Moi! Minkä pituset temppusukset mun kannatais ostaa , jos olen 145 cm ja olen lasketellut 2 vuotta ja olen kyllä tehnyt temppuja tavallisilla laskettelusuksilla. Mistä saisi halvalla temppusuksia ja mikä merkki olis hyvä?
Temppusukset
17
3818
Vastaukset
- Five b
Moi! Sun kannattaisi ostaa 130-144cm pituiset sukset rossignol,k2,salomon, ovat hyviä merkkejä sun kannattais ostaa sen merkkiset sukset
- GANSTA
mistä voi ostaa twintippejaä
- veetil1
bluetomatosta
- ette vaan osaa
Ei hyvää päivää! Twintippejä myydään siellä missä muitakin suksia. Eikä mitään rossignoleja vaan Armadat tai Linet
- jyynt
Minkä pituiset bleidit 155cm pitkälle pojalle
- laskija
Jos oot aloitelia älä osta k2 tai jotain hullun hyviä osta jokku 100 sukset ja kun kehityt osta sit vähä paremmat.
- rtdesw
jos oot jo tehny normisuksilla temppuja osta esm. bluetomatosta jos netistä haluut, mut muuten niitä myydään ihan normikaupoissa mis myydään laskettelusuksii, kaupasta saat muutenkin asiantutevaa apua ku vaan sanot myyjälle et mihin tarkotukseen/kokemukses/ ja minkä pitunen oot ni se neuvoo mitkä sopii sul parhaiten !
- Lime1000
Osta sport conradista sain siält satasel kolmensadan sukset:)
SUPER SPORTISTA SAA HYVIÄ SUKSIA OSTIN SIELTÄ ATOMICIT : )
super sportista saa hyviä suksia. suosittelen k2,atomic!
- joni971
ostin armada el reyt kesällä netistä www.bluebird.fi ärsyttävää vaan kun pitäis nyt saada siteet kiinni suksiin ja täällä ei oo mitään liikettä lähellä missä asennettais siteitä :(
- moi moi
Tiätäskö joku missä ois halvalla temppusukset ja siteet samassa paketissa aloittelialle ????
- JimpoZq
Oon 170 ja lasken181 pitkil armadan lankuin jotka painaa ... Kipale ihan älyttömästi.. Olin laskenut ennen niitä 145 pitkillä suksilla jotka olivat kevyet... Joten kannattaa ostaa pidemmät sukset temput näyttävät hienomilta eikä tarvitse ostaa joka talvi uusia suksia jos menee lyhyeks.. ( oma mielipide)
- moikka32
Salomon on hyvä merkki ja pituus metri$$
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875