Lennämme Kuubaan Lomamatkojen lomalle. Koneen vaihto on Amsterdamissa ja aikaa kentällä on n. kuusi tuntia. Kannattaako ja ehtiikö tuossa ajassa lähteä pois kentältä? Kiitos tiedoista!
Välilasku Amsterdamiin
3
804
Vastaukset
- sirocco777
Toki toki, aika on runsas. Kannattaa varata "Atlantinylitys" vaihtoihin aikaa risteyskentillä. Itse suosin 3-4 tuntia jotta ehtii tarvittaessa siirtyä terminaaleista toiseen. Usein Euroopan sisäiset ja ulkoiset lennot eivät osu samaan terminaaliin. Toinen huomioitava seikka lyhyillä vaihdoilla on että matkustaja yleensä ehtii koneeseen mutta yleensä ruumasta siirtyvä matkalaukku(t) eivät.... Palatessa suosin lyhyempiä vaihtovälejä kun kotimaassa saa "kotiinkuljetuksen" laukulle jollei se ehdi Helsinkilennolle. Hyvää matkaa Kuubaan! Kannattaa tutustua Havannan lisäksi Saantiego de Cuubaan!
- Habana_09
Sirocco777 ei ilmeisesti ymmärtänyt kysymystä. Mutta ei se mitään.
Minä kysyin täsmälleen samaa asiaa matkatoimistosta, ja sain vastauksen:
"Sain viestin pääkonttoriltamme, että mahdollista tämä on, mutta omalla vastuulla eli mikäli esim. myöhästyisitte jatkolennolta niin sitä ei matkatoimisto korvaa."
Eli meidän porukkamme menee ainakin kaupungille lounastamaan ja haistelemaan viehättävän Amsterdamin tunnelmaa. - sirocco777
Habana_09 kirjoitti:
Sirocco777 ei ilmeisesti ymmärtänyt kysymystä. Mutta ei se mitään.
Minä kysyin täsmälleen samaa asiaa matkatoimistosta, ja sain vastauksen:
"Sain viestin pääkonttoriltamme, että mahdollista tämä on, mutta omalla vastuulla eli mikäli esim. myöhästyisitte jatkolennolta niin sitä ei matkatoimisto korvaa."
Eli meidän porukkamme menee ainakin kaupungille lounastamaan ja haistelemaan viehättävän Amsterdamin tunnelmaa.Aivan, ymmärsin kyssärin väärin. Damin kentältä pääsee junalla suoraan keskustaan alle puolen tunnin per suunta. Eli aikaa piisaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863317Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921889Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441581
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941365Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861257