MJ:n This is it, on nyt nähty:)

Mietintää&yxajatus..

Ei uskois että MJ ois 50v harjoituksissa, ihanan energisiä esityksiä;) Kerrassaan mahtavia ne elokuva versiot Smooth Criminaalista, Thrilleristä & Earth Songista...

& tahtois nähdä This is it:in vaikka uudestaan & uudestaan...

Lontoon konserttiin en olisi ikinä päässyt...
joten Suuri Kiitos MJ:lle

35

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Suuri kiitos muuten kuuluu myös Ortegalle joka kasasi kokoon elokuvan ystävästään - joskus itku kurkussa niin että oli pidettävä taukoa!

• Dariussss

just kotiin leffasta, voi elämä...

Upea, mahtava, loistava jne jne!

Eikun varaamaan lippuja seuraavaan näytökseen.

• meliini

Oliko se tosiaan niin hyvä, että kannattaa ottaa mukaan eräs jota Michael ei nyt niin kiinnosta...? Kun varasin kaksi lippua ja nyt pitäisi keksiä että kuka lähtee huomenna mukaan... Ja vaihtoehtona olisi tosiaan eräs joka ei ole YHTÄ innoissaan kuin minä:) Eli onko elokuva kiinnostava kaikin puolin? Ymmärsitte varmaan...

• King of Pop

ja harjoittelun lomassa se antaa hyvän kuvan siitä minkälainen konsertista olisi tullut ja mahtava konsertti olisi tullutkin.
        Itse olen fani ja halusin nähdä millaisessa kunnossa Michael oli ja hyvässä kunnossahan hän vaikutti olevan oikeestaan loistavassa jos ajattelee, että hän oli jo 50 vuotias.
        Elokuva sisältää hyvää musiikkia ja tanssia, että luulisin sen viihdyttävän vaikka ei fani olisikaan.

• ikuinen fani

Oli todella mahtavaa.

Menen katsomaan uudestaan.

• Sanaton!!

Olen täysin sanaton! Aivan upea leffa! Kiitos Michael Jackson mielettömästä lahjakkuudesta samlla ollen lämmin, välittävä ja nöyrä. uskomatonta! Menen uudestaan. Ehdottomasti!!!!!

• J_L
        Sanaton!! kirjoitti:

Olen täysin sanaton! Aivan upea leffa! Kiitos Michael Jackson mielettömästä lahjakkuudesta samlla ollen lämmin, välittävä ja nöyrä. uskomatonta! Menen uudestaan. Ehdottomasti!!!!!

Hei voitteko kertoo,oliko siinä leffassa joku yllätys ku esim E! onlinessa Jermaine Jackson puhu jotain,että siinä leffassa olisi joku yllätys? :)

• ikuinen fani
        J_L kirjoitti:

Hei voitteko kertoo,oliko siinä leffassa joku yllätys ku esim E! onlinessa Jermaine Jackson puhu jotain,että siinä leffassa olisi joku yllätys? :)

maampallomme puolesta. Aikaa on vähän ja kaikkien on muutettava elintapojaan.

Michael Jacksonin sanoma on ollut jo pitkään planeettamme Maa, kuuntele Earth Song

• eeWert
        ikuinen fani kirjoitti:

maampallomme puolesta. Aikaa on vähän ja kaikkien on muutettava elintapojaan.

Michael Jacksonin sanoma on ollut jo pitkään planeettamme Maa, kuuntele Earth Song

Jos kaikki eläisivät ja kuluttaisivat niinkuin MJ niin maapalloa ei enää olisi olamassa. Kyllä rakkauden sanomaa saa levittää mutta maapallon väkiluku on niin suuri että jos haluaa saada resurssit tiittämään on kulutettava itse vähemmän ja vaalittava ympäristöään kaikin tavoin.

• King of Pop
        eeWert kirjoitti:

Jos kaikki eläisivät ja kuluttaisivat niinkuin MJ niin maapalloa ei enää olisi olamassa. Kyllä rakkauden sanomaa saa levittää mutta maapallon väkiluku on niin suuri että jos haluaa saada resurssit tiittämään on kulutettava itse vähemmän ja vaalittava ympäristöään kaikin tavoin.

tarkoittanut olla kehityksen esteenä vaan halusi muuttaa kehityksen suuntaa maapalloa säästävämpään suuntaan, ettei tuhottaisi luontoa, hakkattaisi sademetsiä, kehitettäis ydinsaastetta jne. Kyllä hän oli sitä mieltä, että koulutusta ja kehitystä vietäisiin köyhiin maihin, rakennettaisi kaivoja, vesijohtoja jne. huvipuistoja unohtamatta:)
        Ja kukapa muu on niin vaikuttavalla tavalla tuonnut esille näitä asioita kuin Michael.

• eeWert
        King of Pop kirjoitti:

tarkoittanut olla kehityksen esteenä vaan halusi muuttaa kehityksen suuntaa maapalloa säästävämpään suuntaan, ettei tuhottaisi luontoa, hakkattaisi sademetsiä, kehitettäis ydinsaastetta jne. Kyllä hän oli sitä mieltä, että koulutusta ja kehitystä vietäisiin köyhiin maihin, rakennettaisi kaivoja, vesijohtoja jne. huvipuistoja unohtamatta:)
        Ja kukapa muu on niin vaikuttavalla tavalla tuonnut esille näitä asioita kuin Michael.

toisella kädellä otetaan ja toisella annetaan ja kontrollia pidetään yllä. Viihdetaiteilija on hyvä profeetta koska sitä palvotaan ja ihaillaan. Jos katsoo MJ:n elämäntyyliä niin se ei ollut mitenkään maapallon resursseja säästävää vaan todellista kulutushysteriaa mikä verottaisi puoli maapalloa jos kaikki yhtyisivät samanlaiseen elämänmenoon. Toisen puolen olisi hyvä haihtua olemattomiin että maailman aarteet saataisiin kannettua omalle kotipihalle. Se mitä suu sanoo ja mitä sitten itse tekee ei ole harmoniassa keskenään MJ:n elämässä.

• MJ:kin oli vain
        eeWert kirjoitti:

toisella kädellä otetaan ja toisella annetaan ja kontrollia pidetään yllä. Viihdetaiteilija on hyvä profeetta koska sitä palvotaan ja ihaillaan. Jos katsoo MJ:n elämäntyyliä niin se ei ollut mitenkään maapallon resursseja säästävää vaan todellista kulutushysteriaa mikä verottaisi puoli maapalloa jos kaikki yhtyisivät samanlaiseen elämänmenoon. Toisen puolen olisi hyvä haihtua olemattomiin että maailman aarteet saataisiin kannettua omalle kotipihalle. Se mitä suu sanoo ja mitä sitten itse tekee ei ole harmoniassa keskenään MJ:n elämässä.

ihminen, vaikka olikin the light of the world...

• MJ-fani
        J_L kirjoitti:

Mietin vaan, että onko meidän aikamme maapallolla loppu neljän vuoden kuluttua jos ei mitään tehdä? Se oli vähän hirvakka profetia.

• Tinatinkerbell
        J_L kirjoitti:

Niin mä ajattelin, että se yllätys voisi olla vaikkapa se ettei Michaelin kuolemaa mainittu lainkaan...
        Olisiko se vaikkapa "VIHJE" meille faneille ;)

• Mietintää&yxajatus..

Kaikin puolin todellakin mahtava;)

mutta mitä loppujen lopuksi tarkoitti se: esittelee miehen, jota ihan kuin kukaan ei olisi ennen nähnyt/tuntenut? :o

& sitten toinen asia mikä tuli mieleen... elokuvan lopusta puhuttiin, että mihin elokuva niinku päättyy... niin sehän oli tavallaan jätetty auki eli elokuvalle voisi vaikka tulla jatkoa... mutta sitten taas tulee kysymys: kuinka se olisi mahdollista, kun itse tähti on "poissa"...

kun elokuva ei päättynytkään muistotilaisuuteen/hautajaisiin niinkuin ajattelin sen päättyvän ja että lopussa olisi ollut teksti MJ 1958-2009 eli ei mitään mainitaa että ois "pois mennyt" :o

• MJ-fani

materiaalia on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon MJ:n arkistoissa joten uuden elokuvan tekeminen ei ole mahdottomuus mitenkään. Tämäkin tehtiin vaikka tähti on jo poissa. MJ:n sanomaa ehkä on tarkoitus levittää edelleen. Tämä elokuva voisi kuvaannollisesti olla se verso joka pelastettiin palaneesta sademetsästä ja jonka on tarkoitus kasvaa isoksi puuksi ajan myötä.

Niin ja tuli nähtyä elokuva. Aivan upea fiilis jäi siitä. Se millä kunnioituksella ryhmä käsitteli MJ:tä oli loistavuuksia kerrassaa, MJ taas vaikutti nöyrällä tavalla vaativalta ja sai ryhmästään esille parasta ja vähän enemmänkin. Maaginen henkilö.

Jossakin vaiheessa olin huomaavinani että MJ näytti aika sairaalta ja jopa riutuneelta. Mutta sitten ajattelin että se voi olla mielikuvitusta kaikkien luettujen lehtijuttujen jälkeen. Ehkä hän on aina näyttänyt kalpealta ja joskus ríutuneeltakin kovien harjoitusten aikana.

Joku täällä oli pannut merkille, että ylähuulen alta ei hampaat näkyneet laulaessa. Totta. Huuli näytti oudolta ja ajattelin olikohan Klein laittanut liikaa Botoxia - Sitähän oli käytetty laskujen mukaan muistaakseni juuri ylähuuleen. Filmin lopussa nauru oli kuin silloin ennen ja kaunis hammasrivikin paljastui laulaessa. Olikohan kuvattu ennen butoxia vai sen jälkeen?

Liikehdintä oli hurmaavaa. Joissakin paikoin elehtiminen tosin meni pateettisuuden puolelle. Niin ajattelin ensin mutta sitten tuli mieleen että hän ehkä samalla ohjaili käsillään musiikkia ja muuta ryhmää. Antoi merkkejä mitä ja miten milloinlkin oli tehtävä. Olisi ollut hienoa nähdä tämä loitokas show valmiina - kokonaisena ja livenä.

Sitten niistä kaksoisolennoista. Oliko niitä? Ainoa kohta mistä minä en ole varma oli Beat It kun minusta liikehdinnässä ei ollut MJ:lle ominasista sulavuutta. Aika-ajoin ehkä oli oikeakin MJ mutta se punapaiitainen MJ näytti tukevammalta ja jäykemmältä kuin miltä MJ muuten näytti. Olkapäät ennenkaikkea. En tiedä mutta voihan se olla ettei hän vain siinä mennyt ihan täysillä vaan säästi kroppaansa..

• *
        MJ-fani kirjoitti:

materiaalia on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon MJ:n arkistoissa joten uuden elokuvan tekeminen ei ole mahdottomuus mitenkään. Tämäkin tehtiin vaikka tähti on jo poissa. MJ:n sanomaa ehkä on tarkoitus levittää edelleen. Tämä elokuva voisi kuvaannollisesti olla se verso joka pelastettiin palaneesta sademetsästä ja jonka on tarkoitus kasvaa isoksi puuksi ajan myötä.

Niin ja tuli nähtyä elokuva. Aivan upea fiilis jäi siitä. Se millä kunnioituksella ryhmä käsitteli MJ:tä oli loistavuuksia kerrassaa, MJ taas vaikutti nöyrällä tavalla vaativalta ja sai ryhmästään esille parasta ja vähän enemmänkin. Maaginen henkilö.

Jossakin vaiheessa olin huomaavinani että MJ näytti aika sairaalta ja jopa riutuneelta. Mutta sitten ajattelin että se voi olla mielikuvitusta kaikkien luettujen lehtijuttujen jälkeen. Ehkä hän on aina näyttänyt kalpealta ja joskus ríutuneeltakin kovien harjoitusten aikana.

Joku täällä oli pannut merkille, että ylähuulen alta ei hampaat näkyneet laulaessa. Totta. Huuli näytti oudolta ja ajattelin olikohan Klein laittanut liikaa Botoxia - Sitähän oli käytetty laskujen mukaan muistaakseni juuri ylähuuleen. Filmin lopussa nauru oli kuin silloin ennen ja kaunis hammasrivikin paljastui laulaessa. Olikohan kuvattu ennen butoxia vai sen jälkeen?

Liikehdintä oli hurmaavaa. Joissakin paikoin elehtiminen tosin meni pateettisuuden puolelle. Niin ajattelin ensin mutta sitten tuli mieleen että hän ehkä samalla ohjaili käsillään musiikkia ja muuta ryhmää. Antoi merkkejä mitä ja miten milloinlkin oli tehtävä. Olisi ollut hienoa nähdä tämä loitokas show valmiina - kokonaisena ja livenä.

Sitten niistä kaksoisolennoista. Oliko niitä? Ainoa kohta mistä minä en ole varma oli Beat It kun minusta liikehdinnässä ei ollut MJ:lle ominasista sulavuutta. Aika-ajoin ehkä oli oikeakin MJ mutta se punapaiitainen MJ näytti tukevammalta ja jäykemmältä kuin miltä MJ muuten näytti. Olkapäät ennenkaikkea. En tiedä mutta voihan se olla ettei hän vain siinä mennyt ihan täysillä vaan säästi kroppaansa..

Se oli oudon näköinen niissä viimeisissä harjoituksissa joista oli pätkiä netissä kuoleman jälkeen. Juttua oli silloin siitäkin että hän oli käynyt Kleinin luona muutamaa päivää ennen joten kyllä se varmaan oli sen käynnin tulosta se ylähuulen outous.

• *
        * kirjoitti:

Se oli oudon näköinen niissä viimeisissä harjoituksissa joista oli pätkiä netissä kuoleman jälkeen. Juttua oli silloin siitäkin että hän oli käynyt Kleinin luona muutamaa päivää ennen joten kyllä se varmaan oli sen käynnin tulosta se ylähuulen outous.

http://www.tmz.com/2009/10/29/dr-arnold-klein-michael-jackson-estate-creditors-claim-demerol/
        Tosin täytyy sanoa että ne viimeiset käsittelyt olivat vähemmän onnistuneet.

• Enjaksanäitä

"Lontoon konserttiin en olisi ikinä päässyt...
      joten Suuri Kiitos MJ:lle

• Mietintää&yxajatus..

"Enjaksanäitä" mieti itse mitä kirjoitat :o

jos haluaa kiittää mahtavasta elokuvasta MJ:tä... kun konserttihan myytiin loppuun hetkessä;) & muutenkin sain nähdä palan mahtavaa neroa, hänen harjoituksia & olin todellakin tyytyväinen näkemääni;)

Toiseksi traileria katsoneena MJ:llä oli unelma eli ELOKUVA;) & jakaa se kaikkien kanssa, niin eiköhän silloin saa myös iloita elokuvasta? :o

& vaikka ei päässyt MJ:kään Lontooseen, niin antoi itsestään silti elokuvan kaikille;)

• Mietintää&yxajatus.. kirjoitti:

"Enjaksanäitä" mieti itse mitä kirjoitat :o

jos haluaa kiittää mahtavasta elokuvasta MJ:tä... kun konserttihan myytiin loppuun hetkessä;) & muutenkin sain nähdä palan mahtavaa neroa, hänen harjoituksia & olin todellakin tyytyväinen näkemääni;)

Toiseksi traileria katsoneena MJ:llä oli unelma eli ELOKUVA;) & jakaa se kaikkien kanssa, niin eiköhän silloin saa myös iloita elokuvasta? :o

& vaikka ei päässyt MJ:kään Lontooseen, niin antoi itsestään silti elokuvan kaikille;)

" vaikka ei päässyt MJ:kään Lontooseen, niin antoi itsestään silti elokuvan kaikille;) "

Ehm.. tuotantotiimi antoi? Tietääkseni ei Michael sitä itse antanut - tämän materiaalinhan olisi kuulunut päätyä Jacksonin yksityiseen arkistoon.

- Blue

• wau!

This Is It on sekoitus dokumenttia ja konserttielokuvaa. Siinä selviää miten intohimoisesti MJ suhtautui työhönsä, musiikki ja tanssi olivat hänelle koko elämä! Eräs muusikoista sanoi, että MJ:n kanssa oli helppo työskennellä, koska hän AINA tietää mitä haluaa. Se on totta. MJ:n perfektionismi herkkyys, ne näkyvät ja kuuluvat kaikessa tekemisessä.

En saanut seuraa elokuviin, koska MJ ei kiinnostanut. Mutta ystävät, miten paljosta jäittekään paitsi!
      Hyvin tehty ja aivan loistava dokumentti!!! En ole itse fani, mutta tämän halusin nähdä ja olisi pitänyt nähdä jo aikaa sitten. Musiikkia, tanssia, valoefektejä, videoclippejä, erikoistehosteita ja ne haastattelut......... Kaikki kiertueen valmistelussa mukana olleet ammattilaiset, ne te haluatte nähdä! Vaikka MJ:stä puhuttais mitä, niin hän oli kiistatta suuri taiteilija ja nero!

Ja jos joku valottais vielä mitä lopputekstien jälkeen tuli, jouduin poistumaan töiden takia. Kiitos!

• King of Pop

toisen kerran ja kyllä kannatti. Nyt pystyin katsomaan leffan paljon rennommin ja huomioimaan enemmän. Ekalla kerralla olin niin jännittynyt Michaelin puolesta kuinka hän esiintyisi minkä näköinen olisi ja entäpä jos hän osoittautuukin paskemmaksi jätkäksi mitä olin kuvitellut.
      Mutta toi leffa vain vahvisti sitä käsitystä mikä minulla on ollutkin Michaelista, säyseä, lahjakas, herttainen perfektionisti :)
      Tokalla kertaa vasta huomasinkin kuinka sulavasti ja vikkelästi Michael vielä tanssi vaikka parhaat vuodet oli jo takana eikä ollut mikään rumilus, päinvastoin!! vaikka olihan hän 12 vuotta vanhempi siitä kun häneen hurahdin, HiStory Tour in Finland you know.
      Jos tuo konsertti olisi toteutunut niin olisi se ollut sellainen spektaakkeli mitä ei ennen nähty, sitä arvelinkin mutta nyt sen tiedän. Toista Michaelia ei tule, on kyllä ollut mahtavaa elää samaan aikaan hänen kanssaan!!

R.I.P. Michael Jackson

• -b

Juu olis kanssa kiva tietää siitä kohtauksesta niiden lopputekstien jälkeen??? Pliis kertokaa joku mitä sitten tapahtui kun ite missasin :(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6460
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4092
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3364
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2903
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      281
      1904
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1586
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1383
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1376
    Aihe