Temppusukset

crossaaja

Moi! Minkä pituset temppusukset mun kannatais ostaa , jos olen 145 cm ja olen lasketellut 2 vuotta ja olen kyllä tehnyt temppuja tavallisilla laskettelusuksilla. Mistä saisi halvalla temppusuksia ja mikä merkki olis hyvä?

17

3912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Five b

Moi! Sun kannattaisi ostaa 130-144cm pituiset sukset rossignol,k2,salomon, ovat hyviä merkkejä sun kannattais ostaa sen merkkiset sukset

• GANSTA

mistä voi ostaa twintippejaä

• veetil1

bluetomatosta

• ette vaan osaa

Ei hyvää päivää! Twintippejä myydään siellä missä muitakin suksia. Eikä mitään rossignoleja vaan Armadat tai Linet

• jyynt

Minkä pituiset bleidit 155cm pitkälle pojalle

• älä hölömö laske bleideillä. katkot jalkasi!

• laskija

Jos oot aloitelia älä osta k2 tai jotain hullun hyviä osta jokku 100 sukset ja kun kehityt osta sit vähä paremmat.

• rtdesw

jos oot jo tehny normisuksilla temppuja osta esm. bluetomatosta jos netistä haluut, mut muuten niitä myydään ihan normikaupoissa mis myydään laskettelusuksii, kaupasta saat muutenkin asiantutevaa apua ku vaan sanot myyjälle et mihin tarkotukseen/kokemukses/ ja minkä pitunen oot ni se neuvoo mitkä sopii sul parhaiten !

• Lime1000

Osta sport conradista sain siält satasel kolmensadan sukset:)

• SUPER SPORTISTA SAA HYVIÄ SUKSIA OSTIN SIELTÄ ATOMICIT : )

• eikä kannata ostaa bleidejä jos hyppii isoista hyppyreistä!

• super sportista saa hyviä suksia. suosittelen k2,atomic!

• joni971

ostin armada el reyt kesällä netistä www.bluebird.fi ärsyttävää vaan kun pitäis nyt saada siteet kiinni suksiin ja täällä ei oo mitään liikettä lähellä missä asennettais siteitä :(

• moi moi

Tiätäskö joku missä ois halvalla temppusukset ja siteet samassa paketissa aloittelialle ????

• JimpoZq

Oon 170 ja lasken181 pitkil armadan lankuin jotka painaa ... Kipale ihan älyttömästi.. Olin laskenut ennen niitä 145 pitkillä suksilla jotka olivat kevyet... Joten kannattaa ostaa pidemmät sukset temput näyttävät hienomilta eikä tarvitse ostaa joka talvi uusia suksia jos menee lyhyeks.. ( oma mielipide)

• moikka32

Salomon on hyvä merkki ja pituus metri$$

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe