaaa!
Jos ajattelit mennä suoraan sanomaan; "Mä tykkään susta, aletaaks olee?", niin voin luvata, että vastaus on 90% todennäköisyydellä kielteinen. Jäljelle jäävät 10% ovat se mahdollisuus, että hän on kanssasi siihen asti, että saa seksiä.
Miksi hän alkaisi seurustelemaan jonkun hänelle täysin vieraan ihmisen kanssa? Jos luulet, että vasta seurustelun aikana kunnolla tutustutaan toisiinsa, niin olet kyllä täysin hakoteillä.
Parisuhteen kaava on HYVIN yksinkertainen.
Löydetään kohde --> Esittäydytään --> Tutustutaan --> Käydään treffeillä --> Tutustutaan lisää --> Jos homma luistaa, jatka eteenpäin, jos ei, aloita alusta --> Seurustellaan.
Näin helppoa se on!
Hakeudu tilanteisiin, jotka pakottavat sinut ja sinun kohteesi samoihin tiloihin. Näin sinun on helppo lähestyä häntä ja alkaa puhumaan, koska olet ns. neutraalilla maaperällä.- minä
mulla on sama ongelma. en vaa uskalla mennä puhuu
- lifemocker
sitten ei jää muita vaihtoehtoja kuin olla puhumatta!
mieti nyt jos joku tulis sulle sanomaan jotain - menisitkö siitäkin jäihin?
kyllä ihmiset vastaa jos niitten kanssa menee puhumaan!
- lifemocker
mee nykäsee sitä hihasta. hyvällä tuurilla se aloittaa sitten koko keskustelun. ei siinä oikeen muukaan auta
- poika 12v
En mäkää viitti menä kysymään vaikka ollaan tutustuttu jo hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549