Elikkäs mulla on ylimääräsenä Kneissl qr11 whitestar sukset, salomonin siteillä, n. 160cm. Monot löytyy myös ja sauvat, eli koko paketti.. Minkälaista hintaa vois tollaselle paketille laittaa, mulla ku ei oo mitään hajua..?
Yhen talven laskettu (minä n.5 kertaa ja äitini ehkä puolet enemmän..). Laskettelu ei sitten ihan mun juttu ollutkaan.
Sukset on hyväkuntoiset, pientä pintanaarmua kuitenkin. Jos jotain pitäis veikata milloin ostettu, niin ehkäpä 02-03..
Ketään hintatietoista? =) Ei viittis ihan ilmasiks antaa, muttei kuitenkaan mitään summaa mille variksetkin nauraa. ;)
Jos myisin..
Kneissl
1
280
Vastaukset
- Suksinainen
Muutamissa kympeissä hinta pyörii, jos käyttöä on, niin kanattaa pitää setti itellä kun käyttöarvo on suurempi kuin myyntiarvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367