Andreas Alariesto

sijoittaja..

Onko koskaan mitään saumaa ostaa aitoa alkuperäistä Alarieston taulua? Jos niin mistä ja mikähän mahtaa olla niiden hinta?

18

1594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susirajan sälli

Nooh, luulisi sentään sijoittajalla olevan tuollaista perustietämystä. Et taida olla kovinkaan menestyvä alallasi.
      Kannattaa liene kysellä taiteilijan kotikunnasta....siitä se lähtee ja eikun sijoittamaan.

• aloittaja

noh, en ole sijoittaja siinä mielessä, että suurin vain mahdollisimman suuri tuotto on tavoitteena. Haluisin laittaa rahani johonkin konkreettiseempaan kuin mm. kasvottomiini osakkeisiin ja näkisin joka päivä äärimmäisen paljon arvostamaani taiteilijan työtä seinälläni.

• aloittaja kirjoitti:

noh, en ole sijoittaja siinä mielessä, että suurin vain mahdollisimman suuri tuotto on tavoitteena. Haluisin laittaa rahani johonkin konkreettiseempaan kuin mm. kasvottomiini osakkeisiin ja näkisin joka päivä äärimmäisen paljon arvostamaani taiteilijan työtä seinälläni.

Odotellessasi ,että löydät etsimäsi taiteilijan teoksen,tarjoaisin omasta myyntikokoelmastani esimerkiksi
        seuraavien tekijöiden töitä:Helge Dahlman,Hanna Frosterus-Segerstråle,Rein Tammik,Santeri Salokivi tai
        Nandor Mikola jne.

• erkki kautto .
        aloittaja kirjoitti:

minulla olisi 100 kpl taulu kokoelma eri taiteilijoiden tauluja joista omia tekemiä puu refilejä 60 kpl hinnoista voidaan neuvotella yhteys tietoni on taiteilija erkki kautto osoite miljoonatie113 41390 äijälä puhelin numeroni on johon voi soittaa 045-2069156 .olen kotoisin keskisuomesta laukaan kunta .

• erkki kautto .
        erkki kautto . kirjoitti:

minulla olisi 100 kpl taulu kokoelma eri taiteilijoiden tauluja joista omia tekemiä puu refilejä 60 kpl hinnoista voidaan neuvotella yhteys tietoni on taiteilija erkki kautto osoite miljoonatie113 41390 äijälä puhelin numeroni on johon voi soittaa 045-2069156 .olen kotoisin keskisuomesta laukaan kunta .

edellä kirjoittamani oli tarkoitettu aloittelijalle kuin myös muille taiteeseen sijoitajalle erkki kautto miljoonatie 113 41390 äijälä puh num on 045-2069156 .olen kotoisin keskisuomesta laukaan kunta .

• Harvoin tarjolla,mutta liikkuu kuitenkin satunnaisesti.Naivistiset sekatekniikka työt liikkuneet 3500-16 000
      välissä,koosta riippuen.Itse olen myynyt 2 kpl vuosien saatossa.

• unna nieida

Kysy Alariesto-Galleriasta Sodankylästä. Täällähän noita on seinien peitteenä.. :) Kauniita ovat kyllä, ja etenkin tarinat niiden takana.

• erkki kautto

Minulla olisi taiteilija Andreas Alasrieston taulu vuodelta 1938. taulu on pieni akva relli .aihe ,jonka ympärillä ihmisiä ehken kuuntelemassa ohjeita kiven takana .myös piene lapsi pulkan kanssa. hp. 10000euroa.Omassa taidekodissani n.eri taiteilijoiden tauluja n. 100 kpl. joista omia tekemiäni puurefieliä n.60 kpl.. hinnoista voidaan keskustella. taiteilija Erkki Kautto . osoite Miljoonatie 113 41390 Äijälä Laukaan kunta p.045-2069156.

• Erkki Kautto

0d0tan puhelimitse yhteyden ottoasi.

• erkki kautto
        Erkki Kautto kirjoitti:

0d0tan puhelimitse yhteyden ottoasi.

kirjoitan vielä taiteestani olen itse oppinut taiteilija kirjoittelen myös runoja joista olen tehnyt 2000 kpl painoksen jotka on kyllä myyty melkein kaikki aion tehdä niistä myös uuden painoksen .taide kodissani on myös joitakin antiikki tauluja . ensimmäisen tauluni tein v.1982 joka on minulla myös tallella öljyvärityö .olin aikoinani metsäalan töissä ja nippu uitolla työn johtajana sitten taide ym ,harrastus vei mennessään en kadu yhtään .mutta puu on lähellä sydäntäni siksi teen puu refilejä tauluja joissa syvävällin aihe on etusilalla .olen myynyt vain muutaman tauluni .seuraava näyttelyni on laukaan kunnan kirjastossa 19.09.2011 alkaen .olen keräillyt myös muiden taiteilijoiden töitä harrastukseni .en halua tauluilla rikastua kunhan toimeen tulen .erkki kautto .puh 0452069156 os.41390 äijälä .

• taulu andreas alariesto hinta pyyntö on noin 7000 euroa taulu pieni kokoinen akvarelli mutta puhutteleva kodan ympärillä ihmisiä kuuntelemma ehkä neuvoja .on myös muita arvo tauluja kysyjälle aloittava sijoittaja sekä omia puu refilejä noin 60kpl yhteensä taide kodissani on noin 100 taulua monen kokoisia ja monen taiteilijan tekemiä hinnat alkaen noin 500 euroa koska ihan ilmankaan en henno niistå luopua neuvotella voi ja lähettää viestiä sähkopostiini ter .erkki kautto äijälä .

• erkki kautto kirjoittaa vieläkin on armas halosen taulu sekä raimo immosen komeita maisema tauluja kuoli pari vuotta sitten valitettavan nuorena myös enkatilaisen yli 100 vuotta vanha taulu vasikka ja tyttö aiheena .jos kiinnostaa voi lähettää viestiä sähkopostiini .

• Haluaisin tietää....
        erkki.kautto kirjoitti:

erkki kautto kirjoittaa vieläkin on armas halosen taulu sekä raimo immosen komeita maisema tauluja kuoli pari vuotta sitten valitettavan nuorena myös enkatilaisen yli 100 vuotta vanha taulu vasikka ja tyttö aiheena .jos kiinnostaa voi lähettää viestiä sähkopostiini .

Erkki Kautto.

Minulla on 6 kpl Alarieston suuria keramiikkaseinälautasia. Osaatko sanoa, mikä niiden arvo on tänä päivänä, suunnilleen?

Kiitos.

• Haluaisin tietää.... kirjoitti:

Erkki Kautto.

Minulla on 6 kpl Alarieston suuria keramiikkaseinälautasia. Osaatko sanoa, mikä niiden arvo on tänä päivänä, suunnilleen?

Kiitos.

keramiikka lautasesi saaattaa olla arvokkaita mikähän on vuosi jolloin ne on tehty se kertoo jonkun verran niiden hinnoista koska hän aloitti joskus 30 luvulta taiteilun ym tekemisen arvelisin kuitenkin että arvokkaita .

• erkki kautto .
        Haluaisin tietää.... kirjoitti:

Erkki Kautto.

Kiitos.

jos ne ovat hänen itsensä tekemiä eli niin sanotusti aitoja niin täytyy sanoa että arvokkaitahan ne ovat jos aitoja taiteilijan itsensä tekemiä se pitäis tietää .

• a2
    • Anttreas

On. Lähetä yhteystietosi osoitteeseen sitkea ( at ) suomi24.fi

• taiteiden.ystävä

Mitä alarieston grafiikan työt maksaa tai mikä niiden arvo on. Vuodelta 1959.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe