TOCHIBA CAMILEO P10 ?

joopaäääp

Tommosesta olikohan jollain kokemuksia? Saako hyvää halvalla (olisi eka kerta) hinta kun on vain 145€ ja sentään Full-HD ja kaikki liittimet löytyy. kuvanvakain ja autostartti jne, jne
Hyvältä vaikuttaa siis noi specsit ?

5

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • idoiwiwdpvwd

        Mitä vaikeuksia ? Hyvin hän tuo tuossa näkyy liikkuvan sekä pc:llä että molemmissa teeveissä ?
        Kuvanlaatukin on ihmeen hyvä kun ei vaan kovin hämärässä touhua...

        Ihmeen hyvä tuntus olevan....


      • retroo
        idoiwiwdpvwd kirjoitti:

        Mitä vaikeuksia ? Hyvin hän tuo tuossa näkyy liikkuvan sekä pc:llä että molemmissa teeveissä ?
        Kuvanlaatukin on ihmeen hyvä kun ei vaan kovin hämärässä touhua...

        Ihmeen hyvä tuntus olevan....

        Videon kuvanlaatu voi näyttää hyvältä, jos vertailukohta on joku kännykkävideo.
        Jos se sulle kelpaa, silloin kaikki on hyvin.


      • Kiinnostaa muakin
        retroo kirjoitti:

        Videon kuvanlaatu voi näyttää hyvältä, jos vertailukohta on joku kännykkävideo.
        Jos se sulle kelpaa, silloin kaikki on hyvin.

        Missä kännykkäkamerassa löytyy P10:n kuvalaatua vastaava videokamera, ja mitä moinen
        puhelin maksaa.


    • Ei enää leluja..

      Katselin ja ihastelin youtubesta P30 kuvanlaatua pieni epäilys takaraivossa. No, kävin hakemassa laitteen Teknisiltä (160€).

      Akun latauduttua asetin kameran kolmijalkaan ja "*NAKS!*", muoviosa irtosi. Eipä siinä mitään, pikaliimalla tuon joskus saa paikoilleen, melko lelu.. ajattelin.

      Itse kuvaus sujui ihan ok.. zoomauksen tarkennus ei todellakaan ollut mikään ihmeellisen nopea, tuntui että välillä ei tarkentanut kuvaa ollenkaan. Sisällä vähänkin hämärässä kuvassa ei näkynyt juuri mitään.

      Noh, 160 €, eihän sillä vielä huippulaitetta saa, mutta luulisi, että yli 2 vrk toimivan laitteen edes:

      HDMI-piuha tuli paketin mukana, jolla katsoin kuvaamani pätkät. Eipä näyttänyt 1080HD-tasolta.. lähellekään.. voi olla oma mokakin, jos en osannut asetuksia laittaa, mutta enpä ole varmasti ainoa...

      Noh, kaiken huipuksi laite sanoi itsensä irti.. ei suostunut käynnistymään, eikä latautumaan..
      Kone kiireesti takaisin liikkeeseen.

      Opetus: Hyvää ja halpaa löytyy ainoastaan karkkihyllystä..

      En ole varma minkä ostan, ehkä Canon HF200 yms.. sain kokolailla tarpeekseni näistä aivan halvimmista..

      Toiselle laite voi toimia ja olla kätevä.. itse en suosittelisi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe