Temppusukset

crossaaja

Moi! Minkä pituset temppusukset mun kannatais ostaa , jos olen 145 cm ja olen lasketellut 2 vuotta ja olen kyllä tehnyt temppuja tavallisilla laskettelusuksilla. Mistä saisi halvalla temppusuksia ja mikä merkki olis hyvä?

17

3818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Five b

Moi! Sun kannattaisi ostaa 130-144cm pituiset sukset rossignol,k2,salomon, ovat hyviä merkkejä sun kannattais ostaa sen merkkiset sukset

• GANSTA

mistä voi ostaa twintippejaä

• veetil1

bluetomatosta

• ette vaan osaa

Ei hyvää päivää! Twintippejä myydään siellä missä muitakin suksia. Eikä mitään rossignoleja vaan Armadat tai Linet

• jyynt

Minkä pituiset bleidit 155cm pitkälle pojalle

• älä hölömö laske bleideillä. katkot jalkasi!

• edoggo
    • laskija

Jos oot aloitelia älä osta k2 tai jotain hullun hyviä osta jokku 100 sukset ja kun kehityt osta sit vähä paremmat.

• rtdesw

jos oot jo tehny normisuksilla temppuja osta esm. bluetomatosta jos netistä haluut, mut muuten niitä myydään ihan normikaupoissa mis myydään laskettelusuksii, kaupasta saat muutenkin asiantutevaa apua ku vaan sanot myyjälle et mihin tarkotukseen/kokemukses/ ja minkä pitunen oot ni se neuvoo mitkä sopii sul parhaiten !

• Lime1000

Osta sport conradista sain siält satasel kolmensadan sukset:)

• SUPER SPORTISTA SAA HYVIÄ SUKSIA OSTIN SIELTÄ ATOMICIT : )

• eikä kannata ostaa bleidejä jos hyppii isoista hyppyreistä!

• super sportista saa hyviä suksia. suosittelen k2,atomic!

• joni971

ostin armada el reyt kesällä netistä www.bluebird.fi ärsyttävää vaan kun pitäis nyt saada siteet kiinni suksiin ja täällä ei oo mitään liikettä lähellä missä asennettais siteitä :(

• moi moi

Tiätäskö joku missä ois halvalla temppusukset ja siteet samassa paketissa aloittelialle ????

• JimpoZq

Oon 170 ja lasken181 pitkil armadan lankuin jotka painaa ... Kipale ihan älyttömästi.. Olin laskenut ennen niitä 145 pitkillä suksilla jotka olivat kevyet... Joten kannattaa ostaa pidemmät sukset temput näyttävät hienomilta eikä tarvitse ostaa joka talvi uusia suksia jos menee lyhyeks.. ( oma mielipide)

• moikka32

Salomon on hyvä merkki ja pituus metri$$

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe