Hei! utelisin vaan että kuinka paljon kannattaa/on oikein maksaa yksivärisestä mittelin pennusta,jossa paljon valkoista,joten ei mikään näyttelytähti,mutta koti ja harrastekäyttöön sopii...
"värivirheellinen" mitteli
6
501
Vastaukset
- Hukka-Musti
Sehän on itsestäsikin kiinni, eli mitä rekkaamaton koira sulle merkitsee...
- ei tietoa täällä
Missä kohtaa mainitsin jotain rekkaamattomasta koirasta???? kyllä ne värivirheellisetkin rekisteröidään jos et tiennyt.
Kyse vain siitä mikä on yleinen käytäntö hinnan puolesta kun ei ole kokemusta - piuk_
ei tietoa täällä kirjoitti:
Missä kohtaa mainitsin jotain rekkaamattomasta koirasta???? kyllä ne värivirheellisetkin rekisteröidään jos et tiennyt.
Kyse vain siitä mikä on yleinen käytäntö hinnan puolesta kun ei ole kokemustaVärivirheelliset taitaa liikkua siinä 700-800 eurossa. Riippuu kasvattajasta.
- pompeli pom
Värivirheellisiä ei kuulema olekkaan... Itsellä kävi niin että olin ottamassa oranssia pommia, isä ja emä oli oransseja, ja kuinka ollakkaan koirastani tuli shoopeli, otin yhteyttä kasvattajaan ja sain rahani takaisin. Sen jälkeen rupesin asiaa selvittää ja yllätys oli iso kun kuulin että ei minun koira ole värivirheellinen..
Kuulema turkin väri voi hypätä taaksepäin..
Mutta väliäkö sillä mikä väri toisaaltaa yhtä sydämmenmurtajia ovat kaikki..
2 pommin onnellinen omistaja- blaasdjkhg
Kirjava on rodussa sallittu valkoisella pohjalla
- just just
blaasdjkhg kirjoitti:
Kirjava on rodussa sallittu valkoisella pohjalla
Kaikki värit ei tosiaankaan ole sallittuja!
Yksivärisellä koiralla ei saa olla valkoisia merkkejä. Koirat jaetaan 3 eri väriryhmään. Ryhmä 1: mustat ja ruskeat ryhmä 2: Muunväriset (tähän ryhmään kuuluvat kirjavat,soopelit joita on hyvin hyvin montaa eri sävyistä,harmaat,kermat jne..) ryhmä 3: Valkoiset
Kirjavalla koiralla pitää olla pääväri valkoinen eikä siinä valkoisessa saa esiintyä muuta väriä (nokena,pilkkuina jne..) Värivirheellinen pentu maksaa n.800€
En ymmärrä miksi joku kasvattaja on palauttanut rahat pennusta jos kahden oranssin jälkeläinen on ollut soopeli?? Ei se tee pennusta värivirheellistä millään lailla noita muunvärisiä kun käytetään keskenään jalostukseen voivat pennut olla minkävärisä vaan ei sitä kyllä pysty kukaan etukäteen ennustamaan minkävärisiä sieltä syntyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143779Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283088Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802925Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391651
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61430- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073