Moi! Minkä pituset temppusukset mun kannatais ostaa , jos olen 145 cm ja olen lasketellut 2 vuotta ja olen kyllä tehnyt temppuja tavallisilla laskettelusuksilla. Mistä saisi halvalla temppusuksia ja mikä merkki olis hyvä?
Temppusukset
17
4036
Vastaukset
- Five b
Moi! Sun kannattaisi ostaa 130-144cm pituiset sukset rossignol,k2,salomon, ovat hyviä merkkejä sun kannattais ostaa sen merkkiset sukset
- GANSTA
mistä voi ostaa twintippejaä
- veetil1
bluetomatosta
- ette vaan osaa
Ei hyvää päivää! Twintippejä myydään siellä missä muitakin suksia. Eikä mitään rossignoleja vaan Armadat tai Linet
- jyynt
Minkä pituiset bleidit 155cm pitkälle pojalle
- laskija
Jos oot aloitelia älä osta k2 tai jotain hullun hyviä osta jokku 100 sukset ja kun kehityt osta sit vähä paremmat.
- rtdesw
jos oot jo tehny normisuksilla temppuja osta esm. bluetomatosta jos netistä haluut, mut muuten niitä myydään ihan normikaupoissa mis myydään laskettelusuksii, kaupasta saat muutenkin asiantutevaa apua ku vaan sanot myyjälle et mihin tarkotukseen/kokemukses/ ja minkä pitunen oot ni se neuvoo mitkä sopii sul parhaiten !
- Lime1000
Osta sport conradista sain siält satasel kolmensadan sukset:)
SUPER SPORTISTA SAA HYVIÄ SUKSIA OSTIN SIELTÄ ATOMICIT : )
super sportista saa hyviä suksia. suosittelen k2,atomic!
- joni971
ostin armada el reyt kesällä netistä www.bluebird.fi ärsyttävää vaan kun pitäis nyt saada siteet kiinni suksiin ja täällä ei oo mitään liikettä lähellä missä asennettais siteitä :(
- moi moi
Tiätäskö joku missä ois halvalla temppusukset ja siteet samassa paketissa aloittelialle ????
- JimpoZq
Oon 170 ja lasken181 pitkil armadan lankuin jotka painaa ... Kipale ihan älyttömästi.. Olin laskenut ennen niitä 145 pitkillä suksilla jotka olivat kevyet... Joten kannattaa ostaa pidemmät sukset temput näyttävät hienomilta eikä tarvitse ostaa joka talvi uusia suksia jos menee lyhyeks.. ( oma mielipide)
- moikka32
Salomon on hyvä merkki ja pituus metri$$
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556523Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2016072Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275589Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1274838Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733625Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313405HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323107Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2912638Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552- 1442446