Onkohan EOK ...

AdaFlink

... aivan kaikilta osin sisäistänyt asian, kun he väittävät näin:

Lainattu EOK:n sivuilta:

""""""""""""Keskusrikospoliisi väittää yhä, että WinCapita olisi ollut pyramidihuijaus, vaikka päinvastaista selvitystä on kertynyt runsaasti ja sellaista on myös tuomioistuimille toimitettu. Niinikään keskusrikospoliisi väittää, että jäsenistön keskuudessa vilkkaana käyty arvopaperikauppa ns. lisenssipörssissä on tehty rahalla, jota ei ole ollut olemassa. Tämä ihmetyttää sjoitusklubin jäsenistöä erityisen paljon, sillä monet ovat osallistuneet arvopaperikauppaan siirtämällä arvopaperin myyjälle selvää rahaa Suomesta. Tämä raha ei ole mennyt mihinkään muualle kuin myyjänä olleelle jäsenelle itselleen. Silti poliisi Imatran käräjäoikeudessa esitti väitteen, ettei kauppahintaan käytettyä rahaa ole edes ollut olemassa, vaikka siitä on selkeät pankkitositteet ja maksutapahtumat voidaan sataprosenttisesti verifioida."""""""""""""

No nimenomaan kaikkihan oli virtuaalia. Se vaan muutettiin oikeeksi rahaksi (riihikuivaksi) myymällä virtuaalia höynille. No ilman muuta ne uudet (ja osin vanhatkin) jäsenet siirsi selvää riihikuivaa rahaa, koska tuskin virtuaaliraha olis kelvannu maksuvälineenä kusettajille.

Anteeksi kielenkäyttöni näin etukäteen, mutta nyt on sanottava, jotta voi vittu tota tyhmyyden määrä, mitä EOK ja Pitkänen etunenässä kylvää ilmoille. Kyllä kannattas Pitkäsenkin kumppaneineen olla hiljaa, jos ei kusetuksista tuon enempää ymmärrä. Ei näytä EOK:llakaan kaikki intiaanit olevan samassa kanootissa.

PS. Mitä Pitkänen sai aikaiseksi vakuustakavarikkoasiassa laskun lähettämisen lisäksi? Ei niin yhtikäs mitään. Vakuustakavarikko on ja pysyy ainakin seuraavat 4 kuukautta ja Pitkänen nettoaa taas kivasti sellaisesta työstä, mikä ei ole päämiehelle tuonout toivottua tulosta. Parit valitukset vielä hoviin, niin eiköhän se siitä.

Ja mitaan ette voi...

35

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ererer..

      ei ole tyhmää yrittää rahastaa tyhmiä. Tyhmä on se joka maksaa.

      • Heh heh

        Kun tyhmillän näyttää olevan tuota rahaa, pois se pitää ottaa, onneksi on Pitkäsen tapaisia henkilöitä.
        Hanskillekin nostin aina hattua, kun kuittas tyhmiltä rahat pois.
        1. Ensin vei Hanski rahat
        2. Asianajat saaliinjaolla
        3. Verottaja
        4. Valtio vie loput

        Kyllä hauskuutta vielä riittää


    • Cluso627.

      Niin jos EOK on sekasin itsekkin kuten nämä (taistelurukosharjoitus-capitaalit)Siinä on itsekkin mielenterveyspotilaana ihmettelemistä..Niin mitä jos EOK on sekasin kuten nämä lucot sun muut?

    • yksinkertaiselle valjeta kun yksityinen yhdistys käy julkisesti turpakäräjiä kahden eri intressipiirin asioista (Hannun ja sponsorien). Aikuiset miehet ja vielä yhteiskunnan kouluttamat.
      Tämänlainen markkinointi on tosin laillista toisin kuin capitan.
      Taktiikkaan mahdollisesti kuuluu että Hannu ei ole yhdistyksen jäsen mutta kuitenkin.

      Asiat kuitenkin ratkaistaan yhteiskunnan toimesta eikä nettisivuilla

      • pätkänen

        Imatra torstai ja Varkaus tänään....
        Jäädytyksiä jatkettiin 4kk.

        Homma jatkuu ja rahantulo on varmaa (siis pitkäselle).
        Tosi hyvä "pulustaja" teillä.
        Jatkuvaa varainkeräystä ns. "asiakastilille" jäseniltä
        oikeudenkäyntipalkkiot.


    • AdaFlink

      ... kertoo paljon: """Tämä ihmetyttää sjoitusklubin jäsenistöä erityisen paljon, sillä monet ovat osallistuneet arvopaperikauppaan siirtämällä arvopaperin myyjälle selvää rahaa Suomesta. Tämä raha ei ole mennyt mihinkään muualle kuin myyjänä olleelle jäsenelle itselleen""""

      Edelleenkin sanon seuraavaa. Tolla hömpällä yritetään selitellä tuomioistuimelle, jotta miksi syytetyn (täällä hetkellä viellä epäillyn) tilille on tullut yksityishenkilöiltä suorituksia. Minäpä vastaan. Ne ovat tulleet pääosin sellaisista suorituksista, missä liittyjä on maksanut käteisellä (pankkisiirrolla tai rahat händyyn) liittymisensä sijoituksensa clubiin. Vanha jäsen on tuolloin ottanut rahan vastaan välttääkseen veroja ja kirjannut sitten sisäisenä siirtona uuden liittyjän allensa (joskus myös toisen clubilaisen alle) clubiin. Näin hänen kotiutuskelpoinen rahansa on vaihtunut virtuaalista selväksi riihikuivaksi. Toinen vaihtoehto on varjopyramidi. Se on se kaikkein kettumaisin vaihtoehto sponsorille. Tosta kiinnijäävä sponsori pahimmassa tapauksessa maksaa kaikki kolttosensa kahteen kertaan.Ton kummempaa ja ymmärrettävämpää selitystä ei tartteta EOK:n kainalossa majailevien clubilaisten ketkuilusta.

      Ja mitä ketun arvopapereita? Löytyykö niistä arvopapereista mustaa valkoisella? Ei löydy.

      Kyllä se kuulkaa niin vaan on, että nyt viedään höynää toistamiseen EOK:n ja helisemässä olevien sponsorien sanelemassa tahdissa.

      Ja mitaan ette voi...

      • piikki.

        Tämä on aika pitkä kirjoitus, siitä varmana maksettiin sulle aika hyvin, annoitko kuitin.


        Vai etkö voi mitään!


    • hyvin...

      "Tämä ihmetyttää sjoitusklubin jäsenistöä erityisen paljon, sillä monet ovat osallistuneet arvopaperikauppaan siirtämällä arvopaperin myyjälle selvää rahaa Suomesta. Tämä raha ei ole mennyt mihinkään muualle kuin myyjänä olleelle jäsenelle itselleen."

      Kuten Adakin jo totesi, tuo on tosiaan hassu lause. Se antaa sen kuvan, että riihikuivaa rahaa tuli sponssinpökäleelle winkkarilaisilta, eikä se siltä pökäleeltä sitten siirtynyt minnekään muualle... Voi teitä pökäleitä, ei teillä kovin lujaa nyt mene.

      • Muisti pelaa

        Kaitpa tuon pitäisi kuvata vastikkeellisten arvopaperien kauppaa jäsenten välisessä sijoitusinstrumenttipörssissä. Ostaja ja myyjä olivat Suomessa, mutta rahaliikenne ohjattiin vero- ja toimilupasuhmuroinnin vuoksi ulkomaille. Offshore, off records - täysin luottamuksellista privaatin reilukerhon kauppaa juu nou.

        Klubi taas esitti RATAlle, että toiminta nimenomaan EI ole arvopaperikauppaa tai sijoituspalveluja vaan valuuttakauppaa ja sen oheistuotteita, koska muuten olisi vaadittu RATAn lupia.

        Saas nähdä, miksi tuo on kääntynyt sitten, kun on näytön paikka.


    • Adahömppä

      Ada: "...laskun lähettämisen lisäksi?"

      Kavonius: "Näin voidaan välttää tarpeettomia oikeudenkäyntikuluja."

      Miksi Ada aina sanoo että EOK-lakimiehet rahastavat ja lähettävät laskuja, turhia ja isoja? EOK on siis siis sellainen pelkkä laskuttava pili-pala-ostoshömppätelevisio.

      Kavonius puolestaan pyrkii pitämään kulut alhaalla.

      Kavoniusta (ja EOK:ta) uskon, koska hän puhuu omalla nimellään. Ada on pelkkä irtonikki, joka rähisee asiasta tietämättä. Adan puheet voi jättää omaan arvoonsa.

      • AdaFlink

        ... on kaikkien saatavilla. Se on ollut sitä jo vuosikaudet. Klikkaat vaan tota mun nikkiä, niin eiköhän se sullekin valkene.

        Mä voisin ihan yhtä hyvin käyttää omaa nimeäni (on kerrottu) galleriassa, mutta en sitä tee, koska kaikki spämmääjät alkaa pommittamaan sähkäriäni.

        Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi? Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi? Miksi et? Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai? No kuule kyllä mä sen ymmärrän. Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään.

        Ja mitaan ette voi...


      • EOKKOE
        AdaFlink kirjoitti:

        ... on kaikkien saatavilla. Se on ollut sitä jo vuosikaudet. Klikkaat vaan tota mun nikkiä, niin eiköhän se sullekin valkene.

        Mä voisin ihan yhtä hyvin käyttää omaa nimeäni (on kerrottu) galleriassa, mutta en sitä tee, koska kaikki spämmääjät alkaa pommittamaan sähkäriäni.

        Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi? Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi? Miksi et? Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai? No kuule kyllä mä sen ymmärrän. Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään.

        Ja mitaan ette voi...

        "Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi?"

        Voisit.

        "Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi?"

        Uskallan, mutta miksi pitäisi?

        "Miksi et?"

        Katso yllä.

        "Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai?"

        En sano. Kyllä voin.

        "No kuule kyllä mä sen ymmärrän."

        En usko.

        "Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään."

        Sen takia onkin olemassa Ada Flink! Kenenkään muun ei tarvitse puhua paskaa omalla nimellään, koska Ada Flink tekee sen muiden puolesta.

        Kerro vielä Movesta?

        Miksi haukut Kavoniusta ja Pitkästä, kun he tekevät työtään. Ja näyttävät tekevänkin.


      • AdaFlink
        EOKKOE kirjoitti:

        "Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi?"

        Voisit.

        "Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi?"

        Uskallan, mutta miksi pitäisi?

        "Miksi et?"

        Katso yllä.

        "Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai?"

        En sano. Kyllä voin.

        "No kuule kyllä mä sen ymmärrän."

        En usko.

        "Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään."

        Sen takia onkin olemassa Ada Flink! Kenenkään muun ei tarvitse puhua paskaa omalla nimellään, koska Ada Flink tekee sen muiden puolesta.

        Kerro vielä Movesta?

        Miksi haukut Kavoniusta ja Pitkästä, kun he tekevät työtään. Ja näyttävät tekevänkin.

        ... fiksu vai?

        Se kun tuppaa olemaan silleen, että asiaa puhuvat ja sanojensa takana seisovat puhuvat omalla nimellään ja paskaa puhuvat huutelevat milloin milläkin nikillä.

        Ja mitaan ette voi...


      • aatan
        AdaFlink kirjoitti:

        ... on kaikkien saatavilla. Se on ollut sitä jo vuosikaudet. Klikkaat vaan tota mun nikkiä, niin eiköhän se sullekin valkene.

        Mä voisin ihan yhtä hyvin käyttää omaa nimeäni (on kerrottu) galleriassa, mutta en sitä tee, koska kaikki spämmääjät alkaa pommittamaan sähkäriäni.

        Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi? Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi? Miksi et? Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai? No kuule kyllä mä sen ymmärrän. Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään.

        Ja mitaan ette voi...

        klikkaa niin ainoa tieto minkä sieltä näkee on se että ada flink on nainen.
        Joskus aiemmin sieltä löytyi nimi muttei löydy enää.


      • AdaFlink
        aatan kirjoitti:

        klikkaa niin ainoa tieto minkä sieltä näkee on se että ada flink on nainen.
        Joskus aiemmin sieltä löytyi nimi muttei löydy enää.

        ... tiedot läpi ja kyllä sieltä löyty, että AdaFlink on Raaili Suominen. (So sorry että lisäsin ton yhden a-kirjaimen tohon)

        Ja mitaan ette voi ...


      • kyllä,
        aatan kirjoitti:

        klikkaa niin ainoa tieto minkä sieltä näkee on se että ada flink on nainen.
        Joskus aiemmin sieltä löytyi nimi muttei löydy enää.

        jos sinulla on munaa rekisteröidä itsesi ja mennä rekattuna katsomaan.


      • Malka omassa silmäss
        AdaFlink kirjoitti:

        ... on kaikkien saatavilla. Se on ollut sitä jo vuosikaudet. Klikkaat vaan tota mun nikkiä, niin eiköhän se sullekin valkene.

        Mä voisin ihan yhtä hyvin käyttää omaa nimeäni (on kerrottu) galleriassa, mutta en sitä tee, koska kaikki spämmääjät alkaa pommittamaan sähkäriäni.

        Voisinko näin alkajaisiksi kysyä sinun nimeäsi? Etkö uskalla jutella omalla nimelläsi? Miksi et? Hei älä sano kenenkään muun nimeä, vaan ihan se oma ristimänimesi. Ai et voi vai? No kuule kyllä mä sen ymmärrän. Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään.

        Ja mitaan ette voi...

        "Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään."
        Sanoo Ada, jolla 6948 viestiä, ja pelkkää asiaa.
        7 000 menee kohta rikki. Saat pian aikaiseksi viestin/capitalainen.


      • ASIAA!!!!!!
        Malka omassa silmäss kirjoitti:

        "Paskanjauhajat ei koskaan esiinny omalla nimellään."
        Sanoo Ada, jolla 6948 viestiä, ja pelkkää asiaa.
        7 000 menee kohta rikki. Saat pian aikaiseksi viestin/capitalainen.

        Plontzo-Pluntzuri on aamukrapuloissaan aivan kusessa kun auto lähtee!!! Kaverit lähti jo, about 1,5 vuotta sitten.


      • ...
        AdaFlink kirjoitti:

        ... tiedot läpi ja kyllä sieltä löyty, että AdaFlink on Raaili Suominen. (So sorry että lisäsin ton yhden a-kirjaimen tohon)

        Ja mitaan ette voi ...

        ainoastaan niille jotka ovat nickinsä rekisteröineet.


      • naamatusten
        AdaFlink kirjoitti:

        ... fiksu vai?

        Se kun tuppaa olemaan silleen, että asiaa puhuvat ja sanojensa takana seisovat puhuvat omalla nimellään ja paskaa puhuvat huutelevat milloin milläkin nikillä.

        Ja mitaan ette voi...

        että jos sä haluut keskustella wc,niin voimekko tavata naamatusten ja jutella ihan aikuisten oikeesti.


      • AdaFlink
        naamatusten kirjoitti:

        että jos sä haluut keskustella wc,niin voimekko tavata naamatusten ja jutella ihan aikuisten oikeesti.

        ..., kun tarttee olla kesälomallakin aina välillä. Mitä hyötyä siitä keskustelusta olisi? Kummatkaan ei annettaisi tuumaakaan periksi omista näkemyksistään niin tappeluhan siitä loppupelissä tulisi.

        Ja mitaan ette voi...


    • Anonyymi

      Niin mutta...valuuttakauppias simsek.gubta ?

    • Anonyymi

      Missä kulta-hanu tuo ihan kakkapylly

      • Anonyymi

        Mitä sä sillä tiedolla teksit ?

        Oottele vaan sitä ulosvetäjää.
        Haanukas vei rahasi, niin mitä sitten.
        Jos olet niin tyhmä, että tunget rahasi kaikenmaailman vedätyksiin, niin kärsi.

        Anttilan sanoin: Tyhmenpikin raha katoaa kusettajien taskuun (Viisas raha ostaa Anttilasta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sillä tiedolla teksit ?

        Oottele vaan sitä ulosvetäjää.
        Haanukas vei rahasi, niin mitä sitten.
        Jos olet niin tyhmä, että tunget rahasi kaikenmaailman vedätyksiin, niin kärsi.

        Anttilan sanoin: Tyhmenpikin raha katoaa kusettajien taskuun (Viisas raha ostaa Anttilasta)

        Olipa tuossa typerä kommentti.


      • Anonyymi

        Pitää kysyä moktarilta.


      • Anonyymi

        Lopeta Valkku tuo pelleily.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe