Oikeesti mää ole huano,
näis teatteriasiois.
Mää käy nii kovi harvo.
Mää ole ollu sitä miält,
et se o tairet lukutairottomil.
Ko kaikki ei lue mittää.
Parempi hee o kattoo näytelmä
ko lukkee kirja mist se o tehty.
Kaikki siit hyätyy, teatteri varsinki.
Mut tännää mää meni sin,
ko se oli kutsuviarasnäytäntö.
Oli kai vähä pakkoki.
Siäl oli paljo vanhoi tuttui,;
orotttaes mää juteli mone kans,
kaikkii e eres kerinny tervehtii.
Mut siin ja väliajal määki ymmärsi,
teatteri suure merkitykse:
Vanhat tutut voi tavat toisiis.
Ja naisil kai seki o tärkeet,
et voi pan pääl parhaas
ja essiintyy suurel yleisöl.
Vaik estaari vääräl pualel.
Teatteris
6
188
Vastaukset
piristys oli tämä runosi=)
- tee.
vähän semmoinen oli kyllä tarkoituskin, vaikka toiselta puolen vähän pelkäsin teatterinystävien reaktiota, kun näyttämötaiteelle ei anneta sille kuuluvaa arvoa. Tosin löysin sille kyllä myös uusia, ulkotaiteeellisia merkityksiä, jotka nekin voivat olla tärkeitä.
- moll
kiitos piristyksestä,
pienestä ja veikeästä kulttuurin osasta
ja murrerikkaudestasi.
Hyvää Pyhäinpäivää toivotan myös.- tee.
Olen huojentunut! Pelkäsin näet, että saan kulttuuri-ihmiset silmilleni tästä "teatteriarvostelusta". No sehän jäi kokonaan käsittelyn ulkopuolelle. Parempi niin.
Hyvää pyhäinpäivää sinullekin!
- Zakuskat
Täs mun miälest yhristyy aik mont tsydeemii, varsikii tuo pukeutumine, jost iteki tuol ehi mainita, et jot aik vaikheeta.
Miust naiste kandee mennä teatterii ko mänisivät keittiöösä. Miul o kato avokeittiö olkkarissa.
- oi ihanat esiintyjät -
(kivakiva-hymiö)- tee.
Olen otettu siitä, että tykkäsit. Kuten olen tainnut jo mainita, arvostan sinua kirjoittajana. Vaikka tyylimme vähän poikkeavatkin, mitä siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983