LUMETTAJAT VIILETTÄVÄT RINTEISSÄ!

kakkakukkaro

Kuten luvattua, lokakuussa päästiin lumettamaan Tahkolla. Ensimmäiset tykit pääsivät tosi toimiin tänään perjantaina 30.10.2009. Lumetuksessa ovat Special-, Vauhti- ja Lastenrinne sekä Tahko Park. Toivotaan enemmän pakkasia, jotta lunta tulisi kunnon teholla. Lumetuksen edistymistä voi seurata Sää- ja rinnetiedot sivuilta sekä nettikameroista.

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohfi

      pitkän tovin koko kesän odottanut että pääsee taas hyppimään, vielä kun on upouusi parkki megahyppyreineen niin odotushalu senkun kasvaa .. toivottavasti saavat rinteet ja hyppyrin nokat hyviin kuosiin niin jouluna tullaan sinne taas O_o

    • Fryski

      jo,,,

      • sadsadas

        24/7 auki olevia useiden kilometrin korkuisia ja pituisia eikä mitään rukanyppylöitä ..


      • snoukkis
        sadsadas kirjoitti:

        24/7 auki olevia useiden kilometrin korkuisia ja pituisia eikä mitään rukanyppylöitä ..

        Vihti Ski on ehtinyt ensimmäisenä Etelä-Suomessa aloittaa talvitoimintansa. Hiihtolatu ja lastenrinne ovat auki ! Niillä on tehokas toiminta. Heti tartutaan toimeen kun säät vain sallivat. Rinteet eivät tietenkään ole pohjoisten hiihtokeskusten rinteiden veroisia. Mutta aktiivista ja monipuolista talviliikuntaa siellä harrastetaan. Asiakasmäärä kertoo jo omasta puolestaan, viihdytäänkö siellä.


      • sanon minä
        snoukkis kirjoitti:

        Vihti Ski on ehtinyt ensimmäisenä Etelä-Suomessa aloittaa talvitoimintansa. Hiihtolatu ja lastenrinne ovat auki ! Niillä on tehokas toiminta. Heti tartutaan toimeen kun säät vain sallivat. Rinteet eivät tietenkään ole pohjoisten hiihtokeskusten rinteiden veroisia. Mutta aktiivista ja monipuolista talviliikuntaa siellä harrastetaan. Asiakasmäärä kertoo jo omasta puolestaan, viihdytäänkö siellä.

        lähteä yrittämään plus keleillä.

        En tiiä onnistuneeko tuo uhkarohkee tempaus.

        Täällä keskellä suomee maltetaan oottaa kunnon pakkasia, että ois jälkikin sen näköstä.

        Kyllä meinas muuten silmät tippuu päästä kun näin että Vihti Ski Center on auki.

        Hohhoh sano minä,.


      • ilmastonmuutos8
        sanon minä kirjoitti:

        lähteä yrittämään plus keleillä.

        En tiiä onnistuneeko tuo uhkarohkee tempaus.

        Täällä keskellä suomee maltetaan oottaa kunnon pakkasia, että ois jälkikin sen näköstä.

        Kyllä meinas muuten silmät tippuu päästä kun näin että Vihti Ski Center on auki.

        Hohhoh sano minä,.

        Lumettaa pikkupakkasilla tehottomasti


      • Skifani
        ilmastonmuutos8 kirjoitti:

        Lumettaa pikkupakkasilla tehottomasti

        Vihti Ski Centerissä ollut taas jo viikon verran auki 1km lumetettu latu, Lastenrinne ja 80m. korkeuserorinne, ankkurihissein. Kertovat että heidän sijainti on optimaalinen lumetuspakkasille. Lumettivat viime viikolla -7°C asteessa kun muut joutuivat energiahukkalumettamaan 2-4 asteissa. No kyllähän tuo perusteltua on koska Vihdissä tosiaan lunta runsaasi. Keski-Suomessa ei ole edes lastenrinteitä saatu tykitettyä. TAIS AINAKIN TUO VIHDIN VOITTAMA VUODEN 2009 LÄHIRINNE PALKINTO TÄLLÄ KERTAA MENNÄ OIKEAAN OSOITTEESEEN. Eiköhän tuo talvi ala ensi viikolla muuallakin!


    • tahkolle jouluksi

      onko tietoo montako rinnettä tahkolle saataisiin suunnilleen auki joulukisi ja saadaanko parkki auki silleen että olisi pari hyvää hyppyriäkin

      • anzaaaa

        VÄHINTÄÄN 8 rinnettä tahko park reileineen ja megahyppyreineen on auki, 2 viikkoo nimittäin on pakkaskelejä, eli ei hätää vaikka vielä ei näytä hyvältä, pakkanen on kiristymään päin ja lumetus käynnissä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe