tytöt nauraa mulle?

xcxx

siis oon poika ja olen 16 vuotta ja käyn lukiota. nyt yhdellä tunnilla jotkut tytöt katsoo mua vihaisesti tai en osaa selittää mut jotenki silleen inhoo mua, luultavasti, tai ainaki puhuu musta ku katsovat mua ja puhuvat ja näyttävät nyrpeiltä. sit yhessä väliä tuntia ne sai jonku ihmeen naurukohtauksen tai se yks sai ja sit se levis muihin ja samalla vilkuilivat mua, ei kyl tuntunut yhtään kivalta. enkä viittinyt kysyä että nauraako ne mulle. kaippa sitä näyttää niin naurattavalta no joo mut ei se kyl haittaa vaikka ei tykkäis musta, sillä taidan olla homo.

24

4175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omppuni

      Lycka Till

    • r4ta5sy4

      Mulla on just sama homma.... paitsi, että olen kuitenkin ihan hetero.

      • omppuni

        mua tytöt kattelee mut vaan ilmeisen hyväs mieles ja hetero olen


      • uuhtgfij
        omppuni kirjoitti:

        mua tytöt kattelee mut vaan ilmeisen hyväs mieles ja hetero olen

        Tuo tarkoittaa sitä, että tytöt pitävät sinua huonona tyyppinä. Se menee yleensä ohi muutamassa vuodessa. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä arvioita seksuaalisesta suuntautumisestasi.


      • safaskgjhaskgkasjgh
        uuhtgfij kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa sitä, että tytöt pitävät sinua huonona tyyppinä. Se menee yleensä ohi muutamassa vuodessa. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä arvioita seksuaalisesta suuntautumisestasi.

        no, 16v tyttöjen, jotka nauravat joukolla yhdelle henkilölle, ei voida olettaa olevan erityisen kypsiä, joten ei kannata välittää muutenkaan ^^


      • y6edrtdr

        Ohan se naisten kikatus kuitenkin aika herttaisen kuuloista


    • lisbeth_

      että ne on vähän ihastuneita suhun mutta ei osaa ilmaista sitä mitenkään järkevällä tavalla... eivätkä siis tiedä että olet homo. mutta jos olet rohkea niin voit mennä kysymään heiltä että mikä naurattaa, ehkä se lyö heille jauhot suuhun ja he lopettavat tuon.

    • painv

      mitä jos nauravat? eivät tunne sua joten älä välitä...asia olisi eri jos olisitte tuttuja mutta selvästikään ette ole niin jätä ne omaan arvoonsa....mulle, tai mun toilailluille, nauraa tytöt kaiken aikaa...tosin se on hyvä tahtoista eikä juoru naurua...ääh huono pointti....noh koita nyt selvittää miksi ne vois nauraa sulle, kysy hyviltä kavereiltas (sellasilta joihin voit luottaa..tiäät?) että näytätkö hieman pöllöltä...jos ei niin luultavasti joku tyhmä pullonpyöritys-sisäpiiri-juttu mikä on oikeesti tosi hölmö ja hauska melko viattomal taval...tosin riippuu myös millä tavalla nauraa....tosin jos ne vilkuilee suhun ja nauraa niin se on luultavasti joku tosi hölmö sisäpiiri juttu mikä ei oo viaton, mut se taitaa mennä ohi muutamas viikos tai aikasemminki, riippuu miten retardii väkee...

      katsoo inhoten...no nyt vois joku tyttö selittää miksi katsoa melkein tuntematonta poikaa inhoten tai jotenkin oudosti...itse en ole oskaan katsonut ketään silleen niin en sano mitään....

      ..luulet olevas homo..no siihen on pari yksinkertasta koetta: runkkaat ja ajattelet alastomia miesmalleja panemassa...jos liimaa lentää niin olet joko bi tai homo....sitten testin toinen osa mutta eri iltana tietenkin: mies ja nainen panemassa...osaat varmaat soveltaa muut mahdollisuudet...

      sori et hirveen sekava viesti mut en jaksa siistiä...

      • neiti16v

        Minulle on naurettu kohta neljä vuotta putkeen erilaisuuteni takia, joten ymmärrän ehkä (?) miltä sinusta tuntuu. Kaikki nauraa seläntakana ja heittää "läppää" sinusta.

        Se miten itse olen oppinut elämään tämän kanssa oli alussa hankalaa, tuntui että kaikki vihaavat. Oikeasti siinä tyttöporukassa saattaa olla tasan yksi tyttö joka ei jostain syystä pidä sinusta ja yrittää pönkittää egoaan puhumalla sinusta mitä sylki suuhun tuo ja vetää samalla muut mukaan. Eli toisinsanoen osa tytöistä ei saata kokea sinua mitenkään vastenmielisenä, mutta naureskelevat jotta eivät menettäisi kasvojaan tai vaikuttaisi typeriltä kavereidensa silmissä.

        Älä anna heidän typerän hihittelyn häiritä sinua. Kun he ovat päässeet "pahimmasta" hihittelystä ohi he unohtavat koko homman sen siliän tien. Saattaa olla että he ovat naureskelleet muillekin ennen sinua.

        Älä siis ota siitä itseesi. Olet erityinen juuri tuollaisena ja jos joku nauraa sinulle selkäsi takana eikä uskalla tulla nauramaan päin naamaa.. no se ihminen osoitti silloin suoraan että on itse naurettavampi koska ei uskalla sanoa asioita suoraan sinulle.

        Voimia sinulle!

        p.s. ja jos oikeasti tunnet olevasi homo, mitä sitten? Olen itse bi-seksuaali ja avoin asiasta. Ensin ihmiset vieroksuvat asiaa mutta tottuvat siihen lopulta ymmärrettyään ettei se nyt niin kamalaa ole. ( enkä nyt tarkoita että sinun pitäisi asiaa mainostaa!!!) Tabuja pitää rikkoa, eiks je? : )


    • dyddå

      Ne on jollain tapaa kiinnostuneet susta.

      Tai sitten ne pilkkaa sua, jos puhut oudosti tms. Ei kannata välittää : D

      Eikä homous vaikuta mitenkään, tytöt ei välitä onko joku homo vai ei, musta tuntuu että enempi pojilla on semmosta..

    • ...

      Ensiksi:valtaosa tytöistä pitää homoista,tai on ainakin neutraali suhtautuminen asiaan.Tuskin johtuu sitä,eiväthä he luultavasti edes tiedä siitä. Jotkut tytöt nyt vaan ovat jumittautuneet ala-aste meiningille ja saattavat nauraa jos pukeudut heidän mielestään oudosti,liikut oudosti,näytät oudolta...ihan mitä vaan.oletko varma että he nauravat juuri sinulle?Tuskinpa kannattaa reagoida asiaan mitenkään; kyllä ne jossain vaiheessa lopettaa sen.

    • juoksijapoika;)

      kyl ne nauraa ja just mullekki nauretaa vaik jos käyn juoksulenkil ni noin 12-16vuotiaat tytöt nauraa mulle ja oon siis poika ja tosi hyväskunnos hyvin hoikka ja juoksen päivittäin en tiä mitä nauraa mut tirskuu ja räkättää räkänauruu hiton pissikset!!! ;) mut en välitä ne on alaastetasolla ja meikä yläasteel!

    • Paljastuksia ;D

      a) Ne voi nauraa siks, että puhuvat susta hyvällä (jompikumpi ihastunut, kommentoi esim. vaatetusta tai tukkaa, ulkonäköä, jos oot sattunut hymyilemään niille niin sillon varsinkin on "iso juttu"..)

      b) Nauravat siksi, että hygieniasi ei heidän mielestään ole parhaimmassa kunnossa, olet hymyillyt heille ja hämmentyvät oletettuaan sinun olevan kiinnostunut heistä

      Nää kaksi suurinta syytä yleensä. Sisäpiirin tietoa, niin rumaa kuin se onkin, joitakin naisia ällöttää esim. rasvainen tukka. Itse en aina ole ollut mikään kaunein kukka (enkä kyllä vieläkään mutta anyway :D), mutta olen kyllä saanut itse kuulla vastaavia asioita ja naurettu päälle, minkä lisäksi olen "kuunnellut usein sivusta" näitä toisten mollauksia. Itse en ymmärrä, miten se tekee jostain huonomman ihmisen, miltä näyttää, mutta näin se näyttää silti menevän.

      PS. Tässä tapauksessa suosittelen tarkastamaan, mikä hygieniatasosi on ja haluatko tehdä sille jotain vai olla välittämättä. Jos vika ei ole siinä, kyseessä luultavasti joku muu asia nauramiselle.

      PPS. Ja kyllä, cold hard facts. I'm sorry.

    • älä viitti välittää sellasest ja kato ettet haise. vikaan lauseeseen en viitti puuttuu.'

    • Käpy1

      Kyllä muakin vituttais niin kuin oravaa talvella kun käpy on jäässä ja vielä nauraa päälle.

    • didiididihh

      Kato niihin päin ja kysy pää kylmänä et "Mikäs tyttöjä naurattaa" ;) ja jos ne sanoo että sinä niin "Mikäs mussa on naurettavaa" tms

    • konstaapeli1

      Kun oon koulussa niin muutama tyttö hykertelee kun mä otain jotain repusta yms. ja sit tyttö1 sanoo hei tyttö2 sit se heilauttaa päätä mun suuntaan se on aika ärsyttävää ja on epävärma olo tunneilla.

    • beyourselfnowandtomorrow

      Voi kuule, älä välitä heistä ! Keskity lukio-opintoihin ja itseesi, niin pääset tulevaisuudessa rakentaa sellaista elämää mitä sinä haluat elää. Ihan sama, nauravatko he sinulle vai eivät, niin älä anna heidän vaikuttaa sinuun ! En epäile yhtään, että etkö olisi hieno ihminen jolla on mahtava tulevaisuus edessä.

    • believeinfateanddestiny

      Hei koska olen tyttö ja melkein 16
      vuotta niin tosta ei kannattaa yhtään välittää, koska mielipidestäni nuo vaan haluvat pitää hauskaa ja yrittää saada muilta huomioita ja ovat vaan mustasukkainen.tai kateellinen sinulle :D Ajatele positiivisesti ja huumorintajuisesti! Olet sellainen yksilöllinen, jolla on tunne. 💛💪 Onko sulla ig? :D Olisi kiva jos mulla on homokaveri :)

      • TheHikke

        Taidat olla tovin myöhässä :D


      • Khyl

        Sama :DD


    • Siouxiemiuxie

      Mul on sama, tai no melkein sama. Et pojat vaa siis käänteisesti yrittäämolla mun kans siis sillee, vaik en haluis. Vilkuiletvat jatkuvasti.

    • SamallaMitalla

      Tehkää samoin. Tuollaiset naureskelijat ovat kaikkein huonoimpia kestämään sitä että jotkut alkavatkin jonkun toisen kanssa heitä vilkuilemaan ja repeävät keskenään nauramaan. Ja aina kun näkee jonkun naureskelijan niin alkaa hymyilemään vaikka itsekseen ivallisesti ikäänkuin henkilö olisi jotenkin huvittava. Kokeilkaapa. Väitän että toimii.

    • Juupajoo

      Mä olen mies 35w ja pari kertaa on käyny niin että pitää selän takana tirskua kun ohi menty että ei järki paljon päätä pakota tossa iässä ainaksan joten älä aloittaja huolehdi.

      Sirkuspelle sitä taitaa olla sitte näemmä vaikka mtn vikaa ei pitäis missään ollakaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe