montako euroa

lottoon

aiot sijoittaa?
Sunnuntainahan arvotaan jättipotti!

17

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisi...sillä se tulee jos on tullakseen. :)

    • lappu,

      joka kerran, olen hurjasti häviöllä.

      .

      • QQ

        peliä pelaan, kestona. Taidan olla omillani, tai ainakin lähes.
        Aina välillä tulee 10-15e, ehkä sen neljä kertaa vuodes.
        Jos nyt pari euroo lisää laittais, antaa koneen arpoa.


    • voi kun voittaisi

      netissä kokonaista 4 riviä = 3,20 euroa. Eipä enempää viitsi, ei se voitto minun kohdalleni satu. Mutta tuon verran nyt varmuuden vuoksi. Ei tipahda korkealta!

      • luulen,

        varmaan kaikki toivoo ;D, edes jotain, et sais.
        Et sit laittanu sitä lisävoitojuttuu. Maksaa egen ruudukko, silloin. Oon sillee saanu jo pari kertaa, pikkusumman.
        Jos hurjaksi heittäytys ja 3e laittais ;D
        Pakko yrittää, kuiteski.


    • Piiu,

      silti toivon, et summa jakautuisi useammalle. On se niin suuri summa, riittäisi monille iloa.
      Toiveita olisi vielä, tässäkin iässä, mitä voisi toteuttaa, rahalla.

      Laivoilla, maailmanympäri, vuoden reissu olisi utopisin, mutta toteuttaisin.

      Huomena, päätän, onko sijoitus yhden vai viiden euron arvoinen.
      (paljonko jää kauppalaskun jälkeen)

    • lottoon

      Äsken käväisin kiskalla. Laitoin 5ekeä.
      Edelläni ollut, ikäihminen sijoitti peliin liki 100€, sai hiluja takaisin.

    • Viisi riviä laitoin ja yhdellä rivillähän voitto tulee jos on tullakseen.
      Ihan älytöntä on sitä pottia noin kasvattaa, saisivat jakaa enemmän pienille voitoille.
      Toivottavasti huomisen potti menee jakoon useammalle!

      • ei liikaa

        minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
        Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan.


      • toivon,
        ei liikaa kirjoitti:

        minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
        Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan.

        otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
        Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
        Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan.


      • toivon, kirjoitti:

        otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
        Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
        Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan.

        onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!


      • toivon,
        marja-liisa41 kirjoitti:

        onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!

        useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
        Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
        Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.

        Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
        Kysäise ensikerran, kun taas otat keston.


      • porukka on paras
        toivon, kirjoitti:

        useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
        Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
        Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.

        Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
        Kysäise ensikerran, kun taas otat keston.

        jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
        Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa.


      • peukut ylös
        porukka on paras kirjoitti:

        jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
        Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa.

        nuo olikin ihan hyvä tietää. Eihän sitä koskaan tiedä..;)

        Minä ostin kupongin, ja pyysin sen 5 lappua. Jos tulisi,,heh,, pitäisin ne kaksi, ja mukelot saisi kukin yhden.

        Taitaa jonoja olla tänään, jos joku jätti viemättä.


    • kannatusyhdistys

      Eläke vast huomena :(

    • rahaa tulee

      koko viime viikon voitto, 22,60 e.

    • tammikuunlikka-51

      Pelasin kaksi riviä yhden sijasta eli kaksi euroa tuli tuhlattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe