Omassa rauhassa..?

Naminam

Koulupäivän viimeiset tunnit, jotka koostuivat liikunnasta, olivat päättyneet jo puolisen tuntia sitten, eikä tyttöjen pukuhuoneessa ollut enää kuin minä, Taru ja Minnea. "Saara, alat sä olla jo valmis?" tytöt huutelivat vuoronperään istuessani vessassa. "Toki. Mutta turhaan te minua odottelette, en pääse tänään kaupungille", huikkasin vastaukseksi toivoen heidän lähtevän pian. "Aijaa, no.. ei sitten", Minnea marisi. "Huomiseen" he toivottivat ja lähtivät sulkien oven tiukasti perässään.

Plarasin vessan oven lukon auki ja hipsin suihkuhuoneeseen. Se oli ainoa huone, joka yhdisti tyttöjen ja poikien pukuhuoneet. Varmistuakseni yksityisyydestäni, vilkaisin vielä poikienkin huoneeseen ja pian sainkin aloittaa toimeni tietoisena siitä, ettei kukaan ollut minua yllättämässä. Avasin keskimmäisen suihkun hanan ja väänsin voimakkuuden miltei kovimmalle. Säädin lämpötilan yli neljänkymmenen asteen. Heitin vaatteeni lavuaarin päälle ja asetuin leveään haara-asentoon, kyynärpäideni varassa, valuvan veden alle. Annoin veden ensin hieroa häpyhuuliani saadakseni mukavan alkulämmön, kunnes olin valmis siirtymään hieman niin, että vesi valui suoraan häpykummulleni. Pienet värähtelyt kulkivat selkääni pitkin ja sain kylmiä väreitä.
Hieroin hiljalleen häpyäni ja rintojani, imin vuorotellen sormiani ja purin hiuksiani. Sinä hetkenä, kun hyvänolon tunne yltyi pakottavaksi, voimani pettivät ja lysähdin selälleni märkään lattiaan. Voihkin ensin hiljaa, kunnes pirullisesti ajatellen tajusin, ettei kukaan kuule, ja rupesin huohottamaan entistä äänekkäämmin. Lukuisten orgasmien sarjojen välissä huusin kuin kiimainen kolli, vavahtelin ja nostin selkääni kaarelle. Mikään ei kuitenkaan riittänyt.

Harmi vain, etten itsetyydytykseni välissä kuullut oven käyvän ja muutaman yläluokkalaisen pojan saapuneen pukuhuoneeseensa. Jatkoin itseni hieromista ja tyydyttämistä siihen asti, kunnes huomasin syrjäsilmälläni vasemmanpuoleisen oven olevan auki ja sieltä kurkistavan kolme huvittuneen näköistä poikaa. Heillä jokaisella oli housut nilkoissa ja sojottava kulli kädessä. Nousin välittömästi polvieni varaan, kuitenkaan hanaa sammuttamatta. Peitin arat osani ja vilkuilin hermostuneena yllättäviä vierailijoita. "Sori, taidettiin tulla kesken hommies", yksi pojista naurahti hiljalleen itseään kosketellen. "Älä turhaan meitä kainostele, jatka vaan. Itse asiassa mekin taidetaan olla vähän suihkun tarpeessa kun tultiin just tuolta punttikselta..."
Nyökkäsin hitaasti.

Hana kävi hiljaa, mutta orgasmit olivat miltei yhtä rajuja kuin ennen. Kaikkea huipensi ne kolme komistusta, joilla oli uskomattomat lihakset ja uskomattoman isot kalleudet. He seisoivat vieressäni antaen suihkun valua selkiänsä pitkin, ja katsoivat vähän väliä minuun. Ajattelin täydessä hurmiossa, että annetaanpa pojille ilon aihetta, ja niinpä väänsin hanan jälleen voimakkaalle ja odotin oikeiden vibojen alkamista. Kuulin silti jo kolmen käden käyvän ja pienten murahtelujen vaimean kuoron. Pyöritin lantiotani veden tahdissa ja vaikeroin. Tämä alkoi olla jo liikaa; tuntui liian hyvältä ja oli liian hyvää ollakseen totta. "Tulkaa joku mun suuhun", ähkin huohotukseni seasta. Pian sainkin paksun varren suuhuni ja imin ahnaasti. Jätkä pumppasi suuhuni voimakkaasti ja miltei samaan aikaan, kun sain rajun orgasmin, mällit lensivät poskeeni. Muiden äännähtelyt huomioon ottaen, emme olleet kahden ainoat tyydytetyt.

Hetken kuluttua lopetin ja painuin kuivaamaan itseni. Puin nopeasti päälleni ja olin jo lähdössä, kun seuralaiseni ilmestyivät pyyhkeet ympärillään luokseni. "Älä mene vielä", yksi pyysi. "Sä olet niin kaunis, sä olet niin seksikäs.." Älähdin jotain koiran ulkoilutuksesta ja juoksin nopeasti ulos koulurakennuksesta.
Hävetti ihan kamalasti. Miten saatoin pelkän kiihkon vallassa tehdä jotain niin häikäilemätöntä?

Pari seuraavaa kuukautta kului vaihdellen noloja silmäyksiä kyseisten jätkien kanssa, kunnes eräs heistä uskaltautui juttusilleni ja saimme aikaan jopa sivistyneen keskustelun. Puhe kuitenkin kääntyi vanhojen muisteluun ja sai minut liukenemaan paikalta. Eipä ole sitten enempää tullut juteltua kyseisten henkilöiden kanssa..


(anteeksi jos on virheitä)

2

4918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahe

      Mä veikkaan että on tositarina. Aika pervo oot;)

      • Naminam

        mistäs sitä koskaan tietää.. ;);)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe